Polska najlepiej małpuje ( USA ) z brzytwą ?

1. Data: 2022-03-22 00:38:39

Temat: Polska najlepiej małpuje ( USA ) z brzytwą ?
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Ukraińcy zabierają paszporty
* ochotnikom * nie przysługują
prawa międzynarodowe itp
ale i tak uciekają do Polski
lub popełniają samobójstwo
strzałem w plecy jak cywile
itd
_____________________________________

na Ukrainie Polacy ( też ) tego bronią :
https://dilyana.bg/wp-content/uploads/2018/04/51.png
tu jest ( nie tylko ) to zdjęcie :
The Pentagon Bio-weapons
https://dilyana.bg/the-pentagon-bio-weapons/
Les armes biologiques du Pentagone
https://lezarceleurs.blogspot.com/2022/02/les-armes-
biologiques-du-pentagone.html
w Polsce jest kilka (o; ale mapa ich nie doSięgła ;o)

to też nie dla Polaków ?
https://odysee.com/@GrandJury:f/Grand-Jury-Day-2-onl
ine_1:f
http://myreader.toile-libre.org/uploads/My_6213e60ab
738b.pdf
https://reseauinternational.net/le-grand-jury-de-rei
ner-fuellmich-jour-3/
____________________
____________________

tu zwykle wklejam opis ( naszej ) przyrody
ale ( zwykle ) jest filtrowany podobnie :

https://youtu.be/vkQpgNecMQA

[o; więc ( podobnie ) uSzanujemy
waszą * ostatnią * wolę ? ;o]

https://youtu.be/m5cPcdB0bMw

cały film ( po angielsku )
https://bit.ly/3irKQ5b

2. Data: 2022-03-22 06:16:21

Temat: Re: Polska najlepiej małpuje ( USA ) z brzytwą ?
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Russet Bulba

Mariupol : des forces Tchétchenes vs les snipers d'Azov
https://reseauinternational.net/mariupol-des-forces-
tchetchenes-vs-les-snipers-dazov/
Une vidéo impressionnante diffusée il y a 48 heures sur le net
par des sites proches du président tchétchene Ramazan Kadyrov,
montrent des forces tchétchenes
pulvérisant des snipers du régiment extrémiste Azov
embusqués dans les hauteurs des immeubles a Mariupol
et libérant des enfants piégés dans les sous-sols.
Nous avons repris la vidéo sur notre chaîne YouTube
! ! !
en supprimant certaines scenes montrant les cadavres
des snipers tombant des balcons et des fenetres.
Mais meme épurée, cette vidéo prise par un militaire tchétchene
risque d'etre censurée et donc supprimée.
! ! !

> I nikomu wlos z glowy nie spadl a stali na widoku.

;o)

nie wiem jak naUczono cię pisać
ale chyba nie było żadnego powodu
żeby sPróbować naUczyć cię czytać ?
może stąd twoje natręctwo do IQ testów
wpychane przez nos do twojego * mózgu *
martwią cię zwykle ich ujemne wyniki ?
nie chcę też wiedzieć jak wynajdujesz
argumenty na pocieszenie rasy białej
coraz bardziej żółknącej na starość
* twój * kolor ? [o; z przyszłością
( nie tylko ) na zdjęciach ;o]
podobno stajesz się
tym co jesz ?
więc
już nie przesadzaj
z śledziowymi łbami
(o: droższymi od reszty
zJedzonej przez żyda :o)

https://youtu.be/ixyhRiBxp00

( przy obiedzie ) pomagają mi
przetłumaczyć na chiński
(o: z japońskiego :o)
więc wybacz mi to na skruty bylejakoś
tak czy inaczej tego też nie masz
[ bo ( nigdy ) nie miałeś ]
czym * sTrawić *

3. Data: 2022-03-22 08:20:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> z tego video już usunięte fragmenty
> [...]

