Polska lekcja.

11. Data: 2017-12-20 13:21:50

Temat: Re: Polska lekcja.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> XL <i...@g...pl> wrote:
>> LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
>>> Kviat pisze:
>>>> W dniu 2017-12-19 o 10:10, XL pisze:
>>>>> XL <i...@g...pl> wrote:

>>>>>> http://nczas.com/wiadomosci/imigrant-blokowal-samoch
od-w-niemczech-zle-trafil-jechali-nim-polacy-10-seku
nd-pozniej-lezal-nieprzytomny-video/

> To Niemcy i Szwedzi dali dupy. Tam już nie ma Mężczyzn.

Widzę, że próbujesz tym frajerom, obrońcom czci niewieściej wjechać na
ambicję... Ciekaw jestem czy już zmądrzeli?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

12. Data: 2017-12-20 23:50:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

od-w-niemczech-zle-trafil-jechali-nim-polacy-10-seku
nd-pozniej-lezal-nieprzytomny-video/

> Widzę, że próbujesz tym frajerom, obrońcom czci niewieściej wjechać na
> ambicję...

Na co? Nawet to im zanikło, daj spokoj...

> Ciekaw jestem czy już zmądrzeli?

Kilkudziesięciu usiłuje... manifestować.
LOL

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

13. Data: 2017-12-20 23:55:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

od-w-niemczech-zle-trafil-jechali-nim-polacy-10-seku
nd-pozniej-lezal-nieprzytomny-video/

> Masz wiedzę i odwagę by wróżyć o przyszłości?

Tak. Uczono mnie historii.
I nie tylko o obronie kobiet.

--
XL