Podrasowanie trawnika

11. Data: 2000-04-13 11:00:33

Temat: Re: Podrasowanie trawnika - 2 w 1
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A teraz dobrze bedzie sie czytac?
Przepraszam ale nie wiem jak to sie stalo, ze mialem kod zach a nie srod.
Pozdrawiam, jerz
Chyba dobrze, juz widze róznice.
Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...

12. Data: 2000-04-13 11:17:51

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

teraz lepiej.
Dorota

13. Data: 2000-04-17 09:11:07

Temat: Re: Podrasowanie trawnika
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wał z nakładanymi kolcami do areacji można nabyć w wielu sklepach
ogrodniczych. Jeśli ktoś jest zainteresowany to podam namiary w Warszawie.
Cena ok. 200 zł.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

"Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> wrote in message
> [...]
> napowietrzaniu, a wiec teoretycznie co roku. Najpierw napowietrzanie
(walem
> z rurowatymi kolcami - gdize to kupic w Polsce? Moze ktos podpowie?),
potem
> piaskowanie (tak sie zabieg nazywa), a potem walowanie. Tyle teorii.
> Piaskowanie mozna tez z powodzeniem robic po wertykulowaniu czyli
> rozcinaniu darni (sa w sklepach narzedzia, ale praca ciezka - moze ktos
wie,
> gdzie kupic wertykulator mechaniczny, spalinowy, samobiezny?).
> Podlewanie to podstawa dobrego trawnika!

Oczko wodne - dzieki !
Pomoc przy zalozeniu ogrodu poszukiwana (Krakow)
Do Jerzego Zająca
Plast Box zaprasza
Kto kolwiek widzial...strelicje