Polki przestaną rodzić?

11. Data: 2016-04-05 21:43:04

Temat: Re: Polki przestaną rodzić?
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-05 o 21:30, v...@g...com pisze:

> Podeprzyj się projektem który ma być przegłosowany.
> Już widzę jak się miotasz jak glob.

Podetrzyj się bredniami sekty pisowskiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2016-04-06 02:49:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Tue, 5 Apr 2016 10:48:12 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Jestes chorym burakiem i tylko czekam jak córcia ci poroni, to razem pójdziecie
siedzieć

ZA PORONIENIE JUŻ WSADZAJOM???
LOL, cza się do PE poskarżyć!

Ty głuptaku, ty....

Przeczytaj projekt ustawy, co ci google poszło na urlop?
Projekt ustawy zawiera karanie kobiety i otoczenia, nawet jak nieświadomie dla nich,
byli odpowiedzialni za poronienie. Od 3 miesięcy do 5 lat.
W Salwadorze ten projekt jest już wprowadzony i tam kobiety z poronieniem są
przykute kajdankami do łóżek i prokuratura bada macicę jako miejsce zbrodni.

13. Data: 2016-04-06 03:04:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich.......

Nowy pro­jekt usta­wy o pla­no­wa­niu ro­dzi­ny wpro­wa­dza nie tylko cał­ko­wi­ty
zakaz abor­cji, na­kła­da rów­nież kary wię­zie­nia dla ko­biet, które do­pu­ści­ły
się prze­rwa­nia ciąży. Szcze­gól­ny nie­po­kój ko­men­ta­to­rów budzą za­pi­sy
do­ty­czą­cy po­ro­nie­nia. Ko­bie­ta bę­dzie zmu­szo­na do­wieść, że swoim
za­cho­wa­niem nie przy­czy­nia­ła się do utra­ty ciąży. Jeśli sąd uzna, że
na­ra­ża­ła życie płodu np. po­przez upra­wia­nie spor­tu, wy­ko­ny­wa­nie do­mo­wych
po­rząd­ków, bę­dzie mogła tra­fić do wię­zie­nia .

http://m.fakt.pl/wydarzenia/polityka,2csbwj

Całkowity zakaz aborcji prowadzi Nikaraguanki do piekła, w którym od ośmiu lat żyją
mieszkanki Salwadoru. Tam ściganie sprawców aborcji wydaje się jednym z ważniejszych
zadań państwa. Przywożone do szpitala kobiety z objawami poronienia - jako
potencjalne podejrzane - leżą przykute kajdanami do szpitalnych łóżek. W klinikach
działają siatki antyaborcyjnych agentów: lekarze i pielęgniarki donoszą na pacjentki,
a specjalne ekipy medycyny sądowej badają "macicę jako miejsce zbrodni". Od 1999 roku
konstytucja tego kraju chroni życie od poczęcia.

http://m.newsweek.pl/latynoskie-pieklo-kobiet,11357,
1,1.html

14. Data: 2016-04-06 06:58:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich

Czy PiS zmusi nas do rodzenia dzieci bez mózgu?

Mało tego, nawet nieumyślne doprowadzenie do poronienia będzie się wiązać z groźbą 3
lat odsiadki. Czy oznacza to, że jeśli kobieta np. przewróci się na ulicy, a w wyniku
obrażeń starci dziecko, będzie czekał ją proces karny.

A co jeśli chodnik był krzywy, czy będziemy szukać ekipy budowlanej, która wyłożyła
te płytki, czy tych którzy odpowiadają za stan dróg?

Może brzmi to zabawnie, ale wcale zabawne nie jest, bowiem za pomoc w "przestępstwie
prenatalnym" odpowie każdy kto do przerwania ciąży się przyczynił. I jeszcze jedno,
gdzie w tym wszystkim uczucia kobiety... czy strata tego dziecka nie jest największą
karą?

Ciekawa jestem też czy marszałek Marek Kuchciński, który ten szokujący projekt
przyjął, zadał sobie pytanie, co czuje kobieta, gdy dowiaduje się, że dziecko, które
nosi pod sercem, urodzi się śmiertelnie chore, głęboko niedorozwinięte lub martwe?

Czy moralne jest zmuszanie jej do 9 miesięcy "przetrzymywania" w brzuchu istoty,
która nie przeżyje nawet porodu, a jedyne co przyniesie to ból i cierpienie całej
rodziny. A może pomyślała o tym pani premier Szydło, której ten projekt też przypadł
do gustu.

"Ciekawe" życie czeka też kobietę, która podła ofiarą gwałtu. Nie dość, że takie
doświadczenie to trauma już na zawsze, to jeszcze konieczność urodzenia dziecka,
które nie jest efektem miłości, ale przestępstwa. Początek życia jednego człowieka
(dziecka z gwałtu), oznacza tu koniec życia drugiego (matki).

