Podział zdrady na kategorie.

81. Data: 2002-10-28 16:52:47

Temat: Odp: Podział zdrady na kategorie.(pytanie do Jacka i innych po powrotach)
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwcia&Pstryk <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apjete$hnc$...@k...task.gda.pl...
> gdzie
> normalności

> ciach...
> a ja na to : hahahaha.

i obojętnie czy będziesz robiła haha czy ciuciała drugiej osobie ja nie
ciuciam tylko wale wprost to co mam do powiedzenia i niedlatego,ze mam
stycznosc z takim czy innym zawodem /nigdy nie owijałam,że tak bardzo
przykro mi z tego czy innego powodu a za plecami mówiłam np. takie hahaha,
nazywam rzeczy po imieniu i tym się różnimy z niektórymi z tej grupy co tak
pięknie masełkiem smarują hahaha / , życie to życie i tak popłynie swoim
torem...
a ja siebie nie zmienie i mojego toku myślenia , a co do pomocy to pomagam
każdemu kto o to się zwróci...bez względu na to czy spieprzył życie z
własnej głupoty czy przy pomocy osób trzecich...
lecz świadomie pakować sie w kłopoty i liczyć później na
współczucie,świadomie z premedytacja jako osoba pokrzywdzona przez los //
czy jak to wy nazywacie ofiara // to co innego niż skończyć w momencie kiedy
sie robi coś nieświadomie a część komórek jest juz obumarła ...ale co tam
będę dyskutowała ... wynika ,że lepiej znacie sie na tym i chwała Wam za to
:-)

Sandra

82. Data: 2002-10-28 17:11:32

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hihi zebys wiedzial. Znowu sie wszystko zeruje, bo ja dla odmiany
> rozumiem tym razem ( chyba ) o co Sandrze chodzi :)
>
> Nie o sama postawe chodzi ale o to w co moze sie ona przerodzic. A jesli
> sytuacja nie ozdrowieje to jest niebezpieczenstwo takiego grania - bo
> poczucie krzywdy bedzie zbyt duze aby jego wybaczenie wobec zony bylo
> nadal prawdziwe i faktyczne --> a wtedy bedzie coraz wiekszy zal, coraz
> wieksze ( chocby nieswiadome ) odgrywanie sie na niej za swój ból i
> poczucie bycia zdradzonym.

Piszecie w bardzo prosty sposób: zdradzony czuje sie zdradzony i ból nie
pozwala mu tworzyć niczego nowego poza samym oczekiwaniem na kolejną zdradę.
A przecież może zdarzyć się coś zupełnie innego, że fakt zaistnienia bólu,
będzie pomagał w przbudowie tego co w związku nie funkcjonowało dobrze.
Sokrates pisze: "trochę zaniedbał" , ale skoro go zdradziła może nie było to
całkiem całkiem.
Ostatnio temat zdrady jest wokól mnie, to bardzo powszechne zjawisko.
Według mnie udaje sie tym związkom, które w pewnym momencie robią cos na
wzór oczyszczenia z wzajemnego przekonywanie sie kto bardziej ucierpial.
Kazde ze swoim stresem poradzić sam. Razem za to mogą budować juz nowy
związek.

> Czemu? Bo kazdy ma swoja granice wytrzymalosci. Po jej przekroczeniu
> poczucie krzywdy jest zbyt wielkie aby dalo sie nadal budowac.

Nie ma żadnych granic w doznaniach i odczuciach, tu wszytsko jest możliwe.
Nie ma granic milości, wyobraźni, nie ma też granic bólu szczególnie
wytwarzanego w sobie.

Jacek

83. Data: 2002-10-28 17:13:59

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> tak to co poniżej napisałaś jest dokładnie tym co czeka ten zwiazek...
>
> Sandra

Jakaś magiczna kula Ci to podpowiedziała ???

Jacek

84. Data: 2002-10-28 17:39:18

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tak
> pięknie masełkiem smarują hahaha / , życie to życie i tak popłynie swoim

Nie zawsze prosto z mostu to najlepszy sposób. Na pewno to wiesz.

