Polacy w tragicznych nastrojach. Jest coraz gorzej

21. Data: 2013-04-28 20:43:00

Temat: Re: Polacy w tragicznych nastrojach. Jest coraz gorzej
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 01:13:23 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No tego, kogo pytasz, kiedy był przytulany ostatnio. Pytasz - znaczy jesteś
>
> w gotowości do bliskosci. Bo chyba nie pytasz tak sobie tylko,
>
> beznamiętnie, bez empatii i... z bezpiecznej dali?

Mam w poblizu dosc osobnikow wymagajacych odrobiny rozglaskania :)
Ale ostatnio wpadla mi w oko filmowa reklama zestawow damsko meskiej bielizny (dla
kobiet komplet gora+dol) do pieszczot aktywowanych przez telefon -ot cos dla par
stesknionych rozlaka (szukalem zeby zlinkowac ale wsiaklo -po prostu wodzilo sie
paluszkiem po zdjeciu osoby podlaczonej a ona odczuwala bodzce dotykowe we wlasciwych
miejscach). Moze i do zdalnego przytulanka firma wypusci t-schirty?
A co do deklaracji:
Jesli chodzi o Ciebie oferta obejmuje przytulanko w wersji live...Lal bedzie muial
zainwestowac w komplet odpalany zdalnie, albo lepiej wreszcie poszukac kogos z
sasiedztwa zdolnego do najwyzszych poswiecen (na jego rzecz) ;P

22. Data: 2013-04-28 22:54:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Apr 2013 11:43:00 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Mam w poblizu dosc osobnikow wymagajacych odrobiny rozglaskania :)

He he, jak Ty to po nich poznajesz?

> [...]
miejscach). Moze i do zdalnego przytulanka firma wypusci t-schirty?

Kiedyś do TEGO służyły stęsknionym parom listy miłosne... Wyprodukowałam i
sama otrzymałam oraz do tej pory trzymam ich komplet żtp obukierunkowy (z
racji że się spotkały te listy w jednym domu potem) - i kiedy je czasem
czytam, to zaiste lituję się nad dzisiejszymi ludźmi, którzy zmuszeni są
wynajdować takie gadżety jak opisujesz...

> A co do deklaracji:
> Jesli chodzi o Ciebie oferta obejmuje przytulanko w wersji live...

A jaka to "wersja live"?
:-)

> Lal bedzie muial zainwestowac w komplet odpalany zdalnie, albo lepiej wreszcie
poszukac kogos z sasiedztwa zdolnego do najwyzszych poswiecen (na jego rzecz) ;P

Myślę, że zainwestuje w komplet odpalany na miejscu 333-)
--
XL

Qrwa, przecież to juz nie jest państwo tylko zwykły matrix dla schizofreników opętanych przez wiarę w jedynego słusznego boga.
Czy mozna prosic o zaprzestane wojny religijnej na tej grupie i przeniesienie je na jakis pl.syf.i.inne.debilizmy?
"Ja dam ci chwałę, a ty dasz ją mnie".
Inkwizycja
Heller o CD i przetrwaniu gatunku ludzkiego