Poglady malych dziewczynek.

41. Data: 2006-04-19 08:32:55

Temat: Re: Poglady malych dziewczynek.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e24lib$67$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Masz rację tyle tylko, że to nie ja będę wybierał partnera dla mojej córki
> lecz musi ona tego dokonać sama. Okazuje si.e jednak, ze z tymi wyborami
> różnie bywa i mimo najszczerszych chęci rodziców córka wybierze
> ...łachmytę. Dlaczego to robi? Czy czyni to świadomie, czy tez
> nieświadomie? Dlaczego tak się dzieje? Skąd brak poczucia własnej wartości
> i wybór negatywny?

Widać musisz zrewidować swoje poglądy na temat "czego kobieta potrzebuje od
mężczyzny".

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Czy to, że kobiety sikają na siedząco, też jest wynikiem braku poczucia
własnej wartości ? :)

42. Data: 2006-04-19 09:03:37

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Widać musisz zrewidować swoje poglądy na temat "czego kobieta potrzebuje
> od mężczyzny".

A czy znasz moje poglądy na to czego kobieta oczekuje od męzczyzny zebys mi
proponowal ich zmiane?

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

43. Data: 2006-04-19 09:19:32

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> A jednak lepsza, ważniejsza ta płeć żeńska.
> Nie możesz bez tego wytrzymać.:)

Już wolę, jak analizuje mnie Flyer ;)))

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

44. Data: 2006-04-19 10:12:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A czy znasz moje poglądy na to czego kobieta oczekuje od męzczyzny zebys
> mi proponowal ich zmiane?

Można przemycać tezę jako pewnik w formie pytania o jej konsekwencje.Jest to
metoda na sprowokowanie czytacza który ma przekonanie o nieprawdziwości
danej tezy do bezpardonowego ataku. Skoro z pytaniotezy wynika iż teza jest
dla Ciebie pewnikiem, jest niepodważalna - budzi to sprzeciw. Nie teza,
tylko jej niby niepodważalnośc. Co Ci daje taka prowokacja. Ano gdy już
klienta sprowokujesz i on zaatakuje ową niepodważalność - wówczas wmawiasz
mu, że atakuje tezę - że ma do niej stosunek emocjonalny. A tymczasem
agresywna reakcja jest na co innego.

Zarzekasz się, że jesteś przeciwnikiem manipulacji - gdy tymczasem sam
jesteś manipulantem. Ale dlaczego ? Na boga ! Dlaczego ??? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

45. Data: 2006-04-19 10:16:16

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> To tak mi wczoraj przyszło do głowy --> zasugerowałbym, że tu nie ma
> wojny płci. Nie ma w usenecie podstawowego elementu wywoływania
> reakcji "bodźcowej", czyli bodźców. Owszem, może się zdarzyć, że
> kogoś znam osobiście z reala i wtedy wywołuję wspomnienia [ale mam
> wrażenie, że wspomnienia są wywoływane post factum].

> Jeżeli więc jakaś osoba jest nagminnie atakowana przez drugą płeć,
> to nie ze względu na jej płeć, ale na jej sposób komunikacji/sposób
> formułowania przekazu/konstrukcje językowe. Jeżeli napiszę -
> "kobiety są inteligentniejsze od mężczyzn", to atak będzie wywołany:

IMO jest właśnie odwrotnie. Pojedyncze doświadczenia są generalizowane
na całą populację danej płci i co za tym idzie cała "zła" płeć jest
atakowana. Nie zauważyłeś? ;)
To niezbyt dojrzały sposób radzenia sobie z własnymi emocjami, ale
cóż... :)

Pozdrawiam - Aicha

46. Data: 2006-04-19 10:34:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

47. Data: 2006-04-19 10:39:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

48. Data: 2006-04-19 12:56:38

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wmawiasz mu, że atakuje tezę - że ma do niej stosunek emocjonalny. A
> tymczasem agresywna reakcja jest na co innego.

Nie odpowiedziałeś na moje proste pytanie a bierzesz sie do atakowania mnie.
Dlaczego?

> Zarzekasz się, że jesteś przeciwnikiem manipulacji - gdy tymczasem sam
> jesteś manipulantem. Ale dlaczego ? Na boga ! Dlaczego ??? :)

Tak Ci się tylko wydaje.:)

49. Data: 2006-04-19 15:24:22

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <e252lu$fpn$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> IMO jest właśnie odwrotnie. Pojedyncze doświadczenia są generalizowane
> na całą populację danej płci

Przypominam, ku pamięci w całej dyskusji, że mowa jest o
werbalnej/usenetowej "wojnie płci".

Z tym się zgadzam, aczkolwiek nadal jest mowa o pojęciach
abstrakcyjnych/językowych, do których są przypisane rzeczywiście
istniejące "przedmioty" [podległość przedmiotu wobec pojęcia je
opisującego].

