Poduszki

1. Data: 2010-03-12 11:25:13

Temat: Poduszki
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie może jakieś czary, żeby uszczelnić poduszki? Jakiś impregnat, albo
coś? Gubią pióra, jak ptaki na wiosnę, wkurza mnie to niemożebnie tym
bardziej, że nie kupiłam pierwszych z brzegu, tylko wybrane - wcześniejszy
zakup od tego producenta nie piórkuje.
Albo poleććcie DOBRE poduszki, takie, które po pół roku nie zamieniają się w
płaski kamień, trzymają fason i nie gubią piór.
Justyna.

2. Data: 2010-03-12 12:18:07

Temat: Re: Poduszki
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Albo poleććcie DOBRE poduszki, takie, które po pół roku nie zamieniają się
> płaski kamień, trzymają fason i nie gubią piór.

Tobie nie są potrzebne poduszki tylko dobry materiał na wsypy.

3. Data: 2010-03-12 13:12:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Tobie nie są potrzebne poduszki tylko dobry materiał na wsypy.

Tak, wiem. Tylko po pierwsze - nie wiem, czy dobry materiał nie okaze sie
tak samo "dobry", jak moje poduszki. A jak ma kosztować tyle, co poduszka,
to chyba wole poduszkę...Żeby dało się je czymś zaimpregnować, to byłoby
rozwiązanie.
J.

4. Data: 2010-03-12 13:44:40

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to chyba wole poduszkę...Żeby dało się je czymś zaimpregnować, to byłoby

Zawartość szlag by trafił po impregnacji.

5. Data: 2010-03-13 12:32:03

Od: Fieta <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Mar, 12:25, krys <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Albo poleććcie DOBRE poduszki, takie, które po pół roku nie zamieniają się w
> płaski kamień, trzymają fason i nie gubią piór.

moja babcia robila to tak: wysypywalismy zawartosc, a wsypy
nacieralismy od srodka woskiem, potem pierze/puch z powrotem do wora i
gotowe.
pewnie trzeba sie dowiedziec jaki wosk najlepszy.

pzdr, mf

6. Data: 2010-03-13 13:14:33

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fieta wrote:

> moja babcia robila to tak: wysypywalismy zawartosc, a wsypy
> nacieralismy od srodka woskiem, potem pierze/puch z powrotem do wora i
> gotowe.
> pewnie trzeba sie dowiedziec jaki wosk najlepszy.

O, to jest myśl. Ciekawe, czy to zadziałałoby bez prucia poduch, tylko po
prostu kolejne natarte wsypy na poduszki nałożyć?
J.

7. Data: 2010-03-14 09:30:50

Od: "sbst" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanów się nad poduszkami ortopedycznymi

poza eiwdentnymi walorami zdrowotnymi

to tez alergicy mają lepiej

a poza tym swiety spokoj ze zbijaniem sie, wyłażeniem wsadu itepe

--

pozdrowienia

Sebastian
SBST (vel basti78)

8. Data: 2010-03-14 12:34:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sbst wrote:

> zastanów się nad poduszkami ortopedycznymi

Mam, nie zdały egzaminu, spłaszczyły się po pewnym czasie niestety. Na
początku były naprawdę wygodne.
Masz jakieś pewniaki?
J.

9. Data: 2010-03-14 12:58:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

Z puchu kaczki edredonowej.

10. Data: 2010-03-14 12:58:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Z puchu kaczki edredonowej.
I alternatywa - japońska poduszka z klocka drewna.

serwis dla projektantów i architektów szuka współpracowników
Czy są takie baterie kuchenne?
Szafa pod zabudowe wlasnej roboty
MEBLE OGRODOWE
POMOCY !!! Jak ułożyć wykładzinę PCV w kuchni, na co zwrócić uwagę?