Pomniki

41. Data: 2018-08-04 23:23:58

Temat: Re: Pomniki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie moge sie smiac, brzuch mnie boli

Obstrukcja? To ze złości.

--
XL

42. Data: 2018-08-05 09:03:04

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-04 o 16:16, XL pisze:

> Ty nie rozumiesz, czym jest państwo.
> Stąd wszystkie Twoje frustracje.

Modlić się (składać hołdy swoim bóstwom) w miejscach publicznych, to
dopiero musi być frustracja..
Ja jestem, mogę powiedzieć - tylko obserwatorem i oceniam rację tych co
prowokują swoim zachowaniem i ich przeciwników, tak że zero frustracji8-).

> Znaczy - mamy się odsunąć, aby wam widoku nie zasłaniać? A pomyślałeś, że
> sami możecie się ruszyć i zrobić sobie dobrze? Wystarczy zarezerwować jakiś
> fajny lot z biletem w jedną stronę.

Po prostu nie zasłaniać, nie wykonujcie żadnych czynności w tym kierunku
i już będzie dobrze. Zadanie tak samo dobre dla was - jedźcie na jakąś
bezludną wyspę i czynności religijne uprawiajcie w reguł jakie tylko wam
tylko przyjdą do głów.

> [...]
> :-)

> ,,Powinno draznić"? To się przekonaj, czy powinno - stań na jakimś cokoliku
> i nakaż to wyborcom, zobaczysz reakcję. He he.
>
> Dobry jesteś w serwowaniu wytycznych. Zostało Ci z PRLu chyba? Jakaś
> partyjna funkcja? A teraz co - emeryturka?
> Trzeba umieć się pogodzić z odejściem ze sceny. Przyjmij do wiadomości, że
> to, przeciw czemu tu ,,protestujesz", nie wzięło się z tzw. teczki ani nie
> zostało przywiezione oplombowanym pociągiem. Takie rzeczy tylko w komunie.
> Pogódź się z tym, że to se nevrati. Będziesz lepiej spał. Tyle jeszcze

Czyli sugerujesz że nie powinno. I to piszesz Ty która tak protestuje
przeciwko obecności w Kraju islamistów? I co najbardziej dziwi że gdy
patrzysz w lustro nie widzisz w nim, mimo spódnicy  niejakiego Kalego z
szczepu Dinka, jednego z bohaterów znanej powieści.

43. Data: 2018-08-06 00:06:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Po prostu nie zasłaniać,

To nie jest żadne ,,po prostu". Problem masz w tym, że samo nasze ISTNIENIE
już jest dla Ciebie ,,zasłanianiem". Ty byś chciał nas wyprzeć z przestrzeni
nie tylko publicznej, ale fizycznej.

> nie wykonujcie żadnych czynności w tym kierunku

LOL
Dać Ci palec, to zjesz całą rękę jak widać.

> i już będzie dobrze.

Nie jesteśmy od robienia Ci dobrze. Sorry, porzuć te fantazje :-))

--
XL

44. Data: 2018-08-06 15:22:10

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-06 o 00:06, XL pisze:

> To nie jest żadne ,,po prostu". Problem masz w tym, że samo nasze ISTNIENIE
> już jest dla Ciebie ,,zasłanianiem". Ty byś chciał nas wyprzeć z przestrzeni
> nie tylko publicznej, ale fizycznej.

Nic podobnego - zaniechanie odprawiania guseł w miejscach publicznych
możne posłużyć samym guślarzom. Jedno że nikogo nie będzie drażnić, dwa
że nie będzie powodów do ataków szyderców.

> LOL
> Dać Ci palec, to zjesz całą rękę jak widać.

Dałabyś palec? Pewnie tylko ten "boski"...

> Nie jesteśmy od robienia Ci dobrze. Sorry, porzuć te fantazje :-))

Sobie zróbcie dobrze, tak żeby ludzie przestali postrzegać katolików
jako tych co chcą zdetronizować innowierców (np. islamistów) w tym swoim
egoizmie.

45. Data: 2018-08-06 19:01:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nic podobnego - zaniechanie odprawiania guseł w miejscach publicznych
> możne posłużyć samym guślarzom. Jedno że nikogo nie będzie drażnić, dwa
> że nie będzie powodów do ataków szyderców.

Rozdrażnienie to tylko psychologiczna reakcja osobnicza i jest ona
problemem tylko i wyłącznie osoby rozdrażnionej, która powinna albo sama
znaleźć siły, żeby wziąć się w garść, albo szukać pomocy u psychologa.
My nic do tego nie mamy.
To samo przetransponuj sobie na temat szyderców.
Stan psychiczny jednych i drugich nie jest dla mnie/nas niczym godnym
jakiejkolwiek reakcji - a już zwłaszcza nie jest w stanie spowodować zmiany
mojego/naszego postepowania.
Gońcie się. Upsss - to niedelikatne, ale najbardziej adekwatne :-))

> Dałabyś palec? Pewnie tylko ten "boski"...

Nie, nie chodzi o ,,boski".
??

> Sobie zróbcie dobrze, tak żeby ludzie przestali postrzegać katolików
> jako tych co chcą zdetronizować innowierców (np. islamistów) w tym swoim
> egoizmie.