To wygląda zupełnie jak umówiona strzelanka farbkami. Okolica pusta, tylko
w tym jednym budynku ktoś na górze? Ci na dole stoją i chodzą sobie przy
tym bloku, gdy strzelają w okna, a ci z góry NIBY też do nich, ale żadnemu
z tych na dole nic nie jest, a są na widoku. No a kto tam w górze siedzi
naprawdę, i kto ,,spada" (czy to nie kukły rzucane z okien), to nie wiadomo,
bo za szybko spadnie, żeby było widać szczegóły. Na górze w oknach widać
tylko kurz i dym od ,,strzałów", nikt się nie wychyla na tyle, aby wylecieć
z okna (jeśli wylatywali, co niby wycięto) będąc trafionym podczas
strzelania - w takiej sytuacji najwyżej karabin wypadnie z rąk trafionemu.
Ostrzeliwujący się na górze przecież nie ,,wisieli" pod ostrzałem na
zewnątrz, wystawiali tylko ew. na moment głowę, rękę i karabin. W takiej
sytuacji osoba trafiona pociskami wypuści karabin, który ew. spadnie, ale
nie wykona salta przez okno na zewnątrz, bo pod wpływem uderzenia jest
odrzucana do wewnątrz pomieszczenia. Co innego, gdy
strzelający stałby czy zwisał większością masy na krawędzi balkonu czy
wręcz na parapecie okna - wtedy wypadnięcie po trafieniu jest nieuchronne.

Nie ma na tym filmie pokazanego zwiadu we wnętrzu budynku po ,,walce" w celu
sprawdzenia, czy na górze ktoś się nie ukrywa jeszcze...

Kobiety wyprowadzone z podziemi spokojne i ,,poukładane" - jakby wiedziały,
że to filmowanie i gra? Czy może aż tak przywykły?

To wszystko mnie zastanawia.

> a Czeczenów przybywa
> na to ukraińskie safari
> ponad 2000 na dobę
> bo zarezerwowali sobie
> banderowców i najemników
> ( szczególnie z UK i USA , ale
> polskimi itp też nie poGardzą )
> broni zdobycznej im nie zabraknie
> dzięki ofiarnej pomocy parchów

To oczywiste.

> Ukraińcy zabierają paszporty
> * ochotnikom *

Tzn kto zabiera?

> nie przysługują
> prawa międzynarodowe itp

Komu? * Ochotnikom * ?

> ale i tak uciekają do Polski
> lub popełniają samobójstwo
> strzałem w plecy jak cywile
> itd

A, właśnie. Dziwne.

PS. Szkoda, że jednak tym razem nie wkleiłeś zwyczajowego opisu przyrody :)
Zwłaszcza jazda na koniach przez śnieżne pola była porywająca. Nb. trzeba
bardzo dobrze znać teren, aby puścić konia w cwał po zaśnieżonym bezdrożu
bez obawy przed urazami końskich nóg na ew. ukrytych nierównościach. Wbrew
pozorom takie konie mają wrażliwe na zwichnięcia i skręcenia (w
niespodziewanych dołkach itp.) pęciny, zwłaszcza przy obciążeniu.
--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-03-22 21:29:27

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Gwałciciel moralności werbalnej

szklanemu nocnikowi się marzy samoGwałt
pod wpływem werbalizacji ? ( moralnej ? ) tu
ten temat to też dla niego bodziec ( seksualny ) ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Komunikacja_werbalna
audiencja - homoseksualny stosunek oralny
którego obiekt bierny siedzi na kiblu
( cwel na tronie audiencję daje )
nie wiem dlaczego tu robił sobie
nadzieję i teraz ma żal do mnie
że go nie obsrałem strawnie
nawet nie golden shower :

> Twój sposób pisania
> jest dla innych niestrawny,
> za dużo ozdobników.
>
> Po chj te gwiazdki :O, nawiasy
> i inne chuje muje typu "sTrawić"?
> Do tego 2 miliony linków w jednej wklejce.
> Wszystko bez ładu i składu.
> Ogarnij się łośku.

muzyka to nie tylko :
https://youtu.be/2vkzhj0E-6I

lecz też :

https://muzykotekaszkolna.pl/wiecej-o-muzyce/najpiek
niejsze-partytury/

http://meakultura.pl/artykul/meaciekawostki-partytur
a-graficzna-wizualizacja-muzyki-2455

https://www.historiaposzukaj.pl/wiedza,muzyka,151,mu
zyka_chopin_-_etiuda_rewolucyjna_boleje_na_fortepian
ie_rozpaczam.html