> i co za tym idzie cała "zła" płeć jest
> atakowana.

Z tym się nie zgadzam, bo po pierwsze atak/obrona są pojęciami
względnymi, czyli odbiór zależy od strony "konfliktu. A po drugie w
wielu sytuacjach nie ma miejsca atak w rozumieniu działań "atakującego",
[a nie w odbiorze "atakowanego"]. W sytuacjach "psychotycznych"
następuje uwolnienie racjonalizacji wywołane wysokim poziomem lęku -
tego zachowania częśc osób nie zauważa, bo skupia się na zrozumieniu
treści i/lub własnym odbiorze emocjonalnym. Gdyby np. LeoTar był
zaskrońcem [chyba nie pomyliłem] i nie posiadał zdolności mowy, to pod
wpływem emocji/zagrożenia, wywałałby całą zawartość swojego żołądka,
zamiast pisać o kobietach. Czy sądzisz, że zaskroniec atakuje, czy tylko
"wymiotuje ze strachu"? ;) De Mello zauważył ten efekt i opisał go, jako
zakonnicy/księża, którzy przychodząc do niego zawsze mówili o grzechu
[cytuję z pamięci].

Co więcej - nie jesteś w stanie nawet zdiagnozować "wartości" wypowiedzi
takiej osoby, dlatego, że na jej efekt emocjonalny mają wpływ również
inne ograniczenia/lęki - LeoTar wypowiada swoje zdania o kobietach będąc
już w stanie niepokoju/lęku z jakiegoś powodu [niekoniecznie kobiecego,
choć to faktycznie kobieta chce go *ubezwłasnowolnić* /ew. *zamknąć* ],
wypowiada publicznie, więc naraża się na atak/śmieszność itd. -
prawdopodobnie w rozmowie "bez świadków" i face to face, to co pisze Leo
jest o wiele bardziej stonowane, a ostrość jego wypowiedziom nadaje ich
upublicznienie.

A co do samego mechanizmu generalizacji na podstawie niereprezentatywnej
próbki - to powszechny mechanizm w naszym życiu - nikt nikomu nie każe
sprawdzać 100 mikserów firmy X, żeby zachować statystyczny obiektywizm
przy zakupie, ew. ocenie na bazie własnych negatywnych doświadczeń, że
miksery firmy X są do chrzanu. Kłopot w tym, że tutaj oceniani
mężczyźni/kobiety mają głos. ;)

> Nie zauważyłeś? ;)

To by było za proste. W realu nie spotkałem mizoginisty, choć wypowiedzi
publiczne i/lub psychotyczne mogłyby posłużyć do takiej diagnozy. Ale mi
jest łatwiej obserwować, bo nie jestem kobietą. ;)

> To niezbyt dojrzały sposób radzenia sobie z własnymi emocjami, ale
> cóż... :)

A fe - co za socjotechnika "niezbyt dojrzały". :( Psychotykowi, który ze
względów fizjologicznych nie kontroluje zbytnio swoich wybuchów też
powiesz, że to "niezbyt dojrzały sposób"? Mam takiego w robocie od ponad
roku - może się trochę zmienił, ale jednego nie kontroluje [on] - swoich
emocji i nawet gdyby chciał nie może się powstrzymac od określonych
zachowań. To go sruu jeszcze z kopa za "niezbyt dojrzały sposób"?

Flyer
--
gg: 9708346

50. Data: 2006-04-19 17:49:20

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Przypominam, ku pamięci w całej dyskusji, że mowa jest o
> werbalnej/usenetowej "wojnie płci".

Ano. Nie dalej jak dwa tygodnie temu pytanie o książkę na temat
molestowania dzieci przez kobiety wywołało dyskusję o wyższości jednej
płci nad drugą :)

> zakonnicy/księża, którzy przychodząc do niego zawsze mówili
> o grzechu [cytuję z pamięci].

Chociaż tak naprawdę nie (z)grzeszyli?

> Co więcej - nie jesteś w stanie nawet zdiagnozować "wartości"
> wypowiedzi takiej osoby, dlatego, że na jej efekt emocjonalny
> mają wpływ również inne ograniczenia/lęki

Racja. Dlatego będę musiała rozczarować quasi-biologa ;)

> [...]
> prawdopodobnie w rozmowie "bez świadków" i face to face,
> to co pisze Leo jest o wiele bardziej stonowane, a ostrość jego

Być może. Ale nie ma takiej pewności.

> A fe - co za socjotechnika "niezbyt dojrzały". :(

I to w dodatku selektywna :)

> Psychotykowi, który ze względów fizjologicznych nie kontroluje
> zbytnio swoich wybuchów też powiesz, że to "niezbyt dojrzały
> sposób"?

Jeśli będę wiedziała, że jest psychotykiem...

Pozdrawiam - Aicha

--

Jest extra
co będzie dalej?