Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...

41. Data: 2015-05-30 19:15:37

Temat: Re: Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> ją (i bezwolnego, posłusznego jej ojca) bałwochwalczą czcią (4.
> przykazanie: _czcij_ ojca swego i matkę swoją). Tylko ludzie, których
> wychowano w liberalnych, mądrych rodzinach oraz ci, którym nie dano
> wolności w ogóle, czyniąc z nich kozłów ofiarnych, są w stanie otrząsnąć
> się z tego Matrixa. Niestety, Polska to kraj skrajnego prymitywizmu i
> wielowymiarowego niewolnictwa. Tym niemniej, 'odnowa moralna', którą
> rodakom szykuje PiS, może przynieść owocne skutki i spełni się wreszcie
> (choćby a rebours) wielkie marzenie naszego papieża: niech zstąpi Duch

Dlatego namawiałem do głosowania na Dudę i będę namawiał do głosowania
na PiS w wyborach parlamentarnych. Im więcej będzie przemocy tym większe
są szanse na to, że ten Naród otrząśnie się z dominacji hymenu w
rozsądnym czasie. Gdyż ślepą przemoc generowaną przez Kobietę można
pokonać tylko świadomą przemocą sterowaną przez Mężczyznę. By jednak
wyzwolenie od przemocy okazało się trwałe musi się dokonać zmiana
systemu wychowawczego, w szczególności dotycząca wychowania seksualnego.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

42. Data: 2015-05-30 19:21:16

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 19:15, LeoTar pisze:
> rozsądnym czasie. Gdyż ślepą przemoc generowaną przez Kobietę można
> pokonać tylko świadomą przemocą sterowaną przez Mężczyznę. By jednak
> wyzwolenie od przemocy okazało się trwałe musi się dokonać zmiana

BIJĘ BABĘ
https://www.youtube.com/watch?v=8iPvltojogc

43. Data: 2015-05-30 19:29:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> BIJĘ BABĘ
> https://www.youtube.com/watch?v=8iPvltojogc

Raczej pomóż jej się wyzwolić z poczucia wstydu i poniżenia, które są
skutkiem uprawiania przez nią prostytucji małżeńskiej. To za to właśnie
mści się ona na facecie chociaż ani on ani ona nie są winni temu, że
handluje ona seksem zmuszając go do niewolniczej opieki nad sobą i ich
potomstwem.

44. Data: 2015-05-30 19:42:27

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 19:29, LeoTar pisze:

> [...]
> mści się ona na facecie chociaż ani on ani ona nie są winni temu, że
> handluje ona seksem zmuszając go do niewolniczej opieki nad sobą i ich

On nie pomoże, bo 'wszystkiego, co najważniejsze, nauczył się w
przedszkolu' (cytując klasyk literatury typu 'jak żyć?' z lat 90.),
poznał system itd., i będzie sobie sprytnie pływał w tej mętnej wodzie,
zagarniając co lepsze kąski dla siebie. Jak się zestarzeje, być może
będą go z tego powodu trawić wyrzuty sumienia, ale rodzina, otoczenie i
katolicki ksiądz wybiją mu je z głowy.

45. Data: 2015-05-30 19:47:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"CookieM" <t...@d...not.spam> wrote in message
> Dla niewtajemniczonych: Penetrator to globik

Jakie to ma znaczenie? Bo nie bardzo kumam...

46. Data: 2015-05-30 20:08:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak Pan napisał kiedyś, kobieta całkowicie kontroluje świat wewnętrzny
> (czytaj: dom) i (pośrednio, z drugiego rzędu)
> świat zewnętrzny. Daje swoim niewolnikom odrobinę wolności,

Na jakiej podstawie dochodzisz do takich wniosków?
Bo ja, muszę powiedzieć, odnoszę wręcz przeciwne wrażenie:
to kobieta jest na tym świecie tą, która konkurując z innymi
kobietami pokazując coraz więcej ciała, walczy o nagrodę
jaką jest właśnie mężczyzna. Porozglądaj się dookoła siebie.
Kto prezentuje kolorowe piórka a kto przebiera i wybiera
w tych piórkach u ludzi... Nie byłoby to dla Ciebie upokarzające
gdybyś musiał codziennie malować twarz aby się na ulicy pokazać?
Albo gdybyś był (przez presję kolegów) zmuszany do pokazywania
coraz więcej gołego tyłka? Pomyśl o tym kto jest w jakiej pozycji.