_________________________

język u nas to jest Żywa Muzyka Myśli
a nie szablonowe połączenie wyrazów
______________________________________

i ty możesz ( sPróbować )
tak zaPisać , jak myślisz
swoimi ( twoimi ) . . .
zamiast małpować z (o; bogatego ;o) onet'u powtarzać
niemieckie itp ( dla polaków ) banały klisze pustosłowie

np : co myślisz o tym ?
Suwalki entre Borussie et Biélorussie
https://stratediplo.blogspot.com/2022/03/suwalki-ent
re-borussie-et-bielorussie.html

Ukraine : le Great Reset se retourne contre ses promoteurs
https://yetiblog.org/ukraine-le-great-reset-se-retou
rne-contre-ses-promoteurs/

_______________________
_______________________

" The rest is silence "

https://hi-fi.com.pl/artyku%C5%82y/muzyka/historie/2
246-cisza.html

https://www.polskieradio.pl/8/3664/Artykul/2282617,P
iotr-Kaminski-ostatnie-slowa-Hamleta-zostaly-znieksz
talcone#:~:text=%2D%20%22Reszta%20jest%20milczeniem%
22%20w,d%C5%BAwi%C4%99k%20i%20zapada%20cisza%20%C5%9
Bmierci.

5. Data: 2022-03-22 23:22:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz

> język u nas to jest Żywa Muzyka Myśli
> a nie szablonowe połączenie wyrazów

Myślisz, że cokolwiek zrozumie?
Dla niego język to ściśle gramatycznie uporządkowane sekwencje słów i ich
pisownia żywcem ze słownika - I TYLKO TO. Poezja/muzyka słów
przekształcanych dowolnie lub nawet z częścią znaków pisanych zastąpionych
graficznymi czy fonetycznymi - to megaabstrakcja, rzecz poza granice
pojmowania.
On pewnie ani słychu, ani dychu o takim np. dadaizmie w poezji (i sztuce
zresztą też). Poniższy wiersz Młodożeńca zapewne wtrąciłby go w stan
osłupienia, ale prędzej histerycznego tupania nogami, zaciskania
dziecięcych piąstek i plucia, jak nienauczone niczego dziecko, które czegoś
nie rozumie i nie dostaje tego, do czego jest sztywno przyzwyczajone ?

https://literatura.wywrota.pl/wiersz-klasyka/4137-st
anislaw-mlodozeniec-moskwa.html

Itp.

> i ty możesz ( sPróbować )
> tak zaPisać , jak myślisz
> swoimi ( twoimi ) . . .
> zamiast małpować

Do tego to trzeba być choć w niewielkim stopniu artystą (tu: poetą,
malarzem, grafikiem), a trochę też konstruktorem... no i mieć CO zapisywać
i mieć odwagę i przestrzeń do próbowania. To chyba nie ten sort.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-03-23 07:21:32

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Russet Bulba

tchetchenes-vs-les-snipers-dazov/

> Jakis Kadyrow tym filmem manipulowal
> bo i jego nazwisko tam sterczy.
> Ale dlaczego mieli strzelac do kobiet i dzieci?
> Sa one w skladzie rosyjskiej armii?

http://www.autochtonisme.com/2022/03/la-troisieme-gu
erre-mondiale-expliquee-a-ma-petite-fille.html

test porównawczy w Google Yandex i Baidu
np z tym zdaniem : ,, prezydent Ukrainy ogłosił
zamknięcie 11 partii opozycyjnych na Ukrainie "
Zełenski delegalizuje wszystkie partie opozycyjne na Ukrainie

dlaczego zachód ( z Polską ) od wielu lat
wspiera i popycha tą banderowską juntę
by szła dalej , by całkowicie zniszczyć
nie tylko * swój * kraj ?
bo to się rozlezie
( to samo będzie )
też w Europie :

