Podwyższone ALT

1. Data: 2007-11-08 16:46:18

Temat: Podwyższone ALT
Od: "Robert" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Z całej gamy badań jedynie podwyższone o 10 jednostek mam ALT. Lekarz
stwierdził, że badania są ok i nie ma powodu do niepokoju. Prosze o info
dotyczace tego wskaźnika i czy rzeczywiście można to zignorować.
Pozdrowienia

2. Data: 2007-11-10 19:49:36

Temat: Re: Podwyższone ALT
Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdził, że badania są ok i nie ma powodu do niepokoju. Prosze o info
> dotyczace tego wskaźnika i czy rzeczywiście można to zignorować.
Skoro LEKARZ powiedział Ci, że jest ok, to jest OK

3. Data: 2007-11-11 18:10:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Nov 2007 17:46:18 +0100, Robert wrote:

> Z całej gamy badań jedynie podwyższone o 10 jednostek mam ALT. Lekarz
> stwierdził, że badania są ok i nie ma powodu do niepokoju. Prosze o info
> dotyczace tego wskaźnika i czy rzeczywiście można to zignorować.

Zrzuć parę kilo, zmniejsz spożycie alkoholu i sprawdź za jakiś czas.
Piszę to jako lekarz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

"Prywatyzacja" polskich szpitali. c.d.
Dziwne samopoczucie
soczewki - brak ostrości
Bolace kolano