Polecam się

1. Data: 2001-02-23 23:35:45

Temat: Polecam się
Od: "Roman Giziński" <g...@u...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie osoby mające jakiekolwiek problemy związane z ogrodnictwem, proszę
o kontakt, służę wiadomościami.
g...@u...top.pl

student-ogrodnik

2. Data: 2001-02-24 03:44:05

Temat: Re: Polecam się
Od: "Roman Giziński" <g...@u...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę poczekać do środy, spróbuję coś znaleźć na temat tej odmiany
winorośli.
Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

3. Data: 2001-02-24 12:01:47

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

najpoważniejszy.
Czy odmiana Wostorg Czerwony jest obcopylna czy samopylna?????
Sš różnice zdań na ten temat.
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

4. Data: 2001-02-24 15:16:33

Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Giziński <g...@u...top.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9780ll$i69$...@n...tpi.pl...
> Wszystkie osoby mające jakiekolwiek problemy związane z ogrodnictwem,
proszę
> o kontakt, służę wiadomościami.
> g...@u...top.pl
>
> student-ogrodnik

Cieszę się, bo jak poprzednio rzuciłem mój problem na grupę to nie spotkałem
się z żadną próbą pomocy.

Od kilku lat mam ładną chamedorę (łac. Chamaedorea). Kwitnie, mam nasiona i
od kilku lat
próbuję je skiełkować i wychodować sadzonki. Bez najmniejszych rezultatów.
Czy ktoś ma dobre doświadczenia w tym względzie i mógłby się nimi podzielić?

--
Pozdrowienia
Antoni Broniak

5. Data: 2001-02-24 15:46:42

Temat: Odp: Polecam się
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Roman Giziński
> Wszystkie osoby mające jakiekolwiek problemy związane z >ogrodnictwem,
proszę o kontakt, służę wiadomościami.
>g...@u...top.pl

Mam problem.
W tym roku po raz pierwszy chcę spróbować swych sił w rozmnażaniu
generatywnym iglaków. Zaopatrzyłem się w literaturę i powstał problem z
terminem siewu. Seneta zaleca wysiewanie "w drugiej połowie maja lub czerwca"
zaś Kawollek marzec kwiecień jak również dla niektórych iglastych termin
X-XII. Co prawda Kawollek jako że to tłumaczenie z niemieckiego może odnosić
się do swego klimatu. Ale to jednak duża rozpiętość.
Uszanowanie Tadeusz

6. Data: 2001-02-24 17:07:26

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2001-02-24 22:30:18

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

Czy odmiana Wostorg Czerwony jest obcopylna czy samopylna?????
Sš różnice zdań na ten temat.
Pozdrawiam :-)
Janusz

:))))
hehehe...wedlug mnie
jesli jest samopylna to nie dosc, ze bladzi i wiele traci
a podobno i grzeszy
:)))
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

7. Data: 2001-02-24 22:30:18

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

Mam problem.
[...]

:)
hehe
generatywny - od lacinskiego: rodze , wytwarzam
bilog. oznacza rozmazanie plciowe
wowwwwwww
Jak zamierzasz zrobic to z tymi iglakami?
Onosnie terminu to ja polecilbym raczej maj i czerwiec
bo w marcu lub kwietniu a napewno od pazdziernika do grudnia zimno
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
i zyczeniami dochowania sie licznego i udanego potomstwa
_hehehe

ps .ja sie uda to sie polecam laskawej pamieci
Ja swoje iglaczki zamierzam rozmnozyc tradycyjnie tzn
nasionek albo z sadzonek , ktore tez zamierzam sam przygotowac
:)
Juz wypatrzylem w okolicy ladne iglaki
i zamierzam sie dogadac z ich wlascicielami
ze podczas wiosennego przycinania pomoge im posprzatac
:))))))
Mam w zwiazku z tym zapytanie o najbardziej skuteczne ukorzeniacz
oraz o sprawdzone w praktyce rysunki takich mini szklarenek
w ktorych pozniej chce podchodowac te roslinki
zanim jesienia albo przyszla wiosna wysadze
( mam do obsadzenia bardzo duza dzialke)
Chodzi mi o wymiary konstrukcji
o rodzaj i grubosc folii
wielkosc pojemnikow

:))
I jeszcze jedno pytanko:
bylem dzis z wizyta u tesciowej i przyuwazylem
ze jej piekny fikus beniamin na lisciach ma jakby luszczaca sie powloke
lakieru
:)
Czy jest to objaw chorobowy
(liscie maja ladny ciemnozielony wyglad) czy to cos normalnego
?

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

9. Data: 2001-02-25 12:18:05

Od: "Ewelina" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To i ja.
Jak się nazywa sosna rosnąca we Włoszech: popularnie nazywana "Pinią". Mama
przywiozła mi szyszkę. Olbrzymia (12 cm), bardzo dobrze wykształcone łuski,
bardzo twarda, wygląda jak mocno polakierowana, błyszcząca. Nasiona duże
(2cm), grube, bez skrzydełek. Mam ochotę je wysiać, ale lubię wiedzieć, co
mam. ( Pinus pinea ?)
pozdrawiam, Ewelina

10. Data: 2001-02-25 19:05:22

Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zamierzasz zrobic to z tymi iglakami?

O S T R O Z N I E {:-}

> z pozdrowieniami i usmiechami
> i zyczeniami dochowania sie licznego i udanego potomstwa
> ps .jak sie uda to sie polecam laskawej pamieci

No trochę trzeba będzie poczekać. Zgadnij ile. Ale potomstwem Cię uszczęśliw
ię. Chyba że nie będziesz chciał adoptować.
Usza_no_wa_nie Tadeusz

Witam:)
Witam:)
Witam:)