1:37 minuty video
https://rumble.com/vy1fr1-pascal-praud-dnonce-les-to
rtures-du-bataillon-nazi-azov.html
batalion Azow torturuje związanych , rozebranych i biczowanych Ukraińców
https://lemediaen442.fr/pascal-praud-denonce-les-tor
tures-du-bataillon-nazi-azov-contre-les-ukrainiens-a
ttaches-denudes-et-fouettes/
+ kilka zdjęć

https://twitter.com/Youblacksoul/status/150564156996
1058313
https://twitter.com/akarlin0/status/1505544797498527
744
https://twitter.com/olalakl2/status/1505428534050795
520

banderowcy się chwalą w swoich video
podrzynaniem gardeł nastoletnim chłopakom
itp rozstrzeliwaniem cywilnych " dezerterów "
do tego niełatwo się dostać ale jak się nie chce
to gorzej niż gdy się nie może :

https://www.tekstowo.pl/piosenka,tulia,nothing_else_
matters.html
https://youtu.be/09NqLjHJtGQ
https://youtu.be/qqIH9ez7d9A

https://youtu.be/9staHovntTc
https://youtu.be/STsp7qBtJwY
:o))
Figure Skating in Nepal - Gokyo Lake 15,480'
https://youtu.be/fYAwGhUBCpk

7. Data: 2022-03-23 23:01:14

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Russet Bulba

> No na takie sytuacje jak dzisiaj,
> aby byl bufor miedzy Polska oraz Rosja.
> Do tego potrzeba ukrainskiej swiadomosci narodowej
> oraz niepodleglego panstwa.

po rozwodzie z ZSRR
niepodległa Ukraina
podobnie jak Polska
państwowe = niczyje !
zMarnowała co mogła

> Nic tak tej swiadomosci nie krystalizuja
> jak wojna i krzywdy w niej doznane.

;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Haiti
;o)
psem można ( też ) poSzczuć , ale
to mu nie da wilczej świadomości wolności
pies jest najlepszym przyjacielem człowieka ?
bo nie ma wyboru [o; jak ładna i miła barmanka
podrywana przez ( taki jak twój ) Łeb od Śledzia
! bo tylko ona z tego baru nie może mu uciec ;o]

> To przyszlo wraz z uswiadomieniem sobie
> historycznego procesu rusyfikacji
> i ludobojstwa na ludnosci ukrainskiej przez Rosje.
> Putin polknal haczyk.

w zamian za rozkład ZSRR
* zachód * anulował wszystkie długi Rosji
a teraz -> wspólnie z Chinami anulują $
bo USAńskie parchy lubią łykać haczyki
błyszczące -> bez przynęty !
(o; bez opamietania ;o)
https://youtu.be/9eRDQ67oCbA?t=26

https://youtu.be/Qm6XSDhj8mk?t=82
cały film z angielskimi napisami
od pierwszej do drugiej minuty
i ostatnie 5 minut ( dokładnie
25 sekund od 1 godz 21 min )
https://www.film1k.com/maelstrom-2000.html

> Przyczyna historyczna pogarda do Ukraincow
> ze strony Rosjan i okreslona rosyjska dzialalnosc,
> ktora jest tego rezultatem.

podobne majdany już były np :
https://pl.wikipedia.org/wiki/Czeczenia
i dziś nie tylko w Republice Czeczeńskiej
każdy wie kto sieje pogardę itp
kiedy Ukraińcy odwdzięczą się Polsce ?
za majdan ? tak jak teraz Czeczeni polują
gdzie się da na USAńskich , UK itp rambo
jak wcześniej Al-Ka'ida
https://pl.wikipedia.org/wiki/Al-Ka'ida
itd :

https://bit.ly/3q4a79U

https://i0.wp.com/reseauinternational.net/wp-content
/uploads/2022/03/e280a8s-1647188616.405.jpeg?fit=108
0%2C1080&ssl=1

ta lista nie jest kompletna
są też inne
USAńskie ? Izraelskie
sposoby zNiszczenia sąsiadów
wszystkich -> wszystkiego co wokół nich
Katyń Auschwitz to amatorstwo
w porównaniu z Teraźniejszością

> Putin nie potrafil podejsc do Ukrainy w zaden inny sposob.
> Z Bialorusia ten proces jest powolniejszy
> i jeszcze nie przesadzone w ktora pojdzie strone.

