Poglady malych dziewczynek.

31. Data: 2006-04-18 22:11:00

Temat: Re: Poglady malych dziewczynek.
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> Jakie jest odwrotnosc dzieworództwa?

Szukałam, nie znalazłam. Jakieś skorupiaki zdaje się - płci męskiej -
noszą na grzbiecie jaja, ale zapłodnione niestety.
Jak by nie kombinować, gameta żeńska ma większe predyspozycje do
"wykarmienia" potomka.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

32. Data: 2006-04-19 03:59:15

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e23o2j$q82$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> A "wojna płci" nie odnosiła się do Ciebie, tylko do wielu zachowań, po
> obu stronach "barykady" :)

To tak mi wczoraj przyszło do głowy --> zasugerowałbym, że tu nie ma
wojny płci. Nie ma w usenecie podstawowego elementu wywoływania reakcji
"bodźcowej", czyli bodźców. Owszem, może się zdarzyć, że kogoś znam
osobiście z reala i wtedy wywołuję wspomnienia [ale mam wrażenie, że
wspomnienia są wywoływane post factum]. Pozostają jedynie dwa elementy:

- żeńsie/męskie końcówki - m.in. am/em [ale ten element arbitralnie
pominę ;))];
- sposób komunikacji/konstrukcje językowe;

Jeżeli więc jakaś osoba jest nagminnie atakowana przez drugą płeć, to
nie ze względu na jej płeć, ale na jej sposób komunikacji/sposób
formułowania przekazu/konstrukcje językowe. Jeżeli napiszę - "kobiety są
inteligentniejsze od mężczyzn", to atak będzie wywołany:

- obroną przed posądzeniem o głupotę/gorszość;
- generalizacją;
- abstrakcyjnością pojęcia inteligentniejszy;

Ale już niekoniecznie [atak] będzie wywołany niechęcią do kobiet/płci
odmiennej --> choć można osobie atakującej wmówić, że jej atak jest
związany właśnie z niechęcią do kobiet.

Flyer
--
gg: 9708346

33. Data: 2006-04-19 06:03:14

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ LeoTar'ze. Zwyczaj przepuszczania kobiety przodem wywodzi się
> jeszcze z czasów, kiedy faceci łazili z chujem na wierzchu, a kobiety
> zarzucały piersi na plecy. Wracali tacy jaskiniowcy po całym dniu do
> jaskini i nigdy nie wiedzieli, czy w ich domostwie nie zamieszkał tygrys
> szablozęby, niedźwiedź, czy jacyś inni człekokształtni. Dlaczego chcesz
> zanegować wielowiekową tradycję? ;)))

Tradycja kulą u nogi wszelkich zmian świadomości Człowieka.
LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

34. Data: 2006-04-19 06:09:12

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normy społecznej nie da się zanegować, bo jest [można ją tylko
> ocenić], więc najlepiej przedstawić ją w innym świetle/na innym
> przypadku/rozwinąć. Wtedy argumentujący widzi, że taka
> konstrukcja jest dla niego pułapką.

Pułapka są obowiązujące normy społeczne. Normy powinny wypływać z wnętrza
człowieka a nie powinny być narzucane przez obowiązujący system
prawno-religijny.

35. Data: 2006-04-19 06:18:53

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "el Guapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Nie wiem, czy tylko mi się to zdarza, ale jakoś niegdy nie spotkałem
> mężczyzn
> narzekających na pracę w zdominowanym przez mężczyzn otoczeniu, zaś jak
> najbardziej napotykałem kobiety narzekające na pracę w zdominowanym przez
> kobiety otoczeniu ... i były to zdecydowanie te najinteligentniejsze
> spośród
> nich.

Bo kobiety są bardzo perfidne w wywyższaniu sie ponad inne kobiety. Bardzo
drobiazgowe i.. upierdliwe aż do bólu.:)

> [...]
> nowego porządku na świecie, gdzie nikt nikogo nie będzie wyzyskiwał, chcą
> tylko i wyłącznie odwrócić role - zagonić facetów go garów, zaś same żyć
> życiem, które w ich wyobrażeniu wiodą mężczyźni - spędzać czas na
> czerpaniu
> satysfakcji z uporzania swoich partnerów płci przeciwnej. Oczywiście
> głośno
> feministki będą temu oponować, ale wystarczy odrobina odpowiedniej
> stymulacji,
> a natychmiast spod dymnej zasłony frazesów wychodzi prawdziwe ich

Bardzo celnie to opowiedziałeś.:)

36. Data: 2006-04-19 06:23:07

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Natek w news:e1rg96$gc$1@news.onet.pl:

> W sensie: dziewczynki od chłopców
> (nie kobiety od mężczyzn).

Nie znasz powiedzenia: "Czym skorupka za młodu nasiaknie tym na starość
trąci"?

37. Data: 2006-04-19 06:24:48

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> A "wojna płci" nie odnosiła się do Ciebie, tylko do wielu zachowań, po
> obu stronach "barykady" :)

Ale to kobiety krzycza o tym, że się im źle dzieje.:)
Próbujesz łagodzić i dewaluowac agresję kobiet.

38. Data: 2006-04-19 06:30:45

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale dlaczego matki ? Raczej tatusiowie. Zauważ: Inteligentna kobieta = nie
> dla każdego. Chciałbyś by Twoją córkę jebał byle łachmyta ?

Masz rację tyle tylko, że to nie ja będę wybierał partnera dla mojej córki
lecz musi ona tego dokonać sama. Okazuje si.e jednak, ze z tymi wyborami
różnie bywa i mimo najszczerszych chęci rodziców córka wybierze ...łachmytę.
Dlaczego to robi? Czy czyni to świadomie, czy tez nieświadomie? Dlaczego
tak się dzieje? Skąd brak poczucia własnej wartości i wybór negatywny?

39. Data: 2006-04-19 06:31:37

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "LeoTar" <l...@w...pl> wrote in message
>
> A Ty dalej nienawidzisz tych wszystkich matek :)

Głupiś Duchu.:)

40. Data: 2006-04-19 06:33:26

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> noszą na grzbiecie jaja, ale zapłodnione niestety.
> Jak by nie kombinować, gameta żeńska ma większe predyspozycje do

A jednak lepsza, ważniejsza ta płeć żeńska.
Nie możesz bez tego wytrzymać.:)

Jest extra
co będzie dalej?
Gdzie jest LeoTar?