Re: Polak Niemiec

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Polak Niemiec
From: XL <i...@g...pl>
Date: 20 Feb 2018 09:38:00 GMT

<j...@o...pl> wrote:

> znam. szczegolnie calosciowo.
> w tym ujeciu, to ciagle scinanie skrzyzowanymi mieczami lancuchow DNA,
> poprzez bitwy i wojny.

> to tylko znaczy, ze trzeba to zmienic:)

> dla nas wystarczajaca, aby nie za bardzo nawet mogli,
> ani nie za bardzo chcieli, to zmieniac:)

> to straszna perspektywa; i dla nich, i dla nas.

Ale coraz bardziej prawdopodobna.

> [...]
> oni juz sie bardzo sprawom innych poddali - choc wielka nadzieja
> wraz z Trump'em sie pojawila, ze zawroca z drogi podporzadkowania Ziemi
> obcym bytom, ktore z Bogiem nie maja nic wspolnego. tylko, ze oni o tym
> chyba jeszcze nie wiedzą :)

> iksekus, wszystko co pisze, oczywiscie nieraz pisze
> tez pod wplywem nalewki, czy winka, co zreszta przeciez widac,
> powinno Cie pocieszac.
> chce po prostu zapewnic Polsce te 50 lat nikomu niepodleglego Pokoju;
> to wystarczy, zeby Swiat sie obudzil i zrozumial, co Dobre.

50 lat??? To nawet nie jest pamięć jednego pokolenia. Tu i 200 lat nie
wystarczy. Niemcy były i będą wrogiem Polski. Nie wolno zapominać o
historii - to usypia czujność i pozwala dać się zwieść ich pozorną
spolegliwością.

> [...]
> jacek
>
> iksekus, zauwaz ze 2 czy 3 dni pozniej, po "naszej rozmowie"
> premier Morawiecki pojechal do "Angeli" Merkel porozmawiac.
> jesli myslisz, ze byl tam po cos innego, niz wspolpraca w dziedzinie
> militarnej, o ktorej tu byla mowa, to jestes w bledzie po prostu.
> i nawet nieważne, co podaly ci srodki masowego przekazu, bo cel wizyty
> byl dokladnie taki, o jakim tu pisalem-pisalismy.
> nawet nie wiem dokladnie, jak to sie dzieje. najwazniejsze,
> ze zawsze dzialalo i zawsze dzialac bedzie;
> po mojej "smierci" Bog tez da sobie rade:)

Nigdy nie uwierzę Niemcom jako państwu.

> kocham Cie Ikselkus, lubie z Toba rozmawiac - najbardziej - serdecznie:),
> jacek

I wzajemnie!

Jesteś (tu) jedyny, którego traktuję serio!
Jesteś (tu) jedyny, który odczytuje wszystko, co piszę, zgodnie z moimi
intencjami, przez co widzi MNIE.
Reszta widzi nie MNIE, tylko własne męty na mój temat, bo im nie leży, co i
jak piszę.
--
XL