kacapy jakoś do Syrii dopłynęli -> dieselem
lotniskowcem dymiącym (o; jak wulkan ;o)
maskując trzy atomowe okręty podwodne
i parchom skończył się tam nie tylko Kalifat
zostawili sobie trochę -> do testowania broni
itp hartowania nie tylko młodych charakterów
podobnie się skończy na Ukrainie :

https://www.donbass-insider.com/fr/2022/03/22/mariou
pol-les-civils-denoncent-les-crimes-des-combattants-
du-regiment-neo-nazi-azov/?utm_campaign=shareaholic&
utm_medium=email_this&utm_source=email
MARIOUPOL - LES CIVILS DÉNONCENT LES CRIMES DES COMBATTANTS DU RÉGIMENT NÉO-NAZI AZOV

https://reseauinternational.net/marioupol-les-civils
-denoncent-les-crimes-des-combattants-du-regiment-ne
o-nazi-azov/

https://alawata-rebellion.blogspot.com/2022/03/retou
r-sur-un-nouveau-mensonge.html

La guerre d'Ukraine :
Enjeu central pour le contrôle du Heartland.
Une parfaite illustration du discours disjonctif occidental
https://www.mondialisation.ca/la-guerre-dukraine-enj
eu-central-pour-le-controle-du-heartland/5666490

Putin trenuje judo , grę w szachy
i pilnie się uczy od Chińczyków :
https://pl.wikipedia.org/wiki/Go

USAńskie parchy tylko Poker Face
https://youtu.be/bESGLojNYSo
___________________________________
___________________________________

o;)
więc -> dzisiaj
tak się budzę ?
tu -> zdziwiony
że * dyskutuję *
z Łbem od Śledzia
w tle białego szumu
https://pl.wikipedia.org/wiki/Szum_biały
pozostałej ( bez mojej odpowiedzi ) białej szumowinie
chyba nie potrzebne dzień dobry itp od nas -> z Dachu Świata
czas szykować śniadanie (o; mojej zaKochanej :o) itd
ale . . . najpierw ( tym ) się odlać :
https://demotywatory.pl/5062756/Wedlug-legendy-pewne
go-dnia-wybuchl-ogromny-pozar-w-lesie

8. Data: 2022-03-24 11:31:30

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: Jakub A. Krzewicki

czynić tak
aby było jak najbardziej efektywne
współdziałanie ciała i umysłu
ju yoku go wo seisu
" elastyczność dobrze kontroluje sztywność "
ustępować , aby zwyciężyć
( jeśli ktoś cię pcha , to go pociągnij
jeżeli cię ciągnie , to go pchnij )
seiryoku-zen'yo
maksimum skuteczności
przy minimum wysiłku
" dobre użycie własnej energii "
nie oznacza użycia siły do zniszczenia
czy zastraszenia oponenta
ale do uczynienia czegoś użytecznego w świecie
jita-kyoei
czynić dobro nawzajem
dla dobra ogółu
ufać sobie nawzajem i pomagać
tak wspólnie dążyć do pomyślności
" Godne wykorzystanie ludzkich wysiłków "
i " wzajemny dobrobyt "
są podstawowymi zasadami aktywności społecznej
doskonalić samego siebie .

współczesne szachy vs programy szachowe
przewyższające rankingiem najlepszych szachistów
lecz ta gra ma w sobie to niewyrażalne ,, coś więcej "

" Posiej myśl , a zbierzesz czyn
Posiej czyn , a zbierzesz nawyk
Posiej nawyk , a zbierzesz charakter
Posiej charakter , a zbierzesz los "
Ralph Waldo Emerson

http://www.janprzewoznik.pl/artykuly/szachy_osobowos
c.php
https://egryfice.pl/percepcja-czyli-jak-szachy-ucza-
zycia/

http://www.wcentrumuwagi.pl/rozrywka/starochinska-gr
a-w-kropki-go-znana-od-ponad-4000-lat/

https://pl.wikipedia.org/wiki/Perspektywa_żabia

perspektywa żabia :