47. Data: 2015-05-30 20:10:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> zagarniając co lepsze kąski dla siebie. Jak się zestarzeje, być może
> będą go z tego powodu trawić wyrzuty sumienia, ale rodzina, otoczenie i

Nie potępiałbym jednoznacznie katolicyzmu, religii zdominowanej przez
mężczyzn, którzy podświadomie czuli się wykorzystywani emocjonalnie
przez kobiety, przez swoje matki. Stworzyli nieświadomie organizację
zmieniającą z biegiem czasu swoje oblicze na wrogie nastawienie względem
kobiet. Podświadomie działali w myśl zasady, że przemoc można pokonać
tylko przemocą. Kiedyś musi jednak nastąpić kres terroru by nie
doprowadzić do zagłady ludzkości. Możliwe to będzie dopiero wówczas gdy
pojawi się wyjaśnienie mechanizmu, który doprowadził do wyzwolenia tak
niesamowitej przemocy. Czyli wówczas gdy ludzkość stanie się świadoma
swej roli i pozycji w procesie samouświadamiania S(T)wórcy, jego
prechodzeniu od stanu absolutnej nieświadomości do pełnej (absolutnej)
świadomosci samego siebie. Ewolucja to nic innego właśnie jak ten proces
samouświadamiania S(T)wórcy, to różne stany Umysłu. I chrześcijaństwo
odegrało znaczącą rolę w ostatniej fazie samopoznawania się S(T)wórcy.
Świadomemu Umysłowi żadna religia nie jest jednak już potrzebna.

48. Data: 2015-05-30 20:28:24

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> [...]

> Albo gdybyś był (przez presję kolegów) zmuszany do pokazywania
> coraz więcej gołego tyłka? Pomyśl o tym kto jest w jakiej pozycji.

Tak została wychowana w domu rodzinnym przez matkę handlującą seksem z
ojcem. Została wychowana przez matkę w przekonaniu, że tylko handlując
seksem jest w stanie zapewnić sobie samca do rozrodu. Nie musiała tego
mówić córce, wystarczyło że tak się w relacjach z ojcem zachowywała.
Dzieci uczą się przez obserwowanie zachowań rodziców a później te
zachowania bezwiednie powielają w swoim życiu dorosłym. Dlatego tak
trudnym jest dokonanie jakichkolwiek zmian w sposobie działania ludzi na
przestrzeni pokoleń.

To, że córki pacykują się i zachęcają seksem potencjalnych kandydatów do
rozrodu wskazuje również na ich głęboko skrywany brak poczucia własnej
wartości wyniesiony z domu rodzinnego, jako rezultat braku właściwego
wychowania seksualnego (a właściwie jego braku) czyli braku inicjacji
seksualnej z rodzicami, która zapewniłaby emocjonalną równość córki z
matką, zrównanie się córki ze jej Stwórcą. Ten brak poczucia własnej
wartości owocuje tym, że córka będzie wykorzystywać seks do przyciągania
męskich partnerów a w przyszłości będzie handlować seksem w małżeństwie
stając się malżeńską prostytutką.

49. Data: 2015-05-30 20:35:33

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.05.2015 o 20:08, Pszemol pisze:
> [...]
> Albo gdybyś był (przez presję kolegów) zmuszany do pokazywania
> coraz więcej gołego tyłka? Pomyśl o tym kto jest w jakiej pozycji.
Są tacy, którzy twierdzą, że owe 'strojenie się w piórka' i malowanie
się wzmagają (i słusznie) agresję mężczyzn. Znamienną stała się reakcja
środowisk feministycznych i lewicowych na publiczną wypowiedź pewnego
policjanta, który stwierdził, że wyzywająco (ang. slutty) ubierające się
kobiety same są winne skierowanej ku nim przemocy. Także w Polsce (na
razie chyba tylko w Warszawie) zorganizowany został 'marsz szmat.'

50. Data: 2015-05-30 20:41:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kobiety same są winne skierowanej ku nim przemocy. Także w Polsce (na
> razie chyba tylko w Warszawie) zorganizowany został 'marsz szmat.'

Tomku, a odpowiedź na moje pytanie?

pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska