Podjazd - kto może sfinansować budowę?

1. Data: 2006-09-23 13:50:11

Temat: Podjazd - kto może sfinansować budowę?
Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Miesiąc temu kupiłem mieszkanie w wieżowcu (na parterze). Niestety do klatki
schodowej prowadzi kilka schodków - na zewnątrz budynku.
Chciałbym, aby w przyszłości pod blokiem stanął podjazd na wózki. Kto może
pomóc sfinansować budowę podjazdu? Wstępnie chciałem zwrócić się do
administracji zarządzającej wieżowcem, ale nie wiem czy nie od razu
"uderzyć" do PFRONu. Poradźcie krok po kroku jak się do tego zabrać...

--
Pozdrawiam, Adam Radzikowski
www.radzikowski.biz

2. Data: 2006-09-25 07:44:45

Temat: Re: Podjazd - kto może sfinansować budowę?
Od: "Zdzichu" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, likwidacja barier architektonicznych
Pozdrawiam
Zdzichu

3. Data: 2006-09-30 10:06:39

Od: "Adam Radzikowski" <a...@...biz> szukaj wiadomości tego autora

Zdzichu <z...@p...onet.pl> napisał:

> Witam
> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, likwidacja barier
> architektonicznych Pozdrawiam
> Zdzichu

dziekuje slicznie:)

--
Pozdrawiam, Adam Radzikowski
www.radzikowski.biz

Nowy Sącz-Magazynier do sklepu internetowego
swiadczenie rehabilitacyjne po 182 dniach choroby
### Sprzedam dostosowane Ttico ###
Koniec lata...
Otrzymamy nagrodę - tylko czy nam się to należy