Zresztą, cóż warte dla pomysłodawców tego projektu jest życie kobiety, w końcu, jeśli
będzie ono zagrożone w przypadku dalszego utrzymania ciąży, to co tam, ryzyk-fizyk,
trzeba rodzić, za wszelką cenę, bo jak nie to do pudła... chociaż też byłoby trudno,
bo żaden lekarz nie zaryzykuje osądzenia o współudział w "przestępstwie prenatalnym".

Od dziś zaczynają wypłacać pieniądze z ustawy 500+, która ma wspierać przyrost
naturalny... tylko po co to wszystko, skoro już za chwilę, ze strachu przed
więzieniem, nikt nie odważy się ryzykować zajściem w ciążę.

http://noizz.pl/spoleczenstwo/czy-pis-zmusi-nas-do-r
odzenia-dzieci-bez-mozgu/phspzm6

Do więzienia za poronienie? Burza wokół projektu o całkowitym zakazie aborcji i braku
dostępu do badań prenatalnych

http://www.ofeminin.pl/ciaza/projekt-antyaborcyjny-2
016-zalozenia-s1796253.html

15. Data: 2016-04-06 13:40:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2016 17:49:16 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Projekt ustawy zawiera karanie kobiety i otoczenia, nawet jak nieświadomie dla
nich, byli odpowiedzialni za poronienie. Od 3 miesięcy do 5 lat.

No i dobrze - bo jak pijak-mąż pobije kobietę w ciąży i spowoduje
poronienie, to ma trafić z mety do pierdla.

> W Salwadorze ten projekt jest już wprowadzony i tam kobiety z poronieniem są
przykute kajdankami do łóżek i prokuratura bada macicę jako miejsce zbrodni.

No i dobrze - NALEŻY zbadać przyczyny poronienia i do tej pory sie to
robiło, lekarz miał obowiązek zgłosić na policję, jeśli podejrzewał umyślną
przyczynę.

16. Data: 2016-04-06 20:32:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

No i dobrze - NALEŻY zbadać przyczyny poronienia i do tej pory sie to
robiło, lekarz miał obowiązek zgłosić na policję, jeśli podejrzewał umyślną

Nie ma nigdy 100% pewności o przyczyny, a prokuratorowi wystarczy......czy kłóciła
się pani z mamusią i spowodowało to stres?

17. Data: 2016-04-06 20:51:20

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Ikselka
> [...]

Nie ma nigdy 100% pewności o przyczyny, a prokuratorowi wystarczy......czy
kłóciła się pani z mamusią i spowodowało to stres?

************************************

W projekcie durniu jest wyraźnie to napisane: nie można ścigać kobiety,
która np chlaniem wódy (czyli przez niedbalstwo i lekkomyność) doprowadziła
się do utraty dziecka. Dać ci linka?

--

Chiron

18. Data: 2016-04-06 23:14:57

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Do wszystkich.......

Dzisiaj karmienie też będzie skromne, brak czasu.

https://pbs.twimg.com/media/CfMPMSNXIAAm95O.jpg

19. Data: 2016-04-07 02:50:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
************************************

W projekcie durniu jest wyraźnie to napisane: nie można ścigać kobiety,
która np chlaniem wódy (czyli przez niedbalstwo i lekkomyność) doprowadziła
się do utraty dziecka. Dać ci linka?

Za poronienie świadome i nieświadome, czyli nikt nie wie co się stało badają lekarze,
tylko że tego nie da się zbadać, bo może zakupy były za ciężkie, rzucała się w nocy,
geny, biologia, kierowca autobusu jechał jak szalony itd... Nie da się ustalić
dokładnych przyczyn. I tak jest w Salwadorze, że odrazu zakłada się poronienie
celowe, dlatego kobiety leżą przykute do łóżek kajdankami i też ciągani "
współsprawcy". Do ciebie nadal nie dociera że mordecza sekta, chce zamykać kobiety
jak kiedyś paliła na stosie, gdzie mniej aborcji daje antykoncepja i edukacja
seksualna, które zwalcza. Tak więc o co sekcie chodzi.? No bo teraz więzienia
zapełnią się kobietami, a co z rodziną.?

20. Data: 2016-04-07 02:53:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Do wszystkich.......

Dzisiaj karmienie też będzie skromne, brak czasu.

https://pbs.twimg.com/media/CfMPMSNXIAAm95O.jpg

Wiemy fałszywy chujku 80% społeczeństwa jest przeciwko ustawie, pewnie też pracują
dla Agory, razem ze mną, gdzie ludzie przeciwstawiają się FANATYZMOWI.

Dobrze żyć w prawdzie i przestać się oszukiwać.
Ampiwalentne uczucia
Planowane ludobójstwo kobiet w Polsce
Bydło wkroczyło do świątyni
Przez PIS nawet Czesi nie mają co pić