Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

111. Data: 2015-05-31 12:14:20

Temat: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]

> https://forum.avast.com/index.php?topic=139192.0
>
> 'From the avastUI > Settings > Active Protection > Mail Shield >
> Settings (wrench iconl) > Behavior - General section > "Uncheck" Insert
> note into clean message (outgoing'
>
> Bez znajomości angielskiego w polskim internecie niczego nie znajdziesz.

Mam avasta w polskiej wersji językowej. Nie o język chodzi lecz o to, że
jestem... leniwy i nie chciało mi się zagłębiać w czeluście avastowych
możliwości. Ale zostałem zmuszony i już jest bez śmiecia. Tyle, że
również i bez oslony. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

112. Data: 2015-05-31 12:26:10

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2015 o 12:14, LeoTar pisze:

> [...]
> jestem... leniwy i nie chciało mi się zagłębiać w czeluście avastowych
> możliwości. Ale zostałem zmuszony i już jest bez śmiecia. Tyle, że

IMHO usunięcie automatycznej stopki w wysyłanych wiadomościach nie
wyłącza ochrony przeciwwirusowej. To tylko taka promocja/reklama
producenta programu. Podobne zabiegi robi wielu innych, np. Opera, K-9
Mail...

113. Data: 2015-05-31 12:32:06

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> wyłącza ochrony przeciwwirusowej. To tylko taka promocja/reklama
> producenta programu. Podobne zabiegi robi wielu innych, np. Opera, K-9

Wyłączenie stopki jest powiązane z wyłączeniem skanowania wiadomości NNTP.

114. Data: 2015-05-31 12:44:25

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2015 o 12:32, LeoTar pisze:

> Wyłączenie stopki jest powiązane z wyłączeniem skanowania wiadomości NNTP.

Mnie nie przeszkadzają te stopki, ale niektórym pewnie tak. Muszą się do
czegoś przyczepić przecież. Poza tym wydaje mi się, że na grupach
dyskusyjnych takich jak ta, raczej ciężko "złapać" wirusa. Nikt nie
wysyła załączników ani nie pisze wiadomości w formacie HTML (na
szczęście). Do tego na Linuxie człowiek czuje się trochę bezpieczniej.

115. Data: 2015-05-31 13:12:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> wysyła załączników ani nie pisze wiadomości w formacie HTML (na
> szczęście). Do tego na Linuxie człowiek czuje się trochę bezpieczniej.

Z przyzwyczajenia i... lenistwa używam Windowsa. A poza tym używam wielu
aplikacji niedostępnych pod Linuxem. Może kiedyś zdecyduję się je
zlikwidować ale na razie z nimi trwam. :-)

116. Data: 2015-05-31 13:44:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> Wyłączenie stopki jest powiązane z wyłączeniem skanowania wiadomości NNTP.

NNTP przesyła tekstowe wiadomości - nie ma ryzyka wirusa.
Nie ulegaj zastraszaniu.

117. Data: 2015-05-31 13:47:40

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> NNTP przesyła tekstowe wiadomości - nie ma ryzyka wirusa.
> Nie ulegaj zastraszaniu.

Nie ulegam. Na drugim komputerze nie używam żadnego antywirusa. Ten to
taki historyczny. :-)

118. Data: 2015-05-31 14:01:13

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.05.2015 o 13:47, LeoTar pisze:

> Nie ulegam. Na drugim komputerze nie używam żadnego antywirusa. Ten to
> taki historyczny. :-)

Vista - niby historyczny ale na byle szajsie nie chodził (zasobożerny
interfejs Aero, no chyba, że się go wyłączyło).

119. Data: 2015-05-31 14:10:31

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> Vista - niby historyczny ale na byle szajsie nie chodził (zasobożerny
> interfejs Aero, no chyba, że się go wyłączyło).

No nie, nie jest aż tak źle z moim sprzętem. To 3-letni ASUS K55V z
procesorem Intel Core i5 i Windowsem 8.1.

120. Data: 2015-05-31 18:37:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 May 2015 18:10:14 +0200, CookieM napisał(a):

> Dla niewtajemniczonych: Penetrator to globik

I jaki marzycielski nick se wybrał 33333-D
--
XL
Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

pozytywnie