Polityczka - ostatnie medialne "zadymy"

51. Data: 2007-03-21 18:06:48

Temat: Re: Polityczka - ostatnie medialne "zadymy"
Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez<k...@T...eu>
news:etrs1g$jcg$1@news.onet.pl

[...]
> Nie przesadzajmy z tą odwagą, zwłaszcza w II połowie lat 80-tych.

Ano.
W 1988 mogłem po raz pierwszy nie głosować.
Skorzystałem z tego prawa.
I cholera jasna nikt nie chciał ze mnie zrobić kombatanta ;(

P.

52. Data: 2007-03-21 21:57:49

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> na Twoje decyzje.
> Tym bardziej ze stronniczosc niektorych mediow (Onet, TVN, CBOS) jest

tvn, gw, cbos, kupujesz albo nie, sluchasz albo nie, nie wierzysz, masz to w
dupie, Twoja sprawa. Natomiast pana ROMANA ,ANDRZEJA I JARKA ,niestety mam
na codzien i z musus. A jak juz tak zalezy Ci na bezpartyjnosci i odcieciu
sie od komuny i PRL, to proponuje Ci to:

Andrzej Lepper, wicepremier rządu RP - wieloletni członek i działacz
PZPR. Skazany ponadto prawomocnymi wyrokami za przestępstwa
pospolite!

Andrzej Kryże, wiceminister sprawiedliwości - był członkiem PZPR do
jej końca (1990 r.).
Skazywał w stanie wojennym. Skazał między innymi Bronisława
Komorowskiego z PO za udział w demonstracjach antykomunistycznych. Ps.
W tym czasie nasz strugany `bohater opozycji' Premier Jarosław
Kaczyński spokojnie pracował sobie w Ośrodku Badań Społecznych Region
Mazowsze.

Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych, PRL-
owski prokurator od lat 70-tych. W PRL `szuja' i `prokurator' znaczyły
to samo.

Wojciech Jasiński, minister skarbu - członek PZPR w latach 1976 -
1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta,
przybudówki SB, co ciekawe, w czasie debaty sejmowej, indagowany na
okoliczność przynależności do PZPR Jasiński nie przyznał się do tego,
a w jego życiorysie zaprezentowanym posłom nie było na ten temat ani
słowa.

Andrzej Aumiller, powołany 03.11.2006 na stanowisko ministra
budownictwa - zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR, a
następnie i Unii Pracy.

Anna Kalata od 06.05.2005 minister Pracy i Polityki Społecznej.
Członek PZPR jak i SLD.

Marek Grabowski - wiceminister zdrowia (członek PZPR i SLD) dzięki
rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w
rządach Leszka Millera i Marka Belki. Premier powołał go na stanowisko
wbrew wcześniejszym zapowiedziom polityków PiS, że w rządzie nie
będzie osób rekomendowanych na publiczne funkcje przez SLD

Ewa Sowińska od 07.04.2006 Rzecznik Praw Dziecka z ramienia LPR. W
latach 1977-1980 należała do Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej.
Dzisiaj już nawrócona w `najlepszym rządzie od 17 lat' odpowiada za
prawa dzieci.

Krzysztof Zaręba, wiceminister środowiska, były członek PZPR, a w
rządzie Leszka Millera główny inspektor ochrony danych osobowych.
Premier powołał go na stanowisko wbrew wcześniejszym zapowiedziom
polityków PiS, że w rządzie nie będzie osób rekomendowanych na
publiczne funkcje przez SLD

Maciej Łopiński, rzecznik prezydenta RP - w okresie 1975 - grudzień
1981 należał do PZPR i pracował na nomenklaturowym stanowisku
sekretarza redakcji gdańskiego tygodnika `Czas', klasycznego pisma
partyjnego `po linii i na bazie' (szefostwo z PZPR-owskiej
nomenklatury, cenzura, wytyczne z KW itd.).

Ryszard Siewierski, zastępca komendanta głównego policji - członek
PZPR do końca (1990).

