Re: Podłoga z desek sosnowych - szpary

From: Fieta <m...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Podłoga z desek sosnowych - szpary
Date: Tue, 27 Apr 2010 00:56:28 -0700 (PDT)

> W Castoramie widziałem parę dni temu taką masę korkową. Drobne
> kawałeczki korka wymieszane z jakimś bezbarwnym spoiwem. Do wyciskania z
> czegoś przypominającego wielką kiełbasę. Może się nada do dużych szpar?

Nadaje się, bo tego się używa właśnie do wypełniania połączeń. Ale
korka w kolorze sosny nie widziałem ;-)

Co do dobijania desek po jakimś czasie użytkowania (od roku do 3 lat),
to jest to sposób godny polecenia, i chyba jedyny skuteczny, w każdym
razie stolarze, których znam tak właśnie robią. Niestety
przedsięwzięcie jest poważne - trzeba wystawić meble żeby był dostęp
do podłogi i ścian...

pzdr, mf