Polak Niemiec

71. Data: 2018-03-04 11:01:16

Temat: Re: Polak Niemiec
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-04 o 08:50, XL pisze:

> Niczego takiego nie ma, nie łudź się. Myślenie życzeniowe.
> Przy grobie Mussoliniego tłumy z kwiatkami i wyciągniętymi rękami skandują
> hasła uwielbienia.

A u nasz chodzą w marszach i krzyczą "Polska dla Polaków", "biała
Europa" itp. bzdury. Kwiatkami machają na widok Kaczyńskiego, a na widok
Macierewicza dostają orgazmu. Więc nie pieprz jaka ta Europa zła, tylko
w Polsce idealnie. Oszołomstwo jest wszędzie.
Jesteś tego najlepszym przykładem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

72. Data: 2018-03-04 11:06:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2018 o 08:30, XL pisze:

> [...]

> dobrzy", ,,zrozumieli swoje błędy" i takie inne bzdury!
>
> Niemcy są ,,dobrzy", bo zaprosili do siebie czarnych żeby im i nam
> wszystkim zrobić dobrze, są ,,dobrzy", bo ,,finansują" Polskę poprzez
> wspaniałomyślne unijne finansowe mechanizmy, są ,,dobrzy", bo poprzez
> oczywistą hegemonię w Unii uczą wszystkich innych, jak żyć!
>
> Czy człowiek rozumny, znający tysiącletnią historię złych relacji
> Niemcow i Polaków, historię kolonialnych zapędów Niemców, ich
> eksterminacyjnego stosunku do ,,ubermenschen" - NAPRAWDĘ jest skłonny

Dlaczego przedstawiając "prawdę o Niemcach' świat zajmuje się tylko
Niemcami-mężczyznami a milczy o niemieckich kobietach i ich roli w
budowaniu przestępczego i totalitarnego systemu? I to od wieków...

Dorothee Schmitz-Köster "Matko Niemko, czy jesteś gotowa.."
http://www.focus.pl/artykul/skazone-zrodlo-zycia-leb
ensborn-czyli-fabryka-dzieci
https://on.interia.pl/historia/news-lebensborn-mrocz
na-tajemnica-iii-rzeszy,nId,2292046

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

73. Data: 2018-03-04 11:34:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> budowaniu przestępczego i totalitarnego systemu? I to od wieków...
>
> Dorothee Schmitz-Köster "Matko Niemko, czy jesteś gotowa.."

Nie milczy.

--
XL

74. Data: 2018-03-04 11:55:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-04 o 08:50, XL pisze:

> Niczego takiego nie ma, nie łudź się.

"Najmniej wartościowym natomiast rodzajem dumy jest duma narodowa. Kto
bowiem nią się odznacza, ten zdradza brak cech indywidualnych, z których
mógłby być dumny, bo w przeciwnym wypadku nie odwoływałby się do czegoś,
co podziela z tyloma milionami ludzi. Kto ma wybitne zalety osobiste,
ten raczej dostrzeże braki własnego narodu, ponieważ ma je nieustannie
przed oczyma. Każdy jednak żałosny dureń, który nie posiada nic na
świecie, z czego mógłby być dumny, chwyta się ostatniej deski ratunku,
jaką jest duma z przynależności do danego akurat narodu; odżywa wtedy i
z wdzięczności gotów jest bronić ??? ??? ??? [rękami i nogami]
wszystkich wad i głupstw, jakie naród ten cechują".

Arthur Schopenhauer

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

75. Data: 2018-03-04 12:08:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2018 o 11:34, XL pisze:

> [...]
> zabijać bezpośrednio, pracowała dla machiny śmierci ile tylko sił,
> KARNIE podporządkowując wszystkie swoje osobiste interesy ideologii

Czy Kobieta dająca i odbierająca życie, której symbolem jest hinduska
Kali, płacząca nad zwłokami syna Pieta, to nie wyzwanie dla Mężczyzny by
wyzwolił ją, Kobietę z pęt nieświadomości i chorej nienawiści do niego?
Czyż nie tak samo postępują wszystkie kobiety, z Niemkami i Żydówkami
włącznie, rodząc i prowokacyjnie skazując swoich synów i córki na
śmierć? Za to, że nienawidzą mężczyzn, bo kiedyś u samego Początku
przekonały same siebie, że za ich fatalne samopoczucie odpowiada
wyłącznie mężczyzna który - w ich przekonaniu - zmusił je do tego by
handlowały seksem? A to jest przecież bzdura na patyku ponieważ ich
fatalne samopoczucie wywołał nieświadomy Stwórca zakazując ludziom
doświadczenia poznania samego siebie w akcie Tworzenia przez co Jego
potomstwo zaczęło cierpieć z powodu braku wiedzy, który to brak dał
początek niewierze we własne siły i poczuciu niższości w stosunku do
Stwórcy-Boga. Nadszedł chyba czas by usunąć ten zakaz, który jest
praprzyczyna wszelkiego śmiertelnego zła.