Stanisław Kostrzewski, od 25.02.2006 skarbnik PiS - był aktywnym
członkiem PZPR do końca jej działalności. Żeby było ciekawiej - od
31.12.2005 jest wiceprezesem Banku Ochrony Środowiska i nie ma tu
żadnego konfliktu interesów lub niejasności.

Henryk Biegalski, nominowany i odwołany z funkcji szefa Centralnego
Zarządu Służby Więziennej, od 1969 r. do końca lat 80. był członkiem
PZPR. Od marca 1982 r. należał do Komisji Bezpieczeństwa i Ładu
Publicznego KW PZPR w Gdańsku.

Bogdan Socha, ekspert Samoobrony, od 05.05.2006 nowy wiceminister
pracy - był do samego końca członkiem PZPR. Pracował w Komitecie ds.
Młodzieży i Kultury Fizycznej, kierowanym przez Aleksandra
Kwaśniewskiego. Był organizatorem kampanii prezydenckiej
Kwaśniewskiego - został wtedy szefem słynnego autobusu `Kwach'. Tym
autobusem kandydat lewicy objeżdżał Polskę. Po udanej kampanii Socha
przez dwa lata pracował w pałacu prezydenckim, gdzie odpowiadał za
organizowanie spotkań Kwaśniewskiego.

Jerzy Bahr, 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie - w latach
1976 - 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w
Bukareszcie (sekretarz ds. prasowych). Do stanu wojennego był
członkiem PZPR. Za prezydentury Kwaśniewskiego był po Siwcu (od marca
2005) szefem BBN i członkiem RBN.

Krzysztof Czabański, mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia
S.A. - były dziennikarz m.in. `Sztandaru Młodych' i `Zarzewia'. W
latach 1967-1980 należał do PZPR.

Stanisław Podlewski, szef Samoobrony z Ustki, mianowany 17.07.2006
dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa -
należał do PZPR do końca jej istnienia.

Marcin Wolski, 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR -
od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.

Tomasz Gąska, mianowany 25.07.2006 nowym wiceprezesem Radia PiK z
nadania PiS - były PZPR-owski aparatczyk, który strzegł linii partii i
bronił stanu wojennego. Był członkiem PZPR, sekretarzem Podstawowej
Organizacji Partyjnej w tygodniku `Fakty' i zastępcą redaktora
naczelnego tej gazety od 1979 roku, przez stan wojenny, aż do upadku
komunizmu, odznaczony medalem im. Janka Krasickiego. Używając
pseudonimu Tomasz Hellen pisał m.in. peany na temat WRON, a w tekście
`Jaka może być partia' nawoływał do odrodzenia w PZPR `ducha
leninowskich zasad'.

Romuald Poliński, mianowany 07.08.2006 przez premiera wiceministrem
pracy z nadania Samoobrony, był przez wiele lat członkiem PZPR, a w
rządach SLD doradcą ministrów Kołodki i Belki. Premier powołał go na
stanowisko wbrew wcześniejszym zapowiedziom polityków PiS, że w
rządzie nie będzie osób rekomendowanych na publiczne funkcje przez
SLD

Jan Sulmicki, kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego,
zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego - były aktywista PZPR w SGPiS
(obecnie SGH), także w stanie wojennym. 14.12.2006 zrezygnował z
kandydowania z "powodów rodzinnych".

Zbigniew Graczyk, 09.01.2007 mianowany wiceministrem gospodarki
morskiej - przez 20 lat należał do PZPR, będąc między innymi członkiem
jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie
nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych
dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.

Maciej Giertych były członek PRON i Rady Konsultacyjnej przy gen
Jaruzelskim poparł dekret o wprowadzeniu stanu wojennego i
delegalizację Solidarności. Patriotyczny Ruch Odrodzenia Narodowego
(PRON) - organizacja polityczna utworzona w okresie stanu wojennego
przez PZPR i podporządkowane jej stronnictwa polityczne oraz
organizacje katolickie w celu propagandowego wykazania poparcia
społeczeństwa dla polityki partii, a w szczególności wprowadzenia
stanu wojennego.

Ryszard Bender także członek PRON i poseł na Sejm PRL.

