Pogłupiało coś w przyrodzie???

1. Data: 2001-02-09 14:01:12

Temat: Pogłupiało coś w przyrodzie???
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

W Lublinie dzisiaj jest 16 stopni Celsjusza. ;-0
Nie jestem pewien daty. Wiem, że jest dzisiaj 9.?? Ale który miesišc?
Czy przypadkiem nie przespałem lutego i marca. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

2. Data: 2001-02-09 14:49:56

Temat: Re: Pogłupiało coś w przyrodzie???
Od: "Okonikki" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak w marcu (tfu, tfu) bedzie minus 20, to dopiero zrobimy wielkie oczy.

Usmiechy
Piotrek

-------------
http://strony.wp.pl/wp/okonikki/index.html
r...@p...pl
-------------
Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
W Lublinie dzisiaj jest 16 stopni Celsjusza. ;-0
Nie jestem pewien daty. Wiem, że jest dzisiaj 9.?? Ale który miesiąc?

3. Data: 2001-02-09 15:23:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> W Lublinie dzisiaj jest 16 stopni Celsjusza. ;-0
> Nie jestem pewien daty. Wiem, że jest dzisiaj 9.?? Ale który miesiąc?
> Czy przypadkiem nie przespałem lutego i marca. :-)
Taka sama pogoda była 11 lat temu, w marcu było jeszcze trochę zimy ale
niezbyt mocnej.
Pozdrawiam Jerzy

4. Data: 2001-02-09 22:29:02

Od: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:))))
Mysle, ze pora sie przyzwyczaic do takich zjawisk
w ubieglym roku sezon wedkarski z dlugimi wedkami rozpoczalem na poczatku
lutego
a dokladnie 15 lutego siedzialem nad woda w T-shircie.
:)))))
W tym roku nad tym dolkiem jest jeszcze lod
i jest to 5 tydzien pokrywy lodowej:
na plytkich i bardzo zarosnietych torficach widzialem wczoraj
podplywajace do wyrabanych przerebli szczupaki
:((((

z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2001-02-14 16:31:20

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo. (z kaszubska) Co prawda nocami są przymrozki, ale w ciągu dnia wiosna
prawdziwa....
A w marcu - jak w garncu - będzie zima do ... przyszłej zimy. Optymistycznie
pozdrawiam. Agn.

Lilie orientalne.
RE: lubin drzewiasty
odwiedziny złodzieja