> [...]
> (a to ma być zwycięstwo?)
>
> Generałowie Szojgu i Zolotov nie szczycą się sukcesami
> pokradli uzbrojenie armii (sprzedali za wódkę?)
> pierwszy przesłuchiwany przez FSB
> z podejrzeniem zdrady na rzecz Amerykanów
>
> Goły i bosy żołnierz z poboru
> wysyłany z racją przeterminowaną lat 7
> w nocy łatwym celem dla ukraińskich oddziałów
> polujących na ruskich z noktowizorami
>
> Cały czas idą transporty z Zachodu
> paliwa żywności, lekarstw, broni, amunicji
> Oddziały ochotników międzynarodowych z Zachodu
> uzupełniają straty Ukrainy w pełnym uzbrojeniu

https://pl.wikipedia.org/wiki/Perspektywa_ptasia

perspektywa bociania :

https://insolentiae.com/la-chine-se-range-du-cote-de
-la-russie-et-cela-va-tout-changer-ledito-de-charles
-sannat/

https://reseauinternational.net/la-chine-se-range-du
-cote-de-la-russie-et-cela-va-tout-changer/

już niema USAńców z high-tech misjonarzami
choć mieli absolutną przewagę
we wszystkim !
oprócz powodów do bycia
dziś w (o; jeszcze średniowiecznym ;o) Afganistanie

banderowcy jak USAńcy & Co.
spierdalają w podskokach
poprzebierani za kobiety
gdy trafią na , Czeczenów
przyzwyczajonych już
jak Vikingowie itp :
https://youtu.be/_uSZl03zSXE
https://youtu.be/ttHP_Bdbf10
" Death smiles at us all .
All a man can do
is smile back . "
ruscy tak doSzli do Berlina
nie dla stalina , lecz ich matki
( po polsku się mówi ojczyzny )
https://youtu.be/fuPX8mjeb-E?t=97
https://youtu.be/fuPX8mjeb-E?t=127
a banderowcy mordowali jak zwykle
bezbronnych ufnych sąsiadów
żeby się przyPodobać
stalinowi tak samo
jak hitlerowi
teraz :
USAńskim parchom
też pasują podludzie
tańsi niż najemnicy
do brudej roboty
tępe narzędzia
bochaterom
hwała ( ? )
i kopa :
marsz marsz
z Ukrainy do Polski
dał wam przykład bandera
jak * zwyciężać * macie . . . wybór :
ruskich albo ( znów ) przecwelonych polaków

już zamyka mi laptop , bo przed nami
jeszcze godzinka w himalajskim niebie
przed jutrzejszym pierszym lotem solo
naszej tybetańskiej nastolatki dumnej
(o: bo lata pewniej od jej chłopaka ;o)
tak mi szczebiota . . . że nie wiem co
naBazgrałem tu sobie jak zwykle
prawie (o; automatycznie ;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pismo_automatyczne
ściągając epocztę od klanu przeglądając video STOP

9. Data: 2022-03-24 18:32:38

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

już po * videokonferencji * z całym klanem
( teraz ją wrzucamy na naszą www :o)
przy okazji rzucam (o; jednym ;o) okiem
w ewiadomości i ? jest jeszcze chwila
żeby bez przebierania was zakleić
tym (o; dla mnie basso continuo
ornamentalny kontrapunkt ;o)

nie tylko tu jest konkretnie :
https://sonar21.com/

Były ekspert CIA: ,,Armia ukraińska jest pokonana.
Pozostało ( jej ) tylko grabienie"
https://reseauinternational.net/un-ex-expert-de-la-c
ia-larmee-ukrainienne-est-vaincue-tout-ce-qui-reste-
cest-du-ratissage/
Wiele ,,wielkich ujawnień" wywołanych wojną na Ukrainie
http://thesaker.is/the-many-great-coming-outs-trigge
red-by-the-war-in-the-ukraine/

En somme comme l'immense masse des Allemands en 1945 !
https://www.donbass-insider.com/fr/2022/03/22/soldat
s-ukrainiens-et-sbu-sement-la-terreur-a-larriere-du-
front/
Soldats ukrainiens et SBU sement la terreur a l'arriere du front
https://reseauinternational.net/soldats-ukrainiens-e
t-sbu-sement-la-terreur-a-larriere-du-front/
Scenes d'horreur similaires a l'ambiance de Berlin en 1945

le rouble, le yuan et l'or serait imposée aux européens
pour continuer a acheter du pétrole et du gaz russe,
mais aussi (a venir dans quelques semaines
pour augmenter la douleur) le nickel, le palladium,
le potassium, le titane, l'aluminium...

https://reseauinternational.net/enorme-la-russie-veu
t-des-roubles-pour-le-gaz-russe/

Poutine a donné une semaine
a la Banque centrale et au gouvernement
pour déterminer la procédure
des opérations d'achat de roubles
sur le marché intérieur pour les importateurs de gaz russe.
Le président a ajouté
que la Russie continuera a fournir du gaz
conformément aux volumes
et aux principes de tarification des contrats.
Seule la devise de paiement changera.

