Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj ponownie

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Podczas komunikacji z serwerem wystąpił błąd (nr 384). Załaduj
ponownie
Date: Thu, 7 Dec 2017 17:10:36 +0100

j...@o...pl pisze:

> miałem wspaniałych i pomocnych rodziców, ale wzorce sam w sobie
> zbudowałem.

Nikt nie wątpi w to, że miałeś oddanych Ci rodziców, którzy wszystko
gotowi byli zapewne dla Ciebie poświęcić; nawet jeżeli popełniali błędy.
Wierzę również w to, że Twoja matka urodziła Ciebie geniuszem emocji tak
samo zresztą jak wszystkie inne matki urodziły swoje genialne dzieci. Bo
niemowlę jest geniuszem emocji, ale za to nie potrafi zakomunikować tych
emocji w sposób zrozumiały dla wszystkich, którzy tych emocji zostali
dawno, dawno pozbawieni w swoim dzieciństwie pod wpływem "czarnej
pedagogiki", która ograniczała uczącym się dzieciom poznawanie
prawdziwego oblicza S(T)wórcy w osobach matki i ojca. A właściwie to
zakazywała (i nadal to czyni) by dzieci nie rozpoznały fałszu i obłudy
oraz psychicznej przemocy funkcjonujących w relacjach między połówkami
jego S(T)wórcy. A w relacjach między rodzicami dziecka panują fałsz,
obłuda i zakłamanie. I zakazują dziecku poznania siebie (w akcie
miłosnym) dlatego, że chcieliby by dziecko poznało inny a nie taki
właśnie zdegenerowany świat. I z tego, i tylko z tego punktu widzenia
zakaz jest słuszny. Ale staje się zaczynem ogromnego zła, którego w
końcu nie sposób pokonać jak tylko świadomie dozowana przemocą.

> to mieszanka świata nauki bez Boga, świata Sienkiewicza, świata
> dobra. pojąłem wszystko, co miałem pojąc. dzięki i książkom
> popularnonaukowym, i rodzicom, i sienkiewiczom, i sercu, które zawsze
> wiedziało, co dobre. tak właściwie, to przez cale życie poszukujemy
> tylko potwierdzeń, czy nasze serce jest uczciwe.

Było wówczas gdy byłeś oseskiem, ale zostało zbeszczeszczone przez
Twoich własnych, nieświadomych rodziców, którzy pozostawili Ci furtkę do
samodzielnego dotarcia do Prawdy, również tej o ich nieszczęściu, przez
zakazanie wychowania seksualnego i inicjacji seksualnej w trójkącie
Rodzice + Dziecko do czasu gdy nie zostanie rozwikłana zagadka
rozpętania przemocy przez ludzi, ideę najbliższą S(T)wórcy.

> przepraszam, ale ja moglem te potwierdzenie znaleźć tylko u Boga.
> choć nigdy nie spodziewałem się, że aż tak bardzo.

Uwierz w siebie, w siłę swojej Świadomości a zniknie potrzeba iluzji
ograniczającego Cię Boga-Rodzica i staniesz się od Niego umysłowo
niezależnym. I nie obawiaj się, że go zlekceważysz czy olejesz... On
zawsze będzie z Tobą gdyż jest Twoją Częścią a zarazem Całością Ciebie.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net