JANUSZ MAKSYMIUK z Samoobrony, negocjował z PiSem jak mówi J.
Kaczyński `najlepszą od 17 lat koalicję rządową' .W PZPR od 1975 do
końca. Umieszczony na liście krajowej PZPR w wyborach '89 obok takich
tuzów jak Kiszczak, Kania, Florian Siwicki, Rakowski. TW "Roman".
Figuruje w kartotece ogólnoinformacyjnej wydz. II BEiA UOP.
zarejestrowany pod nr 46734 dnia 15.07.83 przez Pion VI RUSW Oleśnica.
Nr archiwalny 60430/I, nr mikrofilmu 60430/1. Miejsce archiwizacji
WEiA del. UOP we Wrocławiu. Data zaprzestania kontaktów 27.09.89.

Stanisław Łyżwiński, wiceprzewodniczący Samoobrony. W czasach PRL był
członkiem ZSL, w III RP zaangażował się w działalność powiatowej
organizacji SLD. Być może było to związane z faktem świadomej i tajnej
współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa, do której przyznał się w
oświadczeniu lustracyjnym.

Bolesław Borysiuk wybrany do KRRiT za zgodą Kaczyńskich. Był
strażnikiem "jedynie słusznej linii Roberta Kwiatkowskiego", przez
lata prezesa TVP z ramienia SLD i jednego z czarnych bohaterów afery
Rywina . Do PZPR należał od 1971 r. `Bolek nie jest lubiany, silne
poparcie ma tylko wśród byłych aktywistów PZPR i SLD, szczególnie tych
z frakcji Millera'

patriota_polski,"

"UWAGA! Z Okazji klęski paranoicznej IVRP KONKURS specjalnie dla
wyznawców PiS:)

Gdzie hartowała się stal rządu Leppera i Kaczyńskiego? A) w Polskiej
Zjednoczonej Partii Robotniczej? B) na obiedzie u mamusi? C) na
stoisku z mrożonkami?

Nagrodą jest klej do protez Tow. Premiera oraz buty na koturnie Tow.
Prezydenta.

53. Data: 2007-03-22 09:10:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"--==Trotyl==--" <w...@b...pl> wrote in message

Przypomne, ze rozmawialismy o lustracji i ze dobrze jest ujawnic bylych TW
dzialajacych DZISIAJ w mediach.

Uwazasz ze nalezy odsunac od wladzy bylych czlonkow PZPR?

Duch

54. Data: 2007-03-22 10:13:36

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> wrote in message
>
> Przypomne, ze rozmawialismy o lustracji i ze dobrze jest ujawnic bylych TW
> dzialajacych DZISIAJ w mediach.
>
> Uwazasz ze nalezy odsunac od wladzy bylych czlonkow PZPR?

uwarzam ze hipokryzja jest model wladzy jaki prezentuja aktualnie rzadzacy,
popierajac ich popierasz komune i ucisk jak za prl, gdyby mieli wiecej jaj i
sie nie bali spoleczenstwa to by zrobili tu PRL bis, zapewniam.
A Ciebie prosze o ustosunkowanie sie do argumentow ktore przytoczylem, jak
oceniasz partyjne korzenie wspolpracownikow aktualnie panujacego Cesarza i
jego brata, Zawsze Dziewicy?

55. Data: 2007-03-22 10:18:38

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez:

> Tak, ale nie przesadzajmy z tym rozdwojeniem. Bardzo wielu ludzi tak
> postrzega dzisiejszą Polskę: kraj jest nasz, ale władza obciachowa ;)

Ja tam jednak widzę róznicę. Władza jest obciachowa, urzednicy leniwi, a w
ministerstwach siedzą barany - ale nie wrogowie:)

> Tak, i jeszcze zależy w jakim środowisku konkretnie. Ale raczej niewiele
> osób spluwało przechodząc pod ministerstwem :) A wiele chętnie tam
> pracowało :)

Nie wiem, do ministerstw miałam wtedy daleko;)

> No to można powiedzieć, że na zasadzie mniejszego zła popierali PRL.

