Połaczenie paneli i plytek

1. Data: 2001-10-19 11:01:10

Temat: Połaczenie paneli i plytek
Od: "Rysiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa mozliwosci wykonczenia styku paneli i plytek, aby to dobrze
wygladalo ? Moze jakies linki na przyklady ?

Rysiek

1. Data: 2001-10-19 11:16:14

Temat: Re: Połaczenie paneli i plytek
Od: Waldemar Sadkowski <W...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rysiek wrote:

> Jakie sa mozliwosci wykonczenia styku paneli i plytek, aby to dobrze
> wygladalo ? Moze jakies linki na przyklady ?
>
> Rysiek

generalnie sprzedawane sa listwy (metal, plastik, chyba tez drewno) w
ksztalcie podwojnej listery T.
Wsuwa sie w wyciecie z jednej strony panele z drugiej plytki ijuz
Tu jest prosto, jesli grubosci sa podobne.
Z tego co wiem, to majac parkiet trzeba robic z jednej strony grubsza
wylewke zeby wyrownac poziomy
Sadek

1. Data: 2001-10-19 12:18:20

Temat: Re: Poaczenie paneli i plytek
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rysiek wrote:

> Jakie sa mozliwosci wykonczenia styku paneli i plytek, aby to dobrze
> wygladalo ? Moze jakies linki na przyklady ?

listwy progowe aluminiowe lub oklejane.
wystarczy sie przejsc po sklepach.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-19 13:36:01

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rysiek napisał(a) w wiadomości: <9qp12b$ie0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Jakie sa mozliwosci wykonczenia styku paneli i plytek, aby to dobrze
>wygladalo ? Moze jakies linki na przyklady ?

co prawda nie mam klasycznych paneli - tylko cos a'la deska barlinecka - i u
mnie jest to listwa drewniana w ksztalcie litery T (pojedynczej - nie
podwojnej jak tu ktos napisal)
listwa ma szerokosc ok. 4-5 cm - wyglada bardzo fajnie (jak zamawialismy -
obawialismy sie jak to wyjdzie - ale jest super)

wada: plytki i panele musza byc na tej samej wysokosci

_Taunus_

1. Data: 2001-10-19 17:04:59

Od: "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Taunus_" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> wada: plytki i panele musza byc na tej samej wysokosci

A wychodzi to mniej wiecej na podobnej wysokosci samo, czy trzeba
kombinowac?

J.

1. Data: 2001-10-23 10:39:32

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości:
<9qq37o$i2k$1@news.tpi.pl>...

>Użytkownik "_Taunus_" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

>A wychodzi to mniej wiecej na podobnej wysokosci samo, czy trzeba
>kombinowac?

zwykle panele - pewnie wyjda (ale lepiej najpierw polozyc panele - a pozniej
dopiero terakote - klejem mozesz cos pokombinowac a przy panelach to tak
srednio)

ja mam drewniane (cos ok. 15 mm grubosci + plyta [taka zielona] pod spod -
wychodzi ponad 20 mm) - wiec musialem dac wylewke pod terakote

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-10-23 11:05:30

Od: "fuji55" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam pytanko podobne, tyle tylko że chodzi o połączenie naturalnego korka
podłogowego z terakotą. Czy ktoś z Was już to przerabiał?

Z góry dzięki.
Rafał
Użytkownik _Taunus_ <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
>
> ja mam drewniane (cos ok. 15 mm grubosci + plyta [taka zielona] pod spod -
> wychodzi ponad 20 mm) - wiec musialem dac wylewke pod terakote

gdzie?
blacha perforowana
zaluzje wewnatrzszybowe
rozkroj szkla, plyt meblowych
Piknik z Wiedzminem - poszukuje szczegolow.