Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka

21. Data: 2010-08-11 11:44:10

Temat: Re: Podsumowanie wczorajszej awanturki o Globka
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:lc86gpcxdwjk$.1wavjclxevmsf$.dlg@40tude.net...

> A ja mam i cela, i intuicję - miałam najlepszą ocenę ze strzelania "na
> wojsku" (zajecia wojskowe na studiach), pomimo że nie widziałam tarczy
> ani-ani, bo w okularach nie było wolno :-)

Mnie szło dobrze strzelanie z karabinka na strzelnicy (jakichś tam służb,
mniejsza o rodzaj).
Ale to po nocy było i byłam lekko urżnięta, więc może dlatego....

MK

22. Data: 2010-08-11 11:44:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Chcemy poznac mecha-nizmy!!!
> Chcemy poznac mecha-nizmy!!!
> Chcemy poznac mecha-nizmy!!!

Hahah, nie ma! :-)))
Moje mechanizmy są tajne. Nawet dla mnie samej :-)))

MK

23. Data: 2010-08-11 11:47:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Hahah, nie ma! :-)))
> Moje mechanizmy są tajne. Nawet dla mnie samej :-)))

Buuuuuuu!!!!

24. Data: 2010-08-11 11:48:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Buuuuuuu!!!!

Zadamy odtajnienia mechanizmow!!!

25. Data: 2010-08-11 11:49:04

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Jak nie przeprosisz uznam, że całkowicie brak Ci klasy.

Ale o co chodzi - serio nie rozumiem.
Napisalem przeciez zeby Sender nie byl taki ostry w ocenie.

Pozdr,
Druch

26. Data: 2010-08-11 11:53:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadamy odtajnienia mechanizmow!!!
> Zadamy odtajnienia mechanizmow!!!
> Zadamy odtajnienia mechanizmow!!!

Matko jedyna. I taka mechaniczna tu będę chodzić? Jak pomarańcza???
Powołajcie może komisję do spraw mechanizmów, to zobaczę co wam wyszło, jak
wrócę z żagli :-))).
Jest taka książka "Kiedy byłem dziełem sztuki" Smitta. Całkiem ciekawa...

MK

27. Data: 2010-08-11 11:55:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matko jedyna. I taka mechaniczna tu będę chodzić?

Mozesz siedziec.

>Jak pomarańcza???

Moze byc jak zegareczek.

> Powołajcie może komisję do spraw mechanizmów, to zobaczę co wam wyszło,
> jak wrócę z żagli :-))).
> Jest taka książka "Kiedy byłem dziełem sztuki" Smitta. Całkiem ciekawa...

Moze byc Schmitta.

28. Data: 2010-08-11 11:59:48

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Być może, bo wiele jest takich ludzi, nie wiem, czy na pewno ona tak ma.
> Wydaje się osobą pogodną w szczery sposób, ale jednak ta pogoda w
> odniesieniu do wszystkiego i wszystkich nie jest zdrowa...

> Ech, tu idziesz zbyt daleko w ocenie Vilar - nie jest tak źle :-)

Ale zaraz, co zbyt daleko i za ostro?
Sama przecież pisała, że jest po przejściach, jednak zbyt
krepujących do jakiegoś większego rozwinięcia ich opisu.
Poza tym przy okazji dyskredytacji jej u cebneta dość zdecydowanie
wykręciła sie wiarą, jednak podobnie, w zbyt wstydliwym stopniu
wyznawaną aby o niej pisać.
Pomijając już fakt, że mieszkaliśmy w jednej miejscowości
(3 chałupy na krzyż) to wystarczy dodać 2+2, przyjrzeć się
jej zachowaniu i wnioski pozostaną tylko jedne możliwe.
S.

29. Data: 2010-08-11 12:01:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Mozesz siedziec.

> Moze byc jak zegareczek.

> Moze byc Schmitta.

Siedzieć jak zegareczek?
Bez ch?

Hmmmm, MK

PS. Jak przyjemnie sobie bredzimy. Bardzo to lubię.

30. Data: 2010-08-11 12:20:16

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry Duchu, ale to nie ja mam zajobca na punkcie Żydów, masonów, komuchów
> i innych "ścierw". Mnie tam ścierwa wszelkiej maści akurat interesują.
> Prawda Duchu?

Ten facet z krzyzem to jestes Ty z globem.
Glob rzuca najprymitywniejszymi obelgami.
I Tobie to nie przeszkadza a nawet widzisz w tym mądrosc.

Gdy jedenk ktos chce zwrocic Tobie uwage,
ze moze chamstwo to jednak chamstwo
i moze nie warto tego chamstwa popierac,
no to sie obrazasz czy jakos tak.
Albo nie tolerujesz takiego argumentu.

---
A moze uzasadniasz agresje globa tym ze to sluszna ze to "kara" za to
ze druga strona rzekomo atakuje jakies rzekome "scierwa"?
Ale kto atakuje? Gdzie to widzisz? Kiedy? W ktorym watku?

To ze glob tak uzasadnia swoja agresje - rzekomymi atakami na siebie
samego -
to rozumiem - to paranoja. Ale ze Ty? Gdy czesto mowisz o Zasadach?

Pozdr,
Druch

re: pastisz
narodziny