Niech ,,ludzie" zajmą się własnym dobrem.
Pokoj z nimi.

--
XL

46. Data: 2018-08-06 19:21:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> Nie, nie chodzi o ,,boski".
> ??

> Niech ,,ludzie" zajmą się własnym dobrem

- najlepiej w zaciszu domowym lub swoich światyniach (czym by one nie
były).

> Pokoj z nimi.

O.

--
XL

47. Data: 2018-08-06 23:29:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/08/2018 o 22:23, XL pisze:

> Obstrukcja? To ze złości.

moj Boze, az ci wspolczuje, znowu, kurwa przestan bo stane i zaczne
karmic wiewiorki

--
gazebo

48. Data: 2018-08-07 21:43:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-30 o 16:25, XL pisze:

> Mogą służyć, oczywiście, do wielu celów - np. motłoch może traktować
> pomniki jako toalety publiczne, trzepaki do dywanów, wieszaki na męskie
> genitalia i jako inne, równie przydatne urządzenia - ale tych ,,zastosowań"
> oczywiście ,,zagadnienie" raczej nie dotyczy.

> SZCZEGÓLNIE w Polsce służą do tego, do czego powinny i to, że motłochowi
> tego typu wyższe imponderabilia są zupełnie obce, w najmniejszym stopniu
> nie umniejsza ogromnej roli pomników w życiu przeważającej RESZTY
> społeczeństwa.

Ta "przeważająca reszta społeczeństwa (LOL:))" uważa, że założenie na
pomnik koszulki z napisem "konstytucja" jest znieważeniem ponika, a tych
co zakładają te koszulki nazywają motłochem.

Kogoś nieźle popierdoliło, że połączenie pomnika z konstytucją mu się
nie podoba, a równocześnie nazywa się patriotą.
Pomnik im się nie podoba, czy nie szanują konstytucji własnego kraju,
który niby tak kochają?
Debile...
I właśnie dlatego ta akcja z koszulkami jest taka udana, uświadamia
pislamistom ich własny brak logiki.

> MOTŁOCH dowcipkuje.

Nie dowcipkuje. "Motłoch" śmieje się z niemocy intelektualnej
pislamistów. Im bardziej pislamiści brną w boleszewickie absurdy, tym
bardziej są śmieszni. Bo "motłoch" uczył się tego co robi obecnie pis na
lekcjach historii. Tylko pislamiści są zdziwieni dlaczego się z nich
śmieją, bo spali w szkole, albo do niej nie dotarli.

> Nasikaj na jakiś jego pomnik. Narzuć na niego dywan i wytrzep. No, dalejże,
> opowiedz się wreszcie po tej właściwej stronie :->

A teraz porównaj to, co napisałaś, do koszulki z napisem "KONSTYTUCJA".
Jeżeli polska Konstytucja kojarzy ci się z sikaniem na pomnik, to chyba
masz wiele wspólnego z Macierewiczem. Najwyraźniej bierzecie wypłatę za
swoje głupoty od tych samych mocodawców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

49. Data: 2018-08-07 21:55:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-30 o 20:05, Trybun pisze:

> Mam idola to uprawiam jego kult na terenie prywatnym. Tu natomiast
> terroryści prowokują nim spokojnych ludzi. Aż dziw że jesteś ZA.

Jest za, bo właśnie przecież wyznawcy religijni tak robią. Chcą swoje
kulty narzucić wszystkim i prowokują nim spokojnych ludzi.
Nie dociera do nich, że to kwestia prywatna i swojego idola chcą
narzucić innym siłą.

Pozdrawiam
Piotr

50. Data: 2018-08-08 14:36:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-06 o 19:01, XL pisze:

> [...]
> mojego/naszego postepowania.
> Gońcie się. Upsss - to niedelikatne, ale najbardziej adekwatne :-))

Przykładem niech będzie zachowanie tych szczyli od kościoła spaghetti,
czy oni zaczepiali by staruszki gdyby te nie prowokowały by ich swoim
uprawianiem modłów  na ulicy.. Co was zmusza do demonstrowania innym
ludziom swoich wierzeń, mimo tego że musicie sobie zdawać sprawę że
wielu z nich po prostu drażnicie.
Ja jak już wspomniałem - nigdy czegoś mi bliskiego, czegoś z czym się
identyfikuję nie stawiałbym publicznie na  szalę, zwłaszcza do
konfrontacji z czymś/kimś zwyczajnie niegodnym.  Wiesz przecie że tylko
ktoś swego niepewny będzie parł do konfrontacji..

> Nie, nie chodzi o ,,boski".
> ??

Mniejsza z tym, ja nie z tych co to zaraz chwytają za rękę, zwyczajnie
gardzę jednostkami tzw uprzywilejowanymi, właściwie to nawet nie nimi
samymi a tymi co im takie prawa nadają. To samo jest odnośnie
pomnikowania. Te me*dy zwyczajnie plują w gębę normalnemu człowiekowi
takim postępowaniem.

> Niech ,,ludzie" zajmą się własnym dobrem.
> Pokoj z nimi.

I pokój z wami o ile nie będziecie sobie zawłaszczać czegoś co należy
również do innych.

Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.