Pogrzeb "na żywo", czyli jak GW relacjonuje

1. Data: 2010-10-28 09:52:28

Temat: Pogrzeb "na żywo", czyli jak GW relacjonuje
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

godz. 11.49 Trwa odmawianie różańca, tradycyjnej modlitwy towarzyszącej
czuwaniu przy zmarłych. Pierwsze rzędy są już zajęte.

Więcej...
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8580935,Pogrzeb_M
arka_Rosiaka__zamordowanego_w_biurze_PiS.html#ixzz13
e5rDsGg

Chyba trzeba być GW, żeby tłumaczyć, że różaniec odmawia się na katolickim
pogrzebie.

P/

2. Data: 2010-10-28 09:59:52

Temat: Re: Pogrzeb "na żywo", czyli jak GW relacjonuje
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> [...]
e5rDsGg

> Chyba trzeba być GW, żeby tłumaczyć, że różaniec odmawia się na katolickim

... dla mnie ta cała sytuacja to farsa ...
... kolejny cmentarz kolejną polityczno-medialną szachownicą ...

3. Data: 2010-10-28 10:01:52

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
e5rDsGg

> ... dla mnie ta cała sytuacja to farsa ...
> ... kolejny cmentarz kolejną polityczno-medialną szachownicą ...

W każdym razie to bardzo polskie, żeby manifestować funeralnie.

P.

4. Data: 2010-10-28 10:03:09

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-październik-10 w ramce <news:iabh43$28h$1@news.onet.pl> pędzel
Paweł zmalował:

> [...]
e5rDsGg

> Chyba trzeba być GW, żeby tłumaczyć, że różaniec odmawia się na katolickim

Czekamy na zamachowców. Zapewne będzie to wyglądało w ten sposób:
godz. 12.49 Padło kilkanaście strzałów z broni krótkiej, tradycyjnej broni
towarzyszącej zamachom. W pierwszych rzędach niektóre osoby wyglądają na
zabite.

5. Data: 2010-10-28 10:20:47

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:vgva3e34gku2.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> towarzyszącej zamachom. W pierwszych rzędach niektóre osoby wyglądają na

... godz. 13.01 ...
... zamachowców jeszcze nie widać, ale mamy informację, że przy północnej
bramie zaszurały jesienne liście, prawdopodobnie poruszone żołnierskimi
butami.
Buty takie są bardzo popularne w niektórych rejonach świata znanych ze
szkoleń
terr ...

6. Data: 2010-10-28 11:13:22

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <z...@...ll> wrote in message news:iabhln$426$1@news.onet.pl...

> W każdym razie to bardzo polskie, żeby manifestować funeralnie.

Znaczy - gdzie indziej w europie manifestuaj nie-funeralnie?
To jak?

Druch

7. Data: 2010-10-28 11:54:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Znaczy - gdzie indziej w europie manifestuaj nie-funeralnie?
> To jak?

Love Parade

8. Data: 2010-10-28 12:19:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Znaczy - gdzie indziej w europie manifestuaj nie-funeralnie?
> To jak?

Love Parade
==========
"love" mają w nazwie. Ja osobiście nie chciałbym takiej ilości kopniaków,
jak ilość zarażających się AIDS na tej paradzie. Z tego względu to właśnie
powinna być funeral- parade.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

9. Data: 2010-10-28 12:21:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
> "love" mają w nazwie. Ja osobiście nie chciałbym takiej ilości kopniaków,
> jak ilość zarażających się AIDS na tej paradzie. Z tego względu to właśnie
> powinna być funeral- parade.

Ojej, szybko, musisz im o tym powiedziec!

> Prawda

A la Chiron

10. Data: 2010-10-28 12:54:51

Temat: Re: Pogrzeb
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@x...pl> napisał(a):

> [...]
> butami.
> Buty takie są bardzo popularne w niektórych rejonach świata znanych ze

godz 13.21
.a Kaczynski dalej swoje...

i.

Jung