Polskie lasy za rok pod młotek!

1. Data: 2015-04-22 21:18:28

Temat: Polskie lasy za rok pod młotek!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...) W tym kontekście należy spodziewać się, że te nadleśnictwa będą od 1
maja 2016 r., czyli od momentu uwolnienia w Polsce obrotu ziemią leśną i
rolną, masowo przejmowane przez podmioty zagraniczne, które bez przeszkód
będą mogły je wyciąć, a następnie wydobyć znajdujące się pod nimi pokłady
bogactw naturalnych w postaci rud, kamienia, piasku czy minerałów.

- Wskutek zabrania pieniędzy część nadleśnictw musi stać się bankrutem,
zatem trafią one do sprzedaży. A kto je kupi? Kupi ten, kto ma pieniądze w
układzie międzynarodowym - przewiduje Jan Szyszko.
- 1,6 mld złotych zabrane lasom miało pójść na budowę dróg. Miały to być
pieniądze znaczone, które posłużą do rozwoju infrastruktury drogowej w
powiatach i gminach. Rok się skończył. Pytamy, które drogi są wybudowane?

Rząd odpowiada, że niemożliwym jest stwierdzić, które drogi, ponieważ
pieniądze się wymieszały. Kolejne kłamstwo i manipulacja rządu. My jako
posłowie, organ kontrolny rządu, chcemy wiedzieć, gdzie te pieniądze
zostały zainwestowane - podkreślał Dariusz Bąk (PiS). Jego zdaniem jest to
kolejny przykład na działanie mające na celu poszerzanie biedy w Polsce.

Stowarzyszenie na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju zgromadziło już 2,5 mln
podpisów pod wnioskiem o referendum ws. przyszłości Państwowego
Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe i Polskiej Ziemi, rząd jednak czyni
wszystko, aby do powszechnego głosowania w tej sprawie nie doszło. Podobnie
zresztą jak i do debaty na forum Sejmu, o co bezskutecznie wielokrotnie
wnosili posłowie Prawa i Sprawiedliwości."

http://www.prawy.pl/z-kraju/8155-lasy-bankrutuja-od-
1-maja-2016-r-nastapi-ich-wyprzedaz
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

2. Data: 2015-04-22 21:23:11

Temat: Re: Polskie lasy za rok pod młotek!
Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawe, ciekawe...

już pisałem, cel po/eu to nasrać pod siebie i się jeszcze w tym wytarzać...

3. Data: 2015-04-22 21:39:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 21:23:11 +0200, platformowe głupki napisał(a):

> ciekawe, ciekawe...
>
> już pisałem, cel po/eu to nasrać pod siebie i się jeszcze w tym wytarzać...

Nie się, tylko nas.

4. Data: 2015-04-22 22:54:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

PO nich chocby i POtop...

5. Data: 2015-04-23 00:51:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 13:54:03 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> PO nich chocby i POtop...

Raczej pustynia...

6. Data: 2015-04-23 01:25:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "(...) W tym kontekście należy spodziewać się, że te nadleśnictwa będą od
> 1 maja 2016 r., czyli od momentu uwolnienia w Polsce obrotu ziemią leśną

Po co cross z polityki na pl.sci.psychologia???

7. Data: 2015-04-23 02:43:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 18:25:24 -0500, Pszemol napisał(a):

> Po co cross z polityki na pl.sci.psychologia???

Bo tak mi się podoba.

8. Data: 2015-04-23 06:03:16

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-22 o 21:18, Ikselka pisze:
> "(...) W tym kontekście należy spodziewać się, że te nadleśnictwa będą od 1
> maja 2016 r., czyli od momentu uwolnienia w Polsce obrotu ziemią leśną i

http://wpolityce.pl/polityka/241519-korwin-mikke-chc
e-sprywatyzowac-lasy-i-pobierac-oplaty-za-wstep-cale
-puszcze-musza-byc-sprzedawane-miliarderom

I również z tego powodu nie zagłosuję na Korwina
Panie Korwin! Ja na pana swojego głosu nie oddam!

9. Data: 2015-04-23 07:40:19

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2015 06:03, zdumiony pisze:

> [...]
-puszcze-musza-byc-sprzedawane-miliarderom

> I również z tego powodu nie zagłosuję na Korwina
> Panie Korwin! Ja na pana swojego głosu nie oddam!

Pewnie. Lepiej niech Duda albo Komorowski w ramach odszkodowania za
holokaust odda.

--
niebieski

10. Data: 2015-04-23 08:19:24

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2015 o 02:43, Ikselka pisze:

> Bo tak mi się podoba.

Na kuchnię! Daj też na kuchnię! :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)