Pojemnik próżniowy

1. Data: 2006-05-14 04:36:49

Temat: Pojemnik próżniowy
Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki pojemnik próżniowy (ok. 5l) kupić i gdzie?
Pewnie najlepszy by był szklany?
Czy warto?
Proszę o wszelkie sugestie.
Shivman

2. Data: 2006-05-14 04:55:42

Temat: Re: Pojemnik próżniowy
Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
> Jaki pojemnik próżniowy (ok. 5l) kupić i gdzie?

Znalazłem coś takiego http://tiny.pl/gp4b
Czy ma ktoś taki i jak się spisuje?
Czy jest on wraz z pompką czy ją należy dokupić bo nic nie piszą.
Shivman

3. Data: 2006-05-14 15:23:33

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłem coś takiego http://tiny.pl/gp4b
> Czy ma ktoś taki i jak się spisuje?
> Czy jest on wraz z pompką czy ją należy dokupić bo nic nie piszą.
> [...]
Mam te niebieskie pojemniczki i z doświadczenia koleżanek kupiłam takie, bo
te okrągłe zajmują w lodówce strasznie duzo msca i są niepraktyczne. Lepiej
także kupić parę mniejszych, żeby dla plasterka serka nie trzeba było
otwierać wszystkiego, chyba że przechowujesz duże zapasy. Pompki nie trzeba
bo ta mała biała "wypustka' z boku to własnie pompka, która jest elementem
pojemnika. W niebieskich jest osobno. Ogólnie pomysł super jednak kształt
tego akurat pojemnika mało ergonomiczny. Może gdzieś będą kwadratowe albo
prostokatne? .
Pozdrawiam!
HaNo

4. Data: 2006-05-15 08:06:32

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNo" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

> Mam te niebieskie pojemniczki i z doświadczenia koleżanek kupiłam takie,
bo ...................
> te okrągłe zajmują w lodówce duzo msca i są niepraktyczne. .......

Widziałem właśnie gdzieś na necie takie niebieskie.
Co do lodówki to nie zależy mnie na wkładaniu go do lodówki.
Mam nadzieję że próżnia również przedłuża świeżość poza lodówką.
Dzięki za uwagi.
Shivman

5. Data: 2006-05-15 16:25:08

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 May 2006 06:36:49 +0200, Shivman napisał(a):

> Jaki pojemnik próżniowy (ok. 5l) kupić i gdzie? Pewnie najlepszy by
> był szklany?
> Czy warto?
> Proszę o wszelkie sugestie.

Mam te niebieskie ze zdjęcia obok (Anna Vacuum aka Dafi - inna nazwa ale
to to samo) i jestem zadowolona. Nie ma specjalnie wyboru typów, ale mnie
starcza. No i normalna pompka jakoś bardziej mi przemawia do wyobraźni
niż popierdówka wbudowana w pojemnik). Dekielki myję ręcznie ale spód
w zmywarce.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek

pesto!!