Poduszka Visco-elastic - kto uzywa?

1. Data: 2006-03-04 11:41:53

Temat: Poduszka Visco-elastic - kto uzywa?
Od: "Robertson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy, Ktos moze juz kozysta z poduszki tego typu?
Chce kupic taka firmy PNEUMAT,
a nie jestem pewien, czy nadaje sie ona dla tetrusa
siedzacego ok. 16 godz. dziennie na wozku?

Z gory dziekuje.

Pozdrawiam
Robert

2. Data: 2006-03-22 22:23:58

Temat: Re: Poduszka Visco-elastic - kto uzywa?
Od: "p...@g...pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dLA TETRUSA i po 16 godz, fiu fiu - to raczej odpowiednia będzie ROHO
- do kupienia w APCO, mają teraz promocje. www.apco.com.pl. Ja też
jestem tetra i siedzę na ROHO -nawet dłużej i nic :)
tel. +48 22 671 40 25
skype; APCO
Pozdrawiam,
P.

3. Data: 2006-04-03 10:20:42

Od: "jurant" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robertson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chce kupic taka firmy PNEUMAT,
> a nie jestem pewien, czy nadaje sie ona dla tetrusa
> siedzacego ok. 16 godz. dziennie na wozku?

Wielka prosba
renta socjalna od 1marca
wojsko a schizofrenia
Jak zatrudnić i wyszkolić...?