Z tym "popierali"....
tolerowali jakby już. No, ewentualnie "akcepowali".

> Oczywiście, że było mnóstwo zachowań konformistycznych. Ale nawet ten
> konformizm musiał u wielu (wszystkich?) osób wykreować jakąś formę
> aprobaty dla systemu. Bo jak tu żyć ze świadomością, że taka kanalia ze
> mnie, że dla jakichś-tam korzyści zapisuję się do szatańskiej partii? ;)

Czy ja wiem? A Piwowarskiego tłumaczenia słyszał?

> Dlaczego o czymś przeciwnym?

sorry, nie o czymś przeciwnym, powinno być "nie świadczy o niczym". Poza
indoktrynacją od lat najmłodszych, że obowiązek (dwójka za brak tarczy,
obnizona ocena ze sprawowania za nieobecnośc na pochodzie 1 majowym itp..)
Obowiązek bez dzisiejszego epitetu że "obywatelski", sugerujacy większosci
Polaków nieobowiązkowosć owego obowiązku;)

> Nie przesadzajmy z tą odwagą, zwłaszcza w II połowie lat 80-tych.

No przecie napisałam odwagi przez małe "o";)

Aska

56. Data: 2007-03-22 10:20:35

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PN:

> Ano.
> W 1988 mogłem po raz pierwszy nie głosować.
> Skorzystałem z tego prawa.
> I cholera jasna nikt nie chciał ze mnie zrobić kombatanta ;(

Taa, cichy i pokornego serca;)

Aska

57. Data: 2007-03-22 10:31:34

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oceniasz partyjne korzenie wspolpracownikow aktualnie panujacego Cesarza i

Nie za bardzo mi sie podoba, ale na kogo mam glosowac?
Na postkomune z SLD? :))
Na PO ktora klei sie jak zakochana do SLD?
Na UW ktora juz prawie sie polaczyla z SLD?

Glosuje na tych ktorzy sa ida do przodu ale UMIARKOWANIE
- przeprowadzaja lustracje w mediach i innych obszarach (ujawniajac
donosicieli),
oraz NIE ROBIA polowania na czarownice,
w postaci wyszukiwania KAZDEGO czlonka PZPR.
Dla specjalisty z PZPR drzwi sa otwarte.

Gdybys chcial robic polowanie na kazdego z PZPR
to Balcerowicz tez musialby polec.

Jasne?

Zreszta PiS robi dobra robote (sady 48godzinne, lustracja, gospodarka nie
psuja - idze dobrze,
tansza benzyna, CBA-rozbijanie korupcji,
ujawnianie nietykalnych z III RP, wiekszy pluralizm mediow itd.)

Duch

58. Data: 2007-03-22 10:54:35

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Gdybys chcial robic polowanie na kazdego z PZPR
> to Balcerowicz tez musialby polec.

Duchu, a czy Ty też byś poległ wówczas? :) Pytam z ciekawości.

Otwórzmy na chwilę okienko szczerości na psp ;)

Kamnez

59. Data: 2007-03-22 11:01:04

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie za bardzo mi sie podoba, ale na kogo mam glosowac?
> Na postkomune z SLD? :))

no a co za roznica ci byli w PZPR i ci co sa teraz tez, z ta roznica ze sa
hipokrytami , chamami i ludzmi bez kompetencji , no to chyba SLD jest
lepsze.

> Na PO ktora klei sie jak zakochana do SLD?

chociazby, czytasz o pani fotydze? a moze o panu skrzypku poczytales ostanio
jak sobie radzi? To chyba balcer byl jednak lepszy!

> Na UW ktora juz prawie sie polaczyla z SLD?

A na pis, ktory jest polaczony z SO i LPR to co , lepiej????!!!!!
Konglomerat ciemnoty, koltunstwa i prostactwa, polaczanie partii na ktore
glosuja najnizsze warstwy spoleczenstwa. Partie ludzi ktorzy wierza
bezkrytycznie w slowa "wodza" , nie przypomina Ci to czegos?

