Polskie Towarzystwo Gluchych

1. Data: 2006-05-12 14:16:58

Temat: Polskie Towarzystwo Gluchych
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze do nich pojsc w pewnej sprawie. Czy adres Bialostocka 4 w Warszawie
jest aktualny i czy do tego budynku wejdzie on na wozku?

Leszek

2. Data: 2006-05-12 16:32:57

Temat: Re: Polskie Towarzystwo Gluchych
Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
> Musze do nich pojsc w pewnej sprawie. Czy adres Bialostocka 4 w Warszawie
> jest aktualny i czy do tego budynku wejdzie on na wozku?

Dzien dobry,
Adres jest jak najbardziej aktualny.
Wchodzi sie przez brame, niestety biura sa na I pietrze i nie ma windy i
mozliwosci dostania sie tam wozkiem :-(

--
do usłyszenia
Sylwi@

3. Data: 2006-05-13 13:42:13

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzien dobry,
> Adres jest jak najbardziej aktualny.
> Wchodzi sie przez brame, niestety biura sa na I pietrze i nie ma windy i
> mozliwosci dostania sie tam wozkiem :-(

A co tam jest na parterze bo powiedziano mi tylko o koniecznosci pokonania
dwoch schodkow wewnatrz tego budynku?

Jak mozesz to daj mi numer telefonu do nich to ustale z nimi gdzie i jak mam
tam wejsc

Leszek

4. Data: 2006-05-13 14:12:57

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwoch schodkow wewnatrz tego budynku?
>
> Jak mozesz to daj mi numer telefonu do nich to ustale z nimi gdzie i jak

Na parterze jest służbówka dozorcy. Chyba, że [racownik biura zejdzie do
Cievbi

5. Data: 2006-05-13 14:25:34

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwoch schodkow wewnatrz tego budynku?
>
> Jak mozesz to daj mi numer telefonu do nich to ustale z nimi gdzie i jak

Na parterze jest służbówka dozorcy. Może po uzgodnieniu napewno pracownik
biura zejdzie do
Ciebie i podejmie Cię w jakimś dostępnym dla Ciebie pokoju.
Ja tam korzystam jedynie z noclegów w czasie pobytu w Warszawie. Jestem
członkiem PZG w Katowoicach.
Służę numerem telefonu: (022) 6199295
Zawsze tam dzwonie kiedy jadę i chcę nocować. Być może Twoje sprawy załatwi
inny pracownik ale napewno na tym samym piętrze bo tam mieszczą się również
pozostałe biura PZG, świetlica i biblioteka.

Hmm...
teraz spojrzałąm nan nagłóek Twojego maila, piszesz: Polskie Towarzystwo
Głuchych
a na Białostockiej 4 z tego co mi wiadomo i z usług którego korzystam to
jest: Poski Związek Głuchych..
Czy my rozmawiamy o tej samej Instytucji?

Życzę miłego popoludnia

6. Data: 2006-05-13 14:27:48

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> napisał w
wiadomości news:e44pq3$mvs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

Przepraszam nie wiem jak sie to stalo, ze mi uciekla wiadomosc zaczeta i
niedokoncczona a ja taki nieuk jestem ze nie wiem jak sie kasuje takie
wiadomosci. Przepraszam za smiecenie. Nie bylo to moim zamiarem.

7. Data: 2006-05-13 14:36:11

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest: Poski Związek Głuchych..
> Czy my rozmawiamy o tej samej Instytucji?

Dzieki za numer. W poniedzialek zadzwonie i dowiem sie o co chodzi. Adres i
nazwe instytucji podala mi zdrowa osoba z Poznania wiec moze nie wiedziec
jak brzmi wlasciwa nazwa tej instytucji lub swiadomie wprowadzila mnie w
blad.

Leszek

8. Data: 2006-05-13 17:21:35

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny_jest_ten_swiat_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nazwe instytucji podala mi zdrowa osoba z Poznania wiec moze nie
> wiedziec jak brzmi wlasciwa nazwa tej instytucji lub swiadomie wprowadzila

... może mogłabym Ci pomóc?

9. Data: 2006-05-14 14:10:29

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... może mogłabym Ci pomóc?

Dziekuje. Jutro zadzwonie do nich i zapytam czy to co mi mowila tamta osoba
z Poznania jest aktualne.

Leszek

> [...]
> Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
> To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

kupię używany chodzik (balkonik) dla dziecka
Niska odporność a renta inwalidzka.
praca dla niepełnosprawnego programisty
pomoc
praca w Lesznie wlkp