Re: Pogoda dobra i krzywa rośnie

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pogoda dobra i krzywa rośnie
Date: Sun, 27 Sep 2020 13:51:19 +0200

W dniu 21.09.2020 o 18:49, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
n/album-72157716036961483

n/album-72157716036961483/

> A pandemia podobno juz przechodzila, nie trzeba bylo sie bac i isc
> wybierac. Z drugiej strony zamykane byly parki, lasy, cmentarze (nie
> dla wszystkich), karani rowerzysci, trzeba bylo wszedzie nosic maski
> (ale tez nie wszyscy). No to pomieszali ludziom w glowach,
> potraktowali jak dzieci, a jeszcze opowiadali glupoty o szczepionkach.
> Podobnie w USA Trump mowil, ze z cieplem wirus zniknie, mozna go zabic
> srodkiem dezynfekcyjnym, promieniami UV, maseczki to bzdura itp.
> Choc jak czytam i u nas ludziom troche odbija, choc politycy i media
> [...]

Tu akurat współczuje rządzącym, czyli władzom poszczególnych krajów,. Są
autentycznie między młotem a kowadłem. Z jednaj strony nie mogą aż tak
bez konsekwencji ograniczać swobód, gospodarka też ma swoje prawa,  a i
z drugiej każdy zmarły podczas tej epidemii także obciąża ich konto.