> Glosuje na tych ktorzy sa ida do przodu ale UMIARKOWANIE
> - przeprowadzaja lustracje w mediach i innych obszarach (ujawniajac
> donosicieli),

jak to umiarkowanie? umiarkowanie to bylo SLD, to co robi pis to totalny
burdel, zobacz co zrobili dla ciebie jako obywatela przez 2 lata? NO CO!???
Obnizyli podatki? NIE, Poprawili sluzbe zdrowia? NIE, zmniejszyli akcyze na
paliwo? ZWIEKSZYLI!! I do tego rozbudowuja biurokracje.

> oraz NIE ROBIA polowania na czarownice,

a pan lekarz ze szpitala MSWiA to co to bylo? Teraz pan ziobro juz mowi ze
nie powiedzial ze ten lekarz zabijal.
Swoja droga mgr. zeby byl m sprawiedliwosci? To tylko pis mogl wymyslec!!!
Ale jak , mgr skrzypek moze byc prezesem NBP, przeciez to nie ich kasa ani
sprawiedlowosc tylko jakis 38 milionow...

> w postaci wyszukiwania KAZDEGO czlonka PZPR.
> Dla specjalisty z PZPR drzwi sa otwarte.

nie dla specjalisty tylko dla kogos poslusznego kto byl w PZPR, zacznij
myslec! Ci ludzie sa slugusami, takimi jak byli za czasow bycia w partii.
Pomysl co musial robic wasserman bedac prokuratorem w latach 70!!! NO CO!!!
Byl "specjalista"?????

> Gdybys chcial robic polowanie na kazdego z PZPR
> to Balcerowicz tez musialby polec.

ale dlaczego mialby polec? Przeciez zrobili polowanie tylko ze sa tak slabi
od strony prawnej ze im to nie wyszlo , komisji juz nie pamietasz? A moze o
panu Zawiszy tez zapomniales?

> Zreszta PiS robi dobra robote (sady 48godzinne,

nie ma cel i pieniedzy dla zatrzymanych, nie ma kasy dla obroncow ktorzy
maja bronic schwytanych. To jest dobra robota?

> lustracja,

LOL!!!

>gospodarka nie psuja - idze dobrze,

nie wykorzystuja za grosz koniunktory, kto stoi w miejscu ten sie cofa,
zobaczysz skutki tych rzadow za 5 lat.

> tansza benzyna,

COOOO??????????!!! Przeciez akcyze zwiekszyli!!! A cena byla podyktowana
niskim kursem dolara i cena barylki, wczoraj na statoli 4.25!!!

>CBA-rozbijanie korupcji,

moj znajomy z policji opowiedzial mi jak bylo w lodzi z tym gosciem co wzial
20k lapiwki, mieli go na oku od 2 miesiecy, 2 dni przed aresztowaniem, jak
juz bylo wszystko ustalone zeby zatrzymac goscia, niewiadomo skad przyszli
panowie z CBA i powiedzieli ze oni przejmuja sledztwo...

> ujawnianie nietykalnych z III RP,

co rozumiesz pod tym pojeciem?

> wiekszy pluralizm mediow itd.)

moze jeszcze mi powiesz ze przejawia sie programami Pospieszalskiego? :-DDDD
Fajnie sa przedstawiane sukcesy policji, CBA itd, w wiadomosciach czy w
teleekspresie np. i to samo potem oglada sie w TVN, ta sama historia ,
tylko z TVP pomijaja pare faktow inaczej je lacza i wychodzi wszystko COOL ,
tak jak bylo z grucha, ze go zastrzelili, a potem wyszlo ze jednak cos jest
nie tak...

> Duch

trotyl

60. Data: 2007-03-22 11:12:10

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez<k...@T...eu>

> Duchu, a czy Ty też byś poległ wówczas? :) Pytam z ciekawości.
[...]

Przeciez Duch jest młodym trzydziestoparoletnim człowiekiem.

PN

Jeśli to o Tobie to jest już źle...[do kobiet i nie tylko] ;)
Czy opłaca się isć do woja jako zawodowy żołnierz?
Re: Praca uszlachetnia...
"Prorocy tacy jak my..." ;)
Praca uszlachetnia...