Poglady malych dziewczynek.

61. Data: 2006-04-20 10:29:41

Temat: Re: Poglady malych dziewczynek.
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Pewnie, że selektywna. Co to jest [tu obraz Flyera chwytającego
> "pojęcie" z odrazą, jak truchło zdechłego kota za ogon ;)] ten
> "niezbyt dojrzały sposób"? ;)

Odpowiem Ci na podstawie autopsji (dlatego wspomniałam o
selektywności). W przedświąteczną niedzielę zabrakło mi dystansu do
pewnych osób na appm i prezentowanego przez nie sposobu widzenia
rzeczywistosci. M. in. dlatego, że nie było pozytywnego wzmocnienia od
tej jednej, najważniejszej osoby ;) "Odsiecz" nadeszła dopiero
wieczorem. Wtedy przestałam reagować "histerycznie" na to, co kilka
godzin wcześniej zaowocowało pospiesznie napisanym tekstem.
A to, co się działo tutaj... Napisałam już Vilar (czy to się odmienia
jakoś?), ze chyba odezwal się we mnie atawistyczny lęk o dziecko...

> Nie dowiesz się, jeżeli obserwacja będzie trwała zbyt krótko, a
> będąc w interakcji z taką osobą musisz jakoś się do niej
> odnosić/reagować zanim zbierzesz jakieś dane i nigdy nie będziesz
> pewna, czy zebrałaś wszystkie dane. ;)

Właśnie. Tego nigdy nie będę pewna. Czyli co proponujesz? Kępiński pod
poduszkę? ;)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

62. Data: 2006-04-20 10:33:02

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> O, proszę. Zostałam niechcący guru :D

Kobiety to lubia wiec nie dziw sie, ze staram sie wkupic w Twoje laski.:)

(...)

> Pod dyktando egoizmu. Mojego i mężczyzny.

Predzej czy pozniej dwa egoizmy zaczna walczyc ze soba o dominacje nad tym
drugim. To tylko kwestia czasu.

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

63. Data: 2006-04-20 10:39:51

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Kobiety to lubia wiec nie dziw sie, ze staram sie wkupic w Twoje
> laski.:)

Co lubią? Zostawać guru? Nie jestem kobietą spod Twojej sztancy.

> Predzej czy pozniej dwa egoizmy zaczna walczyc ze soba o dominacje
> nad tym drugim. To tylko kwestia czasu.

Oprócz koncepcji inflacji wszechświata istnieje również koncepcja
przeciwna. Podobnie jak w niemal każdym innym przypadku. Wystarczy
nieco poszerzyć horyzont. Z mojej strony EOT, bo nie mam zamiaru
udowadniać Ci czegoś, co jest dla mnie oczywistością.

Pozdrawiam - Aicha

64. Data: 2006-04-20 10:45:03

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar<l...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]
> Chyba sie przejezyczyles: specjalistami od racjonalizacji sa dorosli,
> ktorzy wszystko tak omotaja aby wyszlo na to, ze maja racje. Dzieci
> zdarzenia przyjmuja po prostu jako fakty i nie oceniaja
> (racjonalizuja) tych zdarzen. Kiepski z Ciebie znawca dzieciecej
> psychiki.:)

Buahaha :)
Racjonalizują = tłumaczą sobie, nadają sens.
Tak, dzieci. Dorośli też. Ale chyba dzieci nawet bardziej (może dlatego, że
świat jest dla nich bardziej nowy i tajemniczy niż dla dorosłych).
Dzieci starają się go rozumieć za wszelką cenę. Część dorosłych sobie
odpuszcza.

Paweł (przybrany ojciec ośmioletniej dziewczynki i wujek dwóch małych
dziewczynek)

65. Data: 2006-04-20 10:46:51

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar<l...@w...pl>

> Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie znasz powiedzenia: "Czym skorupka za młodu nasiaknie tym na
> starość trąci"?

Pojawia się natrętne pytanie, czym Ty za młodu nasiąkłeś w swojej rodzinie
pochodzenia, że tak na starość trącisz.

Paff

66. Data: 2006-04-20 10:50:42

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co lubią? Zostawać guru? Nie jestem kobietą spod Twojej sztancy.

Moze nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale caly czas to robisz.:)

67. Data: 2006-04-20 12:11:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie odpowiedziałeś na moje proste pytanie [...]

Nie odpowiedziałem na Twoje pytanie, korzystając z uprawnień jakie daje mi
konstytucja RP w tym zakresie :)

> [...] a bierzesz sie do atakowania mnie. Dlaczego?

Jak to dlaczego ? Z braku poczucia własnej wartości
... no nie mów że nie wiedziałeś :))

> Tak Ci się tylko wydaje.:)

Nie wydaje mi się. Możesz nawet nie być tego świadom, w momencie gdy to
czynisz. Diabeł tkwi (i tylko tam go można dostrzec) w z pozoru nieistotnych
szczegułach.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

68. Data: 2006-04-20 12:32:25

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie odpowiedziałem na Twoje pytanie, korzystając z uprawnień jakie daje mi
> konstytucja RP w tym zakresie :)

A ponizej probujesz mi udowodnic, ze dopuszczam sie manipulacji. W ten
sposob mozemy sie przekomarzac (czyt. przekonywac) jeszcze dosc dlugo.
Dlatego uznaje temat za zamkniety.:)

> [...]

> Nie wydaje mi się. Możesz nawet nie być tego świadom, w momencie gdy to
> czynisz. Diabeł tkwi (i tylko tam go można dostrzec) w z pozoru

Jak wyzej.:)

69. Data: 2006-04-20 12:40:05

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> LeoTar<l...@w...pl>

> Pojawia się natrętne pytanie, czym Ty za młodu nasiąkłeś w swojej rodzinie
> pochodzenia, że tak na starość trącisz.

A g.... cie to smarku obchodzi. Musisz jeszcze troche podrosnac zeby mi
zadawac takie pytania.

> Paff

Odstrzel sobie fiuta pacholku.

70. Data: 2006-04-20 12:40:55

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paweł (przybrany ojciec ośmioletniej dziewczynki i wujek dwóch małych
> dziewczynek)

Za "cienki" jestes zeby mi zaimponowac.:)

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

Jest extra
co będzie dalej?