Podwiazanie nasieniowodow u mezczyzny

1. Data: 2003-10-03 17:23:55

Temat: Podwiazanie nasieniowodow u mezczyzny
Od: "Grzegorz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy naprawde jest to nie mozliwe w Polsce?

2. Data: 2003-10-03 17:33:11

Temat: Re: Podwiazanie nasieniowodow u mezczyzny
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oficjalnie nie. Nieoficjalnie nie wiem;)

--
Pozdr. Ewa

3. Data: 2003-10-03 20:38:01

Temat: Co to może być. Pytanie do lekarzy
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu mam problemy ze sobą, a właściwie z własną głową.

Jeśli mam doczynienia z sytuacją stresową, to przez wiele godzin nie mogę
dojść do siebie. Ale to jeszcze nie koniec. Najgorsze zaczyna się wieczorem,
przed pójściem spać. Zazwyczaj czuję się bardzo pobudzona, po czym zasypiam.
W środku nocy budzę się i przez długi czas znów nie mogę zasnąć. Czuję coś
jakby wyraźny ucisk wewnątrz głowy. Nie przypomina to bólu, ale jest bardzo
nieprzyjemne. Coś jakby "ściskał mi się mózg". To ściskanie ma miejsce w
górnej tylnej części głowy. Zazwyczaj dokucza mi też kark. Ta część wyraźnie
jest bardziej bolesna. Często mam też wrażenie jakby mi coś strzykało w
głowie. :-(((

Po jakimś czasie, i zazwyczaj po ziołowych pastylkach uspokajających
zasypiam. Rano ucisk powraca i tak przez cały dzień. Czuję się wtedy
okropnie zmęczona, nie pomagają żadne p.bólowe środki, ani kawa. Właściwie
na drugi dzień jestem do niczego. Dopiero po kolejnej nocy powoli to
przechodzi.

Nie wydają mi się te objawy normalne i coraz bardziej się tym wszystkim
denerwuję. Nie mam jeszcze 30 lat. Czy to mogą być objawy guza mózgu? Jakiś
czas temu, (jakieś 2 lata temu) byłam na okresowych badaniach do pracy u
neurologa, i pytałam czy coś takiego jest dziedziczne (mój tata zmarł na
nowotwór mózgu)? Czego to mogą być objawy? Byle, co bardzo szybko wyprowadza
mnie z równowagi i na bardzo długo. Gdzie się z tym wszystkim udać, do
jakiego lekarza?

Dziękuję za pomoc.

Magda

4. Data: 2003-10-03 20:55:07

Temat: Re: Co to może być. Pytanie do lekarzy
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ups, to nie tu miało być wysłane

5. Data: 2003-10-04 17:36:35

Od: "Grzegorz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha.....

zblizone narzady.....

6. Data: 2003-10-04 20:00:58

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Oct 2003, Grzegorz wrote:

> Czy naprawde jest to nie mozliwe w Polsce?

na prawde

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2003-10-04 20:03:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Oct 2003, Magdalena wrote:

> denerwuję. Nie mam jeszcze 30 lat. Czy to mogą być objawy guza mózgu?

nie da sie tego z cala pewnoscia rozpoznac "przez Internet"
- zglos sie do lekarza i wyjasniej to.

P.

8. Data: 2003-10-05 09:48:57

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy naprawde jest to nie mozliwe w Polsce?

Cytuję po raz n- ty...
Kodeks karny:
Art. 156.

§ 1. Kto powoduje ciężki uszczerbek na zdrowiu w postaci:

1) pozbawienia człowieka wzroku, słuchu, mowy,

zdolności płodzenia,

^^^^^^^^^^^^^^^^

2) innego ciężkiego kalectwa, ciężkiej choroby nieuleczalnej

lub długotrwałej

choroby realnie zagrażającej życiu, trwałej choroby psychicznej,

całkowitej lub znacznej trwałej niezdolności do pracy w

zawodzie lub trwałego, istotnego zeszpecenia lub zniekształcenia

ciała,

podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

§ 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,

podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

§ 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 jest śmierć człowieka,

sprawca

podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

Krwawienie z odbytu