Polska kolacja!Doradzcie

1. Data: 2006-03-15 11:06:01

Temat: Polska kolacja!Doradzcie
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Stalo sie!!!! W sobote mam zapraszononych 9 osob na polska kolacje.
Trudnosc polega na tym ze te osoby to ludzie z wyzszych sfer hihi :) i
w dodatku anglicy. Pewnie problemu bym nie miala ale ja tez mieszkam w
Angli . Wymyslilam ze zrobie bigs i krikiety moze salatke jarzynowa i
tak smakjest inny od polskiego ale co tam . Doradzcie co jeszcze moge
zrobic czym ich powalic i zmiekczyc serca:) Ile potraw zrobic by bylo
wsam raz ? Pozdrawiam Iza

2. Data: 2006-03-15 11:08:26

Temat: Re: Polska kolacja!Doradzcie
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za bledy oczywiscie bigos i krokiety :)

3. Data: 2006-03-15 11:14:06

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> [...]
> Trudnosc polega na tym ze te osoby to ludzie z wyzszych sfer hihi :) i
> w dodatku anglicy. Pewnie problemu bym nie miala ale ja tez mieszkam w

Wiec jak sama wiesz nie serwuj im surówek, mozesz zrobic barszcz czerwony z
uszkami (testowalam na znajomych i lubia), moze kolduny w rosole?
Mozesz upiec polski chleb, mozesz pokusic sie o zurek - zakwas zrobisz z
maki zytniej allinson a biala kielbasa jest w aldim.

pozdr

cherokee

4. Data: 2006-03-15 11:51:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
> Przepraszam za bledy oczywiscie bigos i krokiety :)

No i Anglicy :-).

Ewa

5. Data: 2006-03-15 12:09:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar 2006 03:06:01 -0800, i...@w...pl wrote:

> [...]
>tak smakjest inny od polskiego ale co tam . Doradzcie co jeszcze moge
>zrobic czym ich powalic i zmiekczyc serca:) Ile potraw zrobic by bylo

Pierogi ruskie u mnie zawsze ciesza sie powodzeniem. Makowiec,
zrazy zawijane, choc tu jest cos co sie nazywa beef olives, ale
jakos w srodku brak korniszona (no bo i skad wziac ogorka
kkisoznego...) :p z kasza gryczana. Z buraczkami.
na deser daj kompot polegajacy raczej na woocach niz na plynie,
no i ten makowiec.

jako zupe czesto robie barszcz ukrainski, bo choc nazwa wskazuje
cos innego to jakos ta zupa jest mocno z Polska zwiazana....a
moze nie, moze to regionalno-rodzinne... albo ogorkowa, ale nie
za kawsna, bo tu jednak zupy kwasne nie ciesza sie
popularnoscia...zurek na wywarze grzybowym, z tymi grzybami tez
moze b yc

nic innego w tej chwili mi nie przychodzi do glowy.
Bigos na pewno tak, salatka jarzynowa na pewno tak, krokiety z
barszczem czystym na pewno tak, paszteciki tez, jak masz czas,
energie itepe robic pasztet NA paszteciki :P u mnie saprzy okazji
tylko wtedy, kiedy robie pasztet, bo jakos tak wychodzi, ze orbie
go duzo.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-03-15 12:13:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Mar 2006 11:14:06 -0000, "cherokee" <n...@n...pl>
wrote:

> [...]
>Mozesz upiec polski chleb, mozesz pokusic sie o zurek - zakwas zrobisz z
>maki zytniej allinson a biala kielbasa jest w aldim.

Dlaczego nie surowek??? Mnie jeszcze nikt nie odmowil surowki
(zjedzenia onej znaczy)!
aaa - dziekuje za przypomnienie Aldiego, biala to moze ta
kielbaska nie jest az tak, ale rzeczywiscie najlepsza atrapa z
mozliwych!
Tylko co masz na mysli polski chleb"? Znaczy zytni?
Zytnio-pszenny? To , jesli w Londynie, to poleciec do polskiego
badz zydowskiego sklepu/piekarza i kupic. (i przy okazji bialy
ser...)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2006-03-15 12:39:02

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> No i Anglicy :-).

W Angli?
CLARENDON, EDWARD Hyde, hrabia (1609-74), ang. polityk i historyk;
[...]1660 negocjował warunki restauracji Stuartów w Angli; [...]
http://encyklopedia.pwn.pl/13531_1.html

;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-03-15 13:17:32

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:b31g12dh156nvj56tcbe7crio73bkes2i1@4ax.com...
> On Wed, 15 Mar 2006 11:14:06 -0000, "cherokee" <n...@n...pl>
> wrote:
> Dlaczego nie surowek??? Mnie jeszcze nikt nie odmowil surowki
> (zjedzenia onej znaczy)!

To masz szczęscie, czasem mam wrażenie, ze w Uk z warzyw jada sie tylko
baked beans:(

pozdr

cherokee

9. Data: 2006-03-15 13:35:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Mar 2006 13:17:32 -0000, "cherokee" <n...@n...pl>
wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:b31g12dh156nvj56tcbe7crio73bkes2i1@4ax.com...
>
>To masz szcz?scie, czasem mam wra?enie, ze w Uk z warzyw jada sie tylko
>baked beans:(
>
>pozdr
>
>cherokee

ech, ta Walia, walia.....choc oni to jeszcze pory jedza :P

Pierz, co gdzie nie spojrzy czy pojdzie, tam jarzyny....moze mam
dobrze :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2006-03-15 13:40:17