> [...]
> będę dyskutowała ... wynika ,że lepiej znacie sie na tym i chwała Wam za

Sandro, może rację mają niektóre osoby, że popadłas w pewien stereotyp
wybaczająca żona i twardy silny facet, który nie może dopuścić do ranienia
siebie.
Mi wydawało się, że nie ma rozróżnienia pomiedzy tragedia kobiety czy
mężczyzny.
Zarówno tego/tej zdradzonej, jak i zdrdzającej.

Jacek

85. Data: 2002-10-28 19:51:28

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apjr9d$mk6$...@n...onet.pl...
> Jakaś magiczna kula Ci to podpowiedziała ???

obym się nie myliła,życzę temu związkowi wszystkiego dobrego...

Sandra

86. Data: 2002-10-28 19:57:52

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:apjsot$qmo$...@n...onet.pl...
> Nie zawsze prosto z mostu to najlepszy sposób. Na pewno to wiesz.

wiem ale zbytnie smarowanie jest też szkodliwe...

> Sandro, może rację mają niektóre osoby, że popadłas w pewien stereotyp

być może ale w życiu są pewne rzeczy stare jak świat i nawet wprowadzenie
najnowszego,wyzwolonego toku myślenia tego nie zmieni...

> [...]
> mężczyzny.
> Zarówno tego/tej zdradzonej, jak i zdrdzającej.

pomiedzy tragediami jakie w danej chwili przeżywamy pewnie masz racje, że
jednakowo może boleć ale następne etapy życia przeważnie jeszcze należą do
wygranych sukcesów kobiet,które nie przebierają w środkach by bardziej
skrzywdzić...
a myślałam ,że już nie podejmę dyskusji ...inaczej patrze i inaczej myśle i
stąd może ta inność niż większość wyrażanego tu poglądu...

Sandra

87. Data: 2002-10-29 08:09:18

Od: g...@e...pl (Grzegorz Nowaczyk) szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wystukala
> nie sluchaj tych bzdur!!!!
Ja napisalem juz gdzies, ze kazdy poglad na sprawe jest dla mnie wazny,
rzeczowy i dobrze, ze go przedyskutujemy. To, ze niezgadzam sie z Sandra nie
oznacza, ze za jakiś czas nie okaze sie ze zmarnowalem rok,dwa i nic nie
udalo sie naprawic (i odwrotnie). Dlatego nie rezygnuje z tego zwiazku, ale
nic na sile, staram sie nie narzucac jestem gdzies obok i bede dopuki
starczy sil i w sercu tli sie cos jeszcze. Co bedzie dalej nie wiem...

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

88. Data: 2002-10-30 00:26:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> być może ale w życiu są pewne rzeczy stare jak świat i nawet wprowadzenie
> najnowszego,wyzwolonego toku myślenia tego nie zmieni...

Sandro to nie kwestia wyzowlonego toku myslenia czy starego
to kwestia obiktywizmu, ktorego u ciebie ZUPELNIE brakuje.
to co prezantujesz, tzn swoje stare jak swiat poglady to tylko
stereotyp, ktory nic nie daje, a wrecz szkodzi.

> [...]
> a myślałam ,że już nie podejmę dyskusji ...inaczej patrze i inaczej myśle i
> stąd może ta inność niż większość wyrażanego tu poglądu...

ty jednak jestes facetem, albo twojego ukochanego syna zdradzila
zona. inaczej twojego jednostroonego patrzenia na swiat inaczej
nie mozna uzasadnic.
iwon(k)a

89. Data: 2002-10-30 00:29:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Nowaczyk" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
PL...
> [...]
> nic na sile, staram sie nie narzucac jestem gdzies obok i bede dopuki
> starczy sil i w sercu tli sie cos jeszcze. Co bedzie dalej nie wiem...

Tak trzymaj. nie sadze, zeby uznac lata proby za zmarnowane, za duzo
jest postawione w takiej chwili na szali, bo postawiano jest rodzina
a nie tylko jednostki w niej.
trzymaj sie
iwon(k)a

90. Data: 2002-10-30 09:22:55

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:apn8qg$ju7$...@n...onet.pl...
> ty jednak jestes facetem, albo twojego ukochanego syna zdradzila
> zona. inaczej twojego jednostroonego patrzenia na swiat inaczej
> nie mozna uzasadnic.

:-)

dziwny tatuś
toksyczni rodzice/tesciowe (dlugie i smutne)
chłopak córki-mówienie na Ty
gdzie po poradę?