76. Data: 2018-03-04 12:22:32

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2018 o 11:01, Kviat pisze:

> [...]
> widok Macierewicza dostają orgazmu. Więc nie pieprz jaka ta Europa
> zła, tylko w Polsce idealnie. Oszołomstwo jest wszędzie. Jesteś tego

By wyprowadzić społeczeństwo (naród, ludzkość), gdy nadejdzie czas, z
domu umysłowej niewoli społeczeństwo to (naród, ludzkość) musi być
karne, posłuszne i ufne by usłuchało głosu przewodnika stada.

77. Data: 2018-03-04 12:33:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2018 o 11:55, Kviat pisze:

> [...]
> danego akurat narodu; odżywa wtedy i z wdzięczności gotów jest bronić
> ??? ??? ??? [rękami i nogami] wszystkich wad i głupstw, jakie naród

Od czegoś trzeba zacząć by rozbuchane stado dzikich indywidualistów
stało się Jednością. Indywidualiści nie zbudują uniwersalnego Państwa
Doskonałego. Indywidualista może tylko znaleźć Rozwiązanie, ale na tym
jego rola się kończy a zaczyna się działalność wspólna, której celem
jest wspólnota wolna od dominacji, niewoli i przemocy. Taka wspólnota
jest możliwa do zbudowani tylko wówczas gdy społeczność stworzy jeden,
wspólny system wartości oraz potrafi go utrwalić spójnym systemem
wychowawczym.

78. Data: 2018-03-04 14:35:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> Stwórcy-Boga. Nadszedł chyba czas by usunąć ten zakaz, który jest
> praprzyczyna wszelkiego śmiertelnego zła.

Pomidor.

--
XL

79. Data: 2018-03-04 14:57:17

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2018 o 14:35, XL pisze:

ensborn-czyli-fabryka-dzieci

roczna-tajemnica-iii-rzeszy,nId,2292046

> Pomidor.

To może wreszcie sama wskażesz przyczynę zła skoro moje wskazanie
uważasz za błędne?

80. Data: 2018-03-04 15:38:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> z wdzięczności gotów jest bronić ??? ??? ??? [rękami i nogami]
> wszystkich wad i głupstw, jakie naród ten cechują".

Bingo!
A teraz czekam na twoje równie krytyczne i analogiczne odniesienie do dumy
narodowej narodu żydowskiego - tak dumnego, że wręcz uważającego się od
tysięcy lat za naród wybrany! Nawet 2000 lat braku własnego państwa nie
było dla nich przeszkodą, aby przetrwać. Dlaczego? Bo mieli dumę narodową.
I wiarę.
Są w tym jakże podobni do Polakow, wyzutych z ziemi przez 150 lat. Tylko
wiara i narodowa duma Polakow pozwoliła odrodzić się Państwu Polskiemu.

Tak że akurat kiepskiego idola sobie wybrałeś. Zwłaszcza, że i o Żydach
miał swoje zdanie, ktore z góry powinno go dyskwalifikować u ciebie jako
guru.

,,Arthur Schopenhauer (wielki niemiecki filozof, 1788-1860 r.): "Wieczny żyd
Aswerus - to uosobienie całego narodu żydowskiego. Ojczyzną żyda są wszyscy
inni żydzi, więc każdy żyd chroni całe żydostwo w całości, a dokładniej,
chroni swój własny ołtarz i ognisko domowe, i żadna inna społeczność na
świecie nie ma takiej spójności, jaką widzimy w narodzie żydowskim. Z tego
jasno wynika, na ile jest bezcelowe udzielanie żydom jakiekolwiek prawa do
udziału w sprawach rządzenia państwem. Żydzi są największymi wirtuozami
kłamstwa."

--
XL

Polak Niemiec