Pomidory (faszerowane)

1. Data: 2001-06-19 08:17:55

Temat: Pomidory (faszerowane)
Od: Monika Bacińska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak za mna chodza od jakiegos czasu (odkad na grupie byl przepis na pomidory
nadziewane
feta). Czy moge je zrobic z takich juz bardzo dojrzalych pomidorow, ktorych mam w
domu
duzo, czy sie porozwalaja?

Jezeli nie radzicie probowac, co moge zrobic z nich fajnego (poza sosem do
spaghetti/lazanii).

:-) Monika

1. Data: 2001-06-19 08:42:40

Temat: Re: Pomidory (faszerowane)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>duzo, czy sie porozwalaja?
>
>Jezeli nie radzicie probowac, co moge zrobic z nich fajnego (poza sosem do

salse zrob (jakby je nafaszerowac, to na pewno sie rozleca). ale
o przepis na salse to trzeba ladnie poprosic Magde B....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-19 10:54:54

Od: Monika Bacinska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w wiadomosci

> salse zrob (jakby je nafaszerowac, to na pewno sie rozleca). ale
> o przepis na salse to trzeba ladnie poprosic Magde B....

Mam gdzies ten przepis (tzn. wydrukowalam go a nie lekcewaze), ale z tego co pamietam
1) jest ostry (a ja ostrego nie bardzo) 2) salse to chyba chyba trzeba z czyms, a nie
tak
sama?
Wiesz, Krysiu my nie tylko smakosze, lubimy sie tez najesc ;-)))

:-) Monika

1. Data: 2001-06-19 11:48:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie tak
>sama?
>Wiesz, Krysiu my nie tylko smakosze, lubimy sie tez najesc ;-)))

to zrob leczo!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-19 16:53:45

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bacinska-Wojewůdka wrote:

> [...]
pamietam to
> 1) jest ostry (a ja ostrego nie bardzo) 2) salse to chyba chyba trzeba z czyms, a

Salsa nie musi byc ostra, mozna ominac jalapenio - wystarczy pomidory i
cebula, kolendra, sol i pieprz. Mozna jesc z chlebem z maslem - mniam!
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-19 17:02:05

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

> co moge zrobic z nich fajnego (poza sosem do
>spaghetti/lazanii).
>
>:-) Monika

Wprawdzie nie chcesz sosu do spaghetti ale ten jest troche inny wiec moze Ci
sie spodoba.Dobry na lato bo bez wielkich gotowan :-)
makaron
duzo dojrzalych pomidorow
czosnek
troche swiezej bazylii
oliwa
Kroisz w kostke pomidory,siekasz bazylie.
Gotujesz makaron a na patelni rozgrzewasz oliwe i podsmazasz drobno posiekany
czosnek.Odcedzasz makaron i w garnku w ktorym sie gotowal mieszasz go z
przygotowana,ciepla oliwa , pomidorami i bazylia i juz,gotowe.
Trzeba bardzo uwazac zeby nie przypalic czosnku bo popsuje cale danie.
Dotka

1. Data: 2001-06-19 17:54:42

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>makaron
>duzo dojrzalych pomidorow
>czosnek
>troche swiezej bazylii
>oliwa

Och,och zapomnialam o soli i pieprzu!!!
Dotka

BUDYŃ
mielone z ryby?
pieczarki-co z nimi...
medal dla Herbatki
ostatni raz o kartoflach " psikanych" obiecuję