Pomidory z USA - ważne.

1. Data: 2008-11-20 12:20:29

Temat: Pomidory z USA - ważne.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zmuszona jestem (ze względu na możliwy wyjazd w styczniu) przyspieszyć
termin zamówienia - zamówię zaraz w pierwszych dniach grudnia.
Pomyślałam poza tym, że dobrze byłoby, aby przesyłka nadeszła przed
świętami, a nie leżała na poczcie w tym czasie i jeszcze może przez
Sylwestra i Nowy Rok. Tak więc proszę osoby chętne, które jeszcze nie
sprecyzowały swoich zamówień, o ostateczną decyzję do końca
listopada :-)

2. Data: 2008-11-20 20:18:16

Temat: Re: Pomidory z USA - ważne.
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik i...@g...pl napisał:
>..... Tak więc proszę osoby chętne, które jeszcze nie
> sprecyzowały swoich zamówień, o ostateczną decyzję do końca
> listopada :-)

To ja , jeśli można, poproszę:

1.> Brandywine Sudduth's Strain #5725
2.> Chapman #5436
3.> Black From Tula #6325
4.> Black Prince #6347
5.> Cherokee Chocolate #3550
6.> Principe Borghese #5282

po jednej sztuce, tzn. po jednej torebce :-)

Pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2008-11-20 22:22:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 21:18, Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> wrote:

>         To ja , jeśli można, poproszę:
>
> 1.> Brandywine Sudduth's Strain #5725
> 2.> Chapman #5436
> 3.> Black From Tula #6325
> 4.> Black Prince #6347
> 5.> Cherokee Chocolate #3550
> 6.> Principe Borghese #5282
>
>         po jednej sztuce, tzn. po jednej torebce :-)
>
>                 Pozdrawiam, Barbara

OK, zarejestrowane w zestawieniu zbiorczym :-)

4. Data: 2008-11-22 11:37:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, zarejestrowane w zestawieniu zbiorczym :-)

Czy spotkałaś się ze słonymi pomidorami?Nie posolonymi,ale słonymi z urody.
Jeśli spotkasz, to proszę o porcję.
Pozdrzwiam.Mirzam

5. Data: 2008-11-22 12:29:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2008 12:37:57 +0100, mirzan napisał(a):

> Czy spotkałaś się ze słonymi pomidorami?Nie posolonymi,ale słonymi z urody.
> Jeśli spotkasz, to proszę o porcję.
> Pozdrzwiam.Mirzam

Nie, nie spotakałam się, ale chyba nawet nie bardzo mam ochotę - uwielbiam
słodkie pomidory, o nieco winnym, ostrym smaku oraz te o łagodnym
melonowym...

6. Data: 2008-11-22 21:47:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Czy spotkałaś się ze słonymi pomidorami?Nie posolonymi,ale słonymi z urody.
> Jeśli spotkasz, to proszę o porcję.

Zobacz:
http://store.tomatofest.com/Black_Crimson_Heirloom_T
omato_p/tf-0060.htm