Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj
ponownie
Date: Thu, 7 Dec 2017 16:48:59 +0100

j...@o...pl pisze:

> Tak tez Leo postępuje Bóg. i nie mam pojęcia, jak w tym temacie
> mógłbym diabłom ulżyć, poza dopuszczeniem do siebie. najważniejsze,
> żeby nikomu nie odbierać nadziei i pisać prawa niebieskie.

To nie ja Tobie odbieram nadzieję lecz Ty sam sobie odbierasz nadzieję.
Jeżeli nie ufasz wynikom moich doświadczeń lecz masz odwagę by wdepnąć w
nieznane, to masz szansę na nadzieję; jeżeli tej odwagi Ci zabraknie to
nie licz na nikogo, nawet na swojego osobistego Boga. Bo dopóki nie
uwierzysz, nie zdasz sobie sprawy z tego, że Twoim jedynym S(T)wórcą
jest Twoja Świadomość dopóty będziesz po wielokroć umierał i rodził się
aż do chwili, w której doznasz oświecenia (może być z dużej litery "O"
by było ważniejsze) jak sobie tego życzy Feniks. :)
Ale nie licz na nikogo poza swoja Świadomością.

> jeśli naprawdę dobrze chcieli, niejednokrotnie to grzech żaden. Bóg
> osadzi, jak było, bo granice, nawet dobrych chęci, tez istnieją.

A przecież ja ich nie obwiniam - wręcz usprawiedliwiam. Ale jeżeli
Prawda Ostateczna zostanie objawiona a oni mimo tego nie zechcą w nią
uwierzyć tylko dlatego, że inaczej nakazuje ich tradycja, staną się
winnymi przemocy, której wcześniej byli zaledwie
nieświadomymi uczestnikami.

> można być przeciwnikiem narodowości, ale trzeba mieć do
> zaproponowania coś więcej, niż oddanie się pod dyktaturę proletariatu
> lub korporacjonizmu.

Najlepiej oddać się pod kuratelę swojej własnej Świadomości, która z
chwilą wyjaśnienia przyczyny oderwania od Świadomości globalnej stanie
się tożsama z ta ostatnią. Gdy wszyscy ludzie do tego dojrzeją naszym
stadem kierować będzie jedna, wspólna Świadomość oparta na jednym,
wspólnym systemie wartości.

> nigdy nie będzie żadnej Prawdy o Bogu, jeśli z wszelkich Świętych
> Pism nie wykreśli się wszelkich niegodziwości przypisanych Mu przez
> ludzi.

Chcesz zacierać ślady przemocy dzięki którym można dotrzeć do jądra
przemocy, by można było doprowadzić do uwolnienia Człowieka od ślepej
przemocy? Oj Jacku, Jacku. Ty nakłaniasz do przestępstwa i oszustwa.
Fałszywym ten Twój bożek jest. :(

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net