Polskę gwałci się nocą

21. Data: 2015-12-05 01:19:35

Temat: Re: Polskę gwałci się nocą
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamos" napisał w wiadomości grup
pl...

>ale przekręty też nie mogą wystawać z butów, lub jeszcze się obnosić - jacy
>to my jesteśmy mądrzy a wszyscy pozostali to głupki...

To jak z tym bezprawnym zaprzysięganiem czterech sędziów wystającym z
butów?

22. Data: 2015-12-05 01:29:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamos" napisał w wiadomości grup
pl...

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>Zaczęło się od PO i poprzedniego Sejmu, że bezprawnie wybrali dwóch
>dodatkowo,

I jak się taka niezgodność z prawem naprawia? Bezprawnym wybraniem
dwukrotnie większej liczby sędziów? Czy może jednak skargą konstytucyjną?

Przypominam, że TK wydał wyrok, a PO przyjęło go na klatę i nie dyskutuje.
Ba! Nawet publicznie przeprasza, przypomnij mi jaka inna partia publicznie
przeprosiła za którąkolwiek niekonstytucyjną decyzję.

Niestety adamos jesteś dyletantem, i niestety, masz głos wyborczy - smutne
to. Lem miał rację.

23. Data: 2015-12-05 09:46:44

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
>>

> I jak się taka niezgodność z prawem naprawia? Bezprawnym wybraniem
> dwukrotnie większej liczby sędziów? Czy może jednak skargą konstytucyjną?

Masz rację - ale wojna polsko-polska zaczela sie w 2007 roku, i trwa!

> Przypominam, że TK wydał wyrok, a PO przyjęło go na klatę i nie dyskutuje.
> Ba! Nawet publicznie przeprasza, przypomnij mi jaka inna partia publicznie
> przeprosiła za którąkolwiek niekonstytucyjną decyzję.

O tak, przeprasza.... - jak juz nie ma wiekszosci i władzy, spokorniała -
tak to by nawet tego nie zauważyli, zlekceważyli, jak lekceważli ludzi przez
ostatnie 4 lata, np. wszelkie incjatywy społeczne

> Niestety adamos jesteś dyletantem, i niestety, masz głos wyborczy - smutne
> to. Lem miał rację.

Pewnie jestem dyletantem - ale takich dyletantów jest w Polsce około 20
milionów, jeśli nie wiecej - i ty tez jestes jednym z nich, bo tego nie
rozumiesz. Co wiec zrobic z tymi dylatentami? - jedyna mozliosc przekonac
ich dobrymi rzadami... - bo oni prawa na pewno nie beda sie uczyc, nawet nie
maja takiej mozliwosci, maja swoje pracę.

24. Data: 2015-12-05 09:52:07

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2015-12-04 o 09:19, Adamos pisze:
>>

> A obecnie w biały dzień daje się lasy we władanie pociotkom.

A czyja to jest wina? - twoja - bo... źle głosujesz, lub nic nie robisz,
zadnych protestów, incjatyw społecznych - tylko coś tam powiesz, ale ze
wszystkim się zgadzasz

25. Data: 2015-12-05 10:02:58

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamos" napisał w wiadomości grup
pl...

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Masz rację - ale wojna polsko-polska zaczela sie w 2007 roku, i trwa!

Ja mam racje, ze nie wolno było wybrać czterech sędziów i duda ma racje, ze
ich zaprzysiężeń. A ty niestety masz prawo wyborcze.

>Pewnie jestem dyletantem - ale takich dyletantów jest w Polsce około 20

Nie, jest was dyletantów około 7mln (pis plus kukiz)

Wystarczy tego marnowania czasu na imbecyla, PLONK.

26. Data: 2015-12-05 10:15:35

Od: "Adamos" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, jest was dyletantów około 7mln (pis plus kukiz)
>
> Wystarczy tego marnowania czasu na imbecyla, PLONK.

Słabo - widzisz tylko dniem dzisiejszym, aktualnymi wydarzeniami - za 4 lata
moze juz PiS-U i Kukiza nie być - i co wtedy?

KOD to PO.
Stara dobra szkoła Sowiecka
Trybunał dla Dudy
Niezapomniane