Podwyższony AST, ASL i cholesterol

1. Data: 2010-12-03 19:36:24

Temat: Podwyższony AST, ASL i cholesterol
Od: "Robert" <j...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Właśnie odebrałem wyniki krwi oraz moczu i z małym niepokojem zobaczyłem
wyniki biochemii, które odbiegają od normy, podaję te, które wg wyników
odbiegają od normy a przedstawiają się jak poniżej:

AST - 41*
ALT - 67*
Cholesterol całkowity - 232*
LDL - 153*
eGFR - 81,3.

Wg dokumentu pierwsze cztery są zawyżone a ostatni zaniżony.
W związku z tym bardzo proszę o interpretację tych wyników. Dodam, że trzy
lata temu w Lublinie miałem robioną fundoplikację po wcześniejszej
diagnostyce. Od tamtej pory czuję się bardzo dobrze i żadnych nawrotów zgagi
etc... Generalnie nie mam żadnych dolegliwości i dlatego raz jeszcze proszę
o interpretację.

2. Data: 2010-12-03 22:17:47

Temat: Re: Podwy?szony AST, ASL i cholesterol
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-03 20:36, Robert pisze:
> [...]
>
> AST - 41*
> ALT - 67*
> Cholesterol ca?kowity - 232*
> LDL - 153*
> eGFR - 81,3.
>
> Wg dokumentu pierwsze cztery s? zawy?one a ostatni zani?ony.
> W zwi?zku z tym bardzo prosz? o interpretacj? tych wynik?w. Dodam, ?e trzy
> lata temu w Lublinie mia?em robion? fundoplikacj? po wcze?niejszej
> diagnostyce. Od tamtej pory czuj? si? bardzo dobrze i ?adnych nawrot?w zgagi
> etc... Generalnie nie mam ?adnych dolegliwo?ci i dlatego raz jeszcze prosz?

Robiłeś badania w kierunku HBV i HCV?

3. Data: 2010-12-04 10:43:43

Od: "Robert" <j...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Robiłeś badania w kierunku HBV i HCV?

To były zwykłe okresowe.

4. Data: 2010-12-04 13:16:51

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-04 11:43, Robert pisze:

> To by?y zwyk?e okresowe.

No to zrób testy na wirusowe zapalenie wątroby. Skierowanie dostaniesz
od każdego lekarza. AST i ALT podwyższone wskazują na problemy z wątrobą.

5. Data: 2010-12-04 18:58:59

Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

> No to zrób testy na wirusowe zapalenie wątroby. Skierowanie dostaniesz od
> każdego lekarza. AST i ALT podwyższone wskazują na problemy z wątrobą.

Ja miałem AST i ALT podwyższone po regularnym wieczornym piwku
(2-3 browarki). Po odstawieniu wyniki uległy zdecydowanej poprawie.

6. Data: 2010-12-04 20:00:41

Temat: Re: Podwyższony AST, ASL i cholesterol
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> AST - 41*
> ALT - 67*
> Cholesterol ca?kowity - 232*
> LDL - 153*
> eGFR - 81,3.
>
> Wg dokumentu pierwsze cztery s? zawy?one a ostatni zani?ony.
> W zwi?zku z tym bardzo prosze o interpretacje tych wyników. Dodam, ?e trzy
> lata temu w Lublinie mia?em robion? fundoplikacje po wcze?niejszej
> diagnostyce. Od tamtej pory czuje sie bardzo dobrze i ?adnych nawrotów zgagi
> etc... Generalnie nie mam ?adnych dolegliwo?ci i dlatego raz jeszcze prosze

Powiedz otwarcie - popijasz czasem? I nie o mleko mi chodzi...

--
Kupa!

7. Data: 2010-12-05 08:57:57

Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R. P." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> No to zrób testy na wirusowe zapalenie wątroby.

Litosci - wystarczy zeby wypil wczesniej cos, zjadl cos tlustego, zazywal
jakies leki. Nie trzeba zaraz strzelac z armaty do komara. Poza tym nie
wiemy czy nie jest np tegi - i po prostu watroby nie ma otluszczonej

Lh

8. Data: 2010-12-05 14:14:39

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-05 09:57, Lady_Heather pisze:

> [...]
> zazywal jakies leki. Nie trzeba zaraz strzelac z armaty do komara. Poza
> tym nie wiemy czy nie jest np tegi - i po prostu watroby nie ma

ot co!

--
Kupa!

9. Data: 2010-12-05 14:17:49

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-04 08:50, Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

> Użytkownik "Robert" <j...@i...eu> napisał w wiadomości

> ja mam podwyższony ALT od lat, wypierdala mi go nawet ponad 100,
> wiąże się z tym też że lubię tłusto zjeść i piję wódę, cholesterol też
> mi leci w górę jak rakieta
> trzeba zastosować dietę, pić ziółka i wspomagać się lekami na wątrobę

Dr Diabełson poleca:
-heparegen
-essentiale forte/esseliv
-sylimarol
-dziurawiec
gdybym tego nie używał od lat, to teraz zamiast pisać do Was patrzyłbym
1 listopada na znicze od spodu

--
Kupa!

10. Data: 2010-12-05 17:51:56

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zazywal jakies leki. Nie trzeba zaraz strzelac z armaty do komara. Poza
> tym nie wiemy czy nie jest np tegi - i po prostu watroby nie ma

Możliwe, ale może też mieć HBV lub HCV. To cicha epidemia. Testy (na
przeciwciała) nawet prywatnie są tanie - rzędu 30 zł. Wątrobę trzeba
szanować. Jeśli to wirusowe zapalenie, to im wcześniej wykryte, tym
lepsze rokowania na przyszłość. Proszę wziąć pod uwagę, że HBV oraz HCV
najczęściej ma przebieg przewlekły i bezobjawowy (albo objawy są
nieswoiste) i w większości jest wykrywana przypadkowo! (np. jak osoba
uważająca się za zdrową chce oddawać krew).

Klucie w penisie podczas wytrysku
Nadmiar witaminy b12
Inhibitor pompy protonowej a oddanie krwi
Zagwozdka:)Spada zelazo, wzrasta hemoglobina
Co to za jednostka choroba - prosze o pomoc z identyfikacja