Pomniki

61. Data: 2018-08-13 13:03:10

Temat: Re: Pomniki
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-11 o 10:33, XL pisze:

> Mniej więcej to, co ,,miarkuj się".
> A w tym konkretnym przypadku - ,,przyjrzyj się proporcjom liczebnym i puknij
> się w głowę".

Czyli ilość usprawiedliwia terroryzm? Ich wielu a ja sam to już można
robić ze mną co tylko im/wam się podoba?

62. Data: 2018-08-13 13:03:48

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-12 o 00:22, gazebo pisze:

> no przeciez to kurwa jestem ja

Jest jeszcze twój kolega i idole. Tylko czemu ja mam się na to godzić?

63. Data: 2018-08-13 16:11:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Czyli ilość usprawiedliwia terroryzm? Ich wielu a ja sam to już można
> robić ze mną co tylko im/wam się podoba?

A kto z Tobą tak robi?

--
XL

64. Data: 2018-08-13 21:58:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/08/2018 o 12:03, Trybun pisze:

> Jest jeszcze twój kolega i idole. Tylko czemu ja mam się na to godzić?

a co mnie to obchodzi, stawiam i mam, demokracja do kurwy nedzy

--
gazebo

65. Data: 2018-08-14 01:29:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 09:54:47 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
Trybun.

> Proszę o uzasadnienie opinii.

prosze przeczytac to, co napisales.
i postawic sie na miejscu, nawet nie moim, ale osoby, powiedzmy, krysztalowo
bezstronnej, i chocby co nie co rozumnej.

jacek

66. Data: 2018-08-14 01:55:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 00:22:41 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]

jesli o to chodzi, to nikt za zycia, nawet papiez, nie powinien stac na pomnikach.
nazw ulic tez za zycia zadnych za osiagniecia np. sportowe.
a trzeba Ci wiedziec, moze zreszta wiesz, ze kazde takie dzialanie
odbywalo sie za zgoda danej osoby. i to dobrze o takiej osobie nie swiadczy.

osobiscie, gdybym nawet zdobyl w jeden sezon wszystkie szczyty swiata,
i gdybym byl najswietszym sposrod swietych i najuczciwszym z uczciwych,
na pewno na zaden pomnik bym sie nie zgodzil; po prostu spalilbym sie ze wstydu.

wskazac tych wszystkich, ktorym naleza sie pomniki, nie potrafie.
jednak tych, ktorym na pewno sie nie naleza, moge z calkowita pewnoscia.

to tyle Trybunie, co moge Ci na temat pomnikow powiedziec.

pozdrawiam,
jacek

67. Data: 2018-08-14 09:51:10

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-13 o 16:11, XL pisze:

> A kto z Tobą tak robi?

Najpierw odpowiedź później pytanie. Sama piszesz że jestem mały i mam
znać proporcje.

68. Data: 2018-08-14 09:51:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-14 o 01:29, j...@o...pl pisze:

> [...]
> i postawic sie na miejscu, nawet nie moim, ale osoby, powiedzmy, krysztalowo
bezstronnej, i chocby co nie co rozumnej.

Nie mam swojej "twórczości " na grupach nic do zarzucenia. Bazuję na
zasadzie Równości Wolności Braterstwa. Jeżeli gdzieś uchybiłem tym
wartościom to proszę wskazać.

69. Data: 2018-08-14 09:52:42

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-13 o 21:58, gazebo pisze:

> a co mnie to obchodzi, stawiam i mam, demokracja do kurwy nedzy

Q*wa a nie demokracja.

70. Data: 2018-08-14 20:05:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/08/2018 o 08:52, Trybun pisze:

> Q*wa a nie demokracja.

a z tym to ja nie mam nic wspolnego

--
gazebo

Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu
Draństwo czyścicieli kamienic
Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Oto powód dla którego nie jesteś w stanie zaufać bezwarunkowo.