Polityka 24/2003 - polecam :)

11. Data: 2003-06-17 06:13:32

Temat: Re: Polityka 24/2003 - polecam :)
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Zainwestuj to 4 złote

4zł to: 1 chleb (1.7zł) i kostka masła (2.3zl) - czyli tydzień życia
Na razie nie stać mnie na "Politykę"

Pozdrawiam
Qwax

12. Data: 2003-06-17 07:02:42

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 4zł to: 1 chleb (1.7zł) i kostka masła (2.3zl) - czyli tydzień życia
> Na razie nie stać mnie na "Politykę"
> Pozdrawiam
> Qwax

Na szczeście całość już w sieci, więc chleba od ust sobie nie musisz
odejmować.
http://polityka.onet.pl/162,1122854,1,0,2405-2003-24
,artykul.html

Ola

13. Data: 2003-06-17 08:14:42

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@2...17.138.62>, ...@...Q says...

> 4zł to: 1 chleb (1.7zł) i kostka masła (2.3zl) - czyli tydzień życia
> Na razie nie stać mnie na "Politykę"

to Ty maslo jesz? nie za bardzo Ci sie powodzi?

K. - kromka z maslem to przesada!

14. Data: 2003-06-17 10:23:42

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> to Ty maslo jesz? nie za bardzo Ci sie powodzi?
>
> K. - kromka z maslem to przesada!

Wolę jeść mniej a zdrowiej.
A teraz to mi się świetne powodzi - pamiętam czasy gdy pojadałem chleb
ze solą (bez masła)

(a swoją droga bardzo lubię chleb ze solą - ziemniaki ze solą też!)

Pozdrawiam
Qwax

15. Data: 2003-06-17 10:25:37

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jun 2003 12:23:42 +0200 I had a dream that Qwax <...@...Q> wrote:
>(a swoją droga bardzo lubię chleb ze solą - ziemniaki ze solą też!)

A to jesteś wyjątkowo oryginalny, większość ludzi nie soli ziemniaków, nie? :)

16. Data: 2003-06-17 11:19:55

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> http://polityka.onet.pl/162,1122854,1,0,2405-2003-24
,artykul.html

No to piękna cytata:

"Jak pokazują dane z mikrospisu z 1995 r., w Polsce żyje 310 545(!!)
osób w związkach nieformalnych"

No to mamy usankcjonowane trójkąty konkubinackie (no chyba że ktoś
żyje sam ze sobą) ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

17. Data: 2003-06-17 11:21:17

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>A wielu wybrało suche ziemniaki posolone jedynie zamiast ziemniaków
>polanych sosikiem i mięska?
>
>Zdarzało mi się w dzieciństwie

Mojemu szwagrowi tez. Byl fanatykiem ziemniakow. Nawet sie nimi bawil ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

18. Data: 2003-06-17 11:21:59

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2003-06-17 11:43:05

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jun 2003 13:21:59 +0200 I had a dream that Qwax <...@...Q> wrote:
>ziemniaków, nie? :)
>A wielu wybrało suche ziemniaki posolone jedynie zamiast ziemniaków
>polanych sosikiem i mięska?
>Zdarzało mi się w dzieciństwie

Jak są dobre ziemniaki, to bardzo fajnie jest zjeść je same. Niestety, to,
co czasem jest w sklepach, trzeba dobrze polać sosem, żeby znieczulić
zmysły :(

20. Data: 2003-06-17 11:47:13

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak są dobre ziemniaki, to bardzo fajnie jest zjeść je same. Niestety, to,
> co czasem jest w sklepach, trzeba dobrze polać sosem, żeby znieczulić
> zmysły :(

Pyszne młode ziemniaki z samą solą, odrobiną masła i posypane zieloną
cebulką.
Do tego kefir, najlepszy obiad na taką pogodę jak mamy od miesiąca.
Ja mogłabym jeść codziennie.

Pozdrowienia.

Basia

ZAPROSZENIE