Putin puts Biden's King in Check
https://www.armstrongeconomics.com/markets-by-sector
/foreign-exchange/usd/putin-puts-bidens-king-in-chec
k/

Biden has destroyed the world economy.
This is so devastating going forward,
that what comes post-2032
when the world economy finally crashes
and burns because of these idiots,
there will be a whole new regime change
on a global scale.

The Potential Catastrophe of Misperceiving 'Total War' as Tactical War
https://www.strategic-culture.org/news/2022/03/21/th
e-potential-catastrophe-of-misperceiving-total-war-a
s-tactical-war/

It is believed that Putin is held
"to have sensed weak political leadership in America
- and like a chess player who sees weakness on the board,
and an opening for an attack - takes it".

The many "great coming outs" triggered by the war in the Ukraine
http://thesaker.is/the-many-great-coming-outs-trigge
red-by-the-war-in-the-ukraine/

Rosja przygotowuje się do opuszczenia WTO
https://www.voltairenet.org/article216162.html

Po tym, jak Wielka Brytania ogłosiła,
że wstrzyma wszelki eksport do Rosji
z naruszeniem zasad WTO,
partia Jedna Rosja złożyła w Dumie projekt ustawy
o wycofaniu się ze Światowej Organizacji Handlu (WTO),
aby nie musieć samodzielnie wypełniać zobowiązań organizacji .
Globalizacja, jaką znamy od trzydziestu lat, umiera.
Podział świata na dwie odrębne strefy
powinien ostatecznie doprowadzić
do upadku gospodarczego Zachodu.

(o: itd :o) cdn

u nas już piątek , ale nikomu nie chce się spać
bo rano nasza młodzież zaliczy ostatni etap
pierwszy samodzielny lot * pisklaków *
przed egzaminami na licencję pilota
(o: znamy to uczucie się udziela :o)
znów sprawdzamy meteo
i możliwe niespodziewanki
w planie lotu jak na partyturze
przeżywamy ( rodzaj wizualizacji )
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kata
zostało pięć godzin snu
chyba już zasną
wszyscy
snem sprawiedliwego
[o: na dobranoc moja zaKochana dzieli się truskawkami
z naszych zimowych ogrodów słonecznych szklarni
najstarszym ( Japończykom ) przypomniały
w smaku ich dzieciństwo itp , itd :o]

10. Data: 2022-03-25 08:26:31

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

visite de Biden en Europe

https://stratediplo.blogspot.com/2022/03/visite-de-b
iden-en-europe.html

24 marca prezydent Stanów Zjednoczonych Joe Biden
przebywa w Europie, aby spotkać się osobiście
ze swoimi sojusznikami przeciwko Rosji.
Nie zamierza on wyjaśniać
amerykańskiego programu
broni biologicznej w Europie.

Prezydent Biden odwiedzi siedzibę Sojuszu Atlantyckiego.
Tam jej rolą będzie zapewnienie wyższości USA nad sojuszem.
Zostanie osobiście potraktowany przez Polskę,
potwierdzi, że Stany Zjednoczone nie mają zamiaru
angażować się wobec Rosji bardziej niż to,
co mają obecnie w Europie.
Wysłannik innej rangi otrzymał zadanie wyjaśnienia,
że wbrew temu, co rządzący mogą dyktować swojej prasie,
Rosja wygrała kampanię na Ukrainie.

Stany Zjednoczone wyraziły swoje zaniepokojenie
że jej badania biologiczne na Ukrainie trafią w ręce Rosji.

Ale jest nowy element,
Rosja wczoraj ogłosiła,
że kraje, które podjęły gospodarcze środki wojny
(nawiasem mówiąc niezgodne z prawem),
będą teraz musiały płacić w rublach
za import gazu i rosyjskiej ropy.

