Re: Policyjna Legia Cudzoziemska?

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Policyjna Legia Cudzoziemska?
Date: Fri, 7 Dec 2018 16:08:28 +0100

Am 07.12.18 um 14:51 schrieb Kviat:

> Popieram.
> Już widzę ciemnoskórych policjantów mówiących ledwo po polsku, wyznania
> muzułmańskiego, jak ochraniają marsz narodowców krzyczących "Polska
> tylko dla Polaków" i "biała Polska katolicka".
> Szybko by zrobili porządek z narodowcami łamiącymi prawo.

Czytalem, ze w Berlinie w szkole policyjnej zintensyfikowano lekcje
jezykowe, poniewaz wielu uczniow nie jest mocnych w jezyku urzedowym.
Wczesniej stawiano glownie na jezyki obce, zeby policjant mogl w razie
czego pomoc turystom. Teraz beda sie starali przywrocic rownowage -
policjant bedzie musial byc sprawny w mowie i pismie w niemieckim oraz
np. w angielskim. Wielu uczniow szkol policyjnych podobno pochodzi z
rodzin imigranckich - tureckich, polskich, rosyjskich, z tym, ze
policjant jest urzednikiem panstwowym (Beamte), a ten musi miec
obywatelstwo niemieckie. Czyli sytuacja jest inna - nie mozna zdobyc
obywatelstwa poprzez sluzbe w policji. Jak jest w wojskiem, tego nie
wiem. Sluzba jest zawodowa czyli na czas, poza tym wojsko nie moze byc
uzywane do walki w kraju. Moze pomagac w stanach kleski zywiolowej, przy
powodzi itd.

PS. Czy terytorialsi PiS-owi nie wystarcza, gdyby suweren sie zbuntowal?
Potrzebowaliby jakichs janczarow?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).