Polewka z lat dzieciństwa

1. Data: 2003-07-27 19:40:04

Temat: Polewka z lat dzieciństwa
Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim domu rodzinnym robiło się polewkę chyba z zsiadłego mleka. Potem
wkładało się do niej kartofle i była pyszna. Może ktoś zna przepisik?
minerwa

1. Data: 2003-07-27 19:52:04

Temat: Re: Polewka z lat dzieciństwa
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W moim domu rodzinnym robiło się polewkę chyba z zsiadłego mleka. Potem
> wkładało się do niej kartofle i była pyszna. Może ktoś zna przepisik?
> minerwa

"SPADAJ STĄD! TO JEST ZAAWANSOWANA DRUPA I TU NIE ĘDZIEMY UCZYĆ TAKICH
PODSTAWOWYCH RZECZY" / cytuję Twoje własne słowa/ jak wrzucenie kartofli do
zsiadłego mleka! Ps. jak CI teraz w dzubku?

1. Data: 2003-07-27 19:59:44

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> zsiadłego mleka! Ps. jak CI teraz w dzubku?
Przepraszam, czy tu jest ta grupa?
Witamy w grupie pl.rec.kuchnia - najsympatyczniejszej i najsmaczniejszej
grupie internetowej!."
Polewka, Ty kiepskie wino z czasów PRLu, to nie jest wrzucanie kartofli do
zsiadłego mleka.
Wykonaj prostą instrukcję ewakuacyjną!
minerwa

1. Data: 2003-07-27 20:11:53

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie internetowej!."
> Polewka, Ty kiepskie wino z czasów PRLu, to nie jest wrzucanie kartofli do

Nie pomyliłaś się to właśnie ta grupa i Twoje własne słowa w odpowiedzi na
pytanie grupowiczki.

1. Data: 2003-07-27 20:15:20

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie internetowej!."
> Polewka, Ty kiepskie wino z czasów PRLu, to nie jest wrzucanie kartofli do

EOT 1

1. Data: 2003-07-27 20:24:14

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pomyliłaś się to właśnie ta grupa i Twoje własne słowa w odpowiedzi na
> pytanie grupowiczki.
I czego dotyczyły, Ty zakwasie PeeReLu, te moje słowa?
minerwa

Przepisy kuchni portugalskiej
[P] "tort" warzywny
Serek "Bieluch" w Szczecinie
[Fakty] Polska najcieplejszym krajem Europy, najgoręcej we Wrocławiu
FAQ: zabrania się rozmów o"dupie maryni"