Podsumowanie

31. Data: 2000-01-10 21:16:48

Temat: Re: Odp: Podsumowanie
Od: top secret <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

SG wrote:

> Co do

> Trudno Cie nie poprzec. Wyrazy solidarnosci z Lodzi.
> Pozdrawiam,
> SG
>
> PS. Ciekawe ilu jeszcze takich "matolow", jak Top Secret, z klapkami na
> oczach mieszka w tym biednym kraju

Spauperyzowane cieniasy. Nie dosc ze goly tylek, to jeszcze brak
kultury. Ten kraj wam sie nie podoba? To zapraszam do Stanow lub
jakiegos kraju europejskiego. Nie chca was tam? Pewnie jakosc im nie
odpowiada.

32. Data: 2000-01-10 21:56:26

Temat: Re: Podsumowanie
Od: "Alexandra Łukuć" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

top secret <t...@p...com> wrote in message
> Niesamowite!
> Zrobili co do nich nalezy i nie chcieli dodatkowej forsy!
> To twoim zdaniem tak wiele?

Jezeli to nie wiele, to znaczy, ze zadna praca nie ma sensu, bo nikt nie
docenia tego co robisz. Kazdy ma jakas prace do wykonania i robi co musi,
bo inaczej tej pracy nie bedzie mial. To dotyczy tez lekarzy, zwlaszcza po
reformie, kiedy chorzy moga sobie wybierac u kogo chca sie leczyc. A ze
lekarz sie czasem myli? Tez czlowiek. Ty nigdy nie popelniasz bledów? I
nie wychwalaj tak amerykanskiej sluzby zdrowia, bo akurat wiem, ze lepszych
lekarzy tam nie ma. Moze maja szerszy dostep do nowoczesnego sprzetu, ale i
u nas to sie poprawia. Moja siostra od 10 lat mieszka w Los Angeles
(legalnie i majac wysoka pensje i ubezpieczenie) a i tak co roku przyjezdza
zrobic sobie badania w Polsce.

--
Alexandra Łukuć
a...@p...onet.pl

33. Data: 2000-01-10 22:21:58

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

top secret <t...@p...com> w artykule news:387A4C7A.2B608FA2@polbox.com
pisze...

> [...]
> kultury. Ten kraj wam sie nie podoba? To zapraszam do Stanow lub
> jakiegos kraju europejskiego. Nie chca was tam? Pewnie jakosc im nie

Hmmm, a byles w USA? Wiesz ilu Polakow tam pracuje i w jakich szpitalach?
Jak wynika z Twoich poprzednich postow, to raczej Tobie Polska (hehehe-"ten
kraj") nie podoba sie, Twoj wybor.
A propos spauperyzowanych cieniasow, golego tylka i braku kultury - czasami
ludziom puszczaja nerwy i reaguja epitetami na brak kultury. Czego
spodziewales sie w odpowiedzi na swoje niewybredne zaczepki?
Nie sadze tez, by ogromne pieniadze, ktorymi dysponujesz ;-) zapewnialy Ci
poczucie bezpieczenstwa skoro jestes taki "secret".
Jedno jest pewne-chwilowo jestes na topie.
Aha, zauwazylem tendencje do podpisywania sie razem z ulubionym mottem. Tez
tak sprobuje.

Jaroslaw Laczkowski
http://www.republika.pl/jarlacz/

(USA)<<<

34. Data: 2000-01-11 17:16:11

Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

top secret napisał(a):

> [...]

NIwstety wielu...

> [...]
> kultury. Ten kraj wam sie nie podoba? To zapraszam do Stanow lub
> jakiegos kraju europejskiego. Nie chca was tam? Pewnie jakosc im nie

Psy szczekaja, karawana jedzie dalej. Ale i pieski potrzebuja weterynarzy.
Moze poszukasz pomocy w USA, stac cie chyba..
WG

Pytanie o osrodki rehabilitacyjne
operacje chirurgiczne on-line
szukam hepatologa