Obecność prezydenta Bidena w Europie
jest doskonałą okazją dla Stanów Zjednoczonych,
by 24 marca przekonać swoich europejskich sojuszników
do natychmiastowego porzucenia gospodarczych środków wrogości
(fałszywie nazywanych sankcjami) wobec Rosji,
Ponieważ Arabia Saudyjska już planuje
sprzedawać swoją ropę w juanach remimbi.
Jeśli bomba nie zostanie szybko rozbrojona,
Chiny mogą ogłosić koniec dolara,
w takim przypadku cały świat podąży za fabryką świata,
ponieważ w dniu, w którym nie przyjmą już dolarów
w płatności za swój eksport,
reszta świata nie będzie już potrzebowała dolarów.
Wtedy Stany Zjednoczone mogą drukować ile chcą,
ale nie będą już mogli importować
i to będzie koniec ich darmowego lunchu.
Jednym zdaniem rosyjskie władze
całkowicie zmieniły układ sił gospodarczych

i tego już się nie zmieni tak :
https://youtu.be/uMNJdFcvCfg
https://youtu.be/qVJzQc9ELTE?t=79
https://youtu.be/qVJzQc9ELTE?t=101

Ce 24 mars le président des Etats-Unis, Joe Biden,
est en Europe pour rencontrer en personne
ses alliés contre la Russie.
il ne vient pas pour s'expliquer
sur le programme étatsunien
d'armes biologiques
génétiquement discriminantes en Europe.

Le président Biden
se rendra au siege de l'Alliance Atlantique.
La son rôle sera essentiellement
d'affirmer la suprématie étatsunienne sur l'alliance.
!
Il y sera personnellement pris a partie par la Pologne,
a laquelle il confirmera que les Etats-Unis
n'ont aucune intention d'engager face a la Russie
plus que ce qu'ils ont actuellement en Europe.
!
Un envoyé d'une autre carrure
aurait également etre chargé
de faire comprendre que,
sur le plan conventionnel
et en dépit de ce que les dirigeants peuvent dicter a leur presse,
! ! !
la Russie a gagné la campagne d'Ukraine.
! ! !
Mais il y a un élément nouveau,
la Russie confrontée a une guerre totale
vient de riposter hier,
en annonçant que les pays
qui ont pris des mesures économiques de guerre
devraient désormais payer en rouble
leurs importations de gaz et de pétrole russes.

La présence du président Biden en Europe
est l'occasion idéale pour les Etats-Unis
de convaincre ce 24 mars leurs alliés européens
d'abandonner immédiatement
les mesures économiques d'hostilité
(faussement appelées sanctions)
envers la Russie,
pour qu'elle annule cette décision.
Car déja l'Arabie Séoudite
envisage désormais de vendre son pétrole en yuan remimbi.
Si la bombe n'est pas désamorcée rapidement,
la Chine peut déclarer la fin du dollar,
auquel cas le monde entier suivra l'usine du monde,
car le jour ou elle n'acceptera plus de dollars
en paiement de ses exportations
le reste du monde n'aura plus besoin de dollars.
Ce jour-la les Etats-Unis
auront beau imprimer tant qu'ils voudront,
ils ne pourront plus importer
et c'en sera fini de leur free lunch.
En une phrase
le gouvernement russe
a totalement changé les rapports de force économiques.
___

USAńskim parchom
się komplikuje
depopulacja
ale u nas teraz
już jest co trzeba
i jeszcze zdążymy
w naszych bazach
na czarną godzinę
lód i z niego wodę
zMagazynować
na setki lat .
_____________
___________

z cyklu :
myśli zebrane
Mono - Pure As Snow
https://youtu.be/co5gy_2uOEY

w przyszłym tygodniu przybywają nowe ekipy
i latem będą gotowi przeprowadzić się niedaleko nas
mają Niezaznane też dla mnie (o: wyzwanie :o) podobno
przy nich przestanę tłumaczyć się (o: na chiński
z japońskiego , angielski tu bojkotują
bo za prymitywny :o)

Kowidopropaganda już żeruje na uchodźcach.
Lista wstydu.
Witamy w Rosji ?
Nowe szaty Stalina.
I w tył, i w przód, i w tył, i w przód...!