Pomoc dla Karoliny

21. Data: 2007-08-05 10:39:19

Temat: Re: Pomoc dla Karoliny
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Aug 2007, tomek wilicki wrote:

> Jeśli bardzo Ci zależy na czasie, na stronie www.karolina.viva.org.pl masz

facet, jeśli chcesz jej na prawdę pomóc to wysil się i dowiedz na
co konkretnie choruje. OK? Jeśli ruszysz głową i to zrobisz to może
będzie można coś wymyśleć. Nie gadaj tylko działaj. Potrzebna
są szczegóły na temat jej choroby i wyniki badań.
Jak rozumiem zależy Ci aby jej pomóc, to wysil się trochę!

Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
http://www.am.torun.pl
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

22. Data: 2007-08-05 10:42:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Aug 2007, tomek wilicki wrote:

> wyciągać od koleżanki karoliny, która to koleżanka jest - delikatnie

to dowiedz się bezpośrednio od zainteresowanej a nie roztrzepanej
koleżanki

P.

23. Data: 2007-08-08 09:22:18

Od: "Pawel" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może
> liczyć na pomoc. ZUS stwierdził po prostu, że jej choroby nie ma w "spisie
> chorób objętych ubezpieczeniem" i dziewczyna jak dla nich może zwyczajnie
> umrzeć. Dzięki poprzedniej akcji udało się zebrać część kwoty niezbędnej
> na
> przeprowadzenie badań w USA, resztę pokryła z kredytu. Obecnie jest na
> kosztownej (6000 zł / miesięcznie) kuracji, której kosztów ZUS ani myśli
> pokryć.
>
> Po więcej szczegółów odsyłam do oficjalnego wątku karoliny, który znajduje

OK, które polskie szpitale wytwarzają dla niej szczepionkę? W którym
szpitalu była diagnozowana i dlaczego szpik musi byc badany w USA??

Paweł

24. Data: 2007-08-08 20:34:22

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sie, 11:22, "Pawel" <a...@w...pl> wrote:

> OK, które polskie szpitale wytwarzają dla niej szczepionkę? W którym
> szpitalu była diagnozowana i dlaczego szpik musi byc badany w USA??

Podejrzewam, ze sie niestety nie dowiesz...
Sama usiluje sie dowiedziec czegokolwiek od watkodawcy, i jak na razie
niczego sie nie dowiedzialam.
Watkodawca nie raczyl poinformowac na co konkretnie choruje Karolina,
ani w ktorym szpitalu byla diagnozowana, ani dlaczego akurat tam, ani
o jaka szczepionke chodzi. Nie wiem nadal NIC, mimo moich ponawianych
prosb. A naprawde zalezy mi BARDZO na tych informacjach. Ech, smutne
to...

Maja

25. Data: 2007-08-08 21:32:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Aug 2007, Maja wrote:

> Watkodawca nie raczyl poinformowac na co konkretnie choruje Karolina,
> ani w ktorym szpitalu byla diagnozowana, ani dlaczego akurat tam, ani

może robi nas w balona. Albo robi wielki ruch wokół własnej osoby
zamiast chorej. Albo też sama Karolina czy jej rodzina nie życzy
sobie jego "pomocy". W każdym bądź razie "nic" konkretnego nie wiemy

P.

26. Data: 2007-08-09 20:13:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja wrote:

> [...]
> o jaka szczepionke chodzi. Nie wiem nadal NIC, mimo moich ponawianych
> prosb. A naprawde zalezy mi BARDZO na tych informacjach. Ech, smutne

Po informacje zgłaszałem się już do:

- dziewczyny koordynującej akcję
- samej poszkodowanej
- szefa fundacji, która całą akcję prowadzi

Za każdym razem zostałem, delikatnie mówiąc, olany. Moja rola w tym
wszystkim, jako całkiem sprawnego admina i speca od ogólnych zagadnień
związanych z internetem, to nagłośnienie całej sprawy. Uwierzyłem na słowo
fundacji którą znam od dłuższego czasu i która faktycznie dużo dobrego
robi, ale szczerze - też mam ich serdecznie dość. Może ktoś powinien ich do
sądu podać, wtedy do nich dotrze że udzielanie takich informacji to ich psi
obowiązek.

Pozostaje mi wkleić informację ze strony Karoliny:

"Jeśli macie jakie pytania prosimy o kontakt mailowy: c...@v...org.pl lub
telefoniczny 0502279920
lub Kasia Sosnowska: a...@v...org.pl "

I przypomnieć sierotkom, które na mnie psy wieszają, że jestem tylko osobą
poproszoną przez Vivę o pomoc po czym - delikatnie mówiąc - zostawioną na
lodzie.

27. Data: 2007-08-09 21:48:24

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 22:13, tomek wilicki <t...@w...pl> wrote:

> Po informacje zgłaszałem się już do:
>
> - dziewczyny koordynującej akcję
> - samej poszkodowanej

Tego nigdy nie zrozumiem. Zeby chora osoba nie chciala w tak prosty
sposob jakim jest udzielenie paru informacji pomoc innej chorej
osobie. Totalny brak empatii.

> - szefa fundacji, która całą akcję prowadzi
>
> Za każdym razem zostałem, delikatnie mówiąc, olany.

???
Paranoja jakas. Co to za ludzie? Mam wrazenie, ze bez serca...

> [...]
> związanych z internetem, to nagłośnienie całej sprawy. Uwierzyłem na słowo
> fundacji którą znam od dłuższego czasu i która faktycznie dużo dobrego

Paroma informacjami moglaby byc moze pomoc kolejnej chorej osobie. Ale
skoro to takie dla nich trudne...

>ale szczerze - też mam ich serdecznie dość. Może ktoś powinien ich do
> sądu podać, wtedy do nich dotrze że udzielanie takich informacji to ich psi
> obowiązek.

Moze ktos powinien.

> Pozostaje mi wkleić informację ze strony Karoliny:
>
> "Jeśli macie jakie pytania prosimy o kontakt mailowy: c...@v...org.pl lub
> telefoniczny 0502279920
> lub Kasia Sosnowska: a...@v...org.pl "

Dziekuje za te namiary.
Podejrzewam jednak, ze niczego sie od nich nie dowiem, skoro to taka
genialna fundacja...

> I przypomnieć sierotkom, które na mnie psy wieszają, że jestem tylko osobą
> poproszoną przez Vivę o pomoc po czym - delikatnie mówiąc - zostawioną na
> lodzie.

Moze pora zerwac z nimi wspolprace.

Serdecznie dziekuje za proby zdobycia informacji i doceniam szczerosc
z Twojej strony :)

Maja

28. Data: 2007-08-09 22:11:29

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja wrote:

> Moze pora zerwac z nimi wspolprace.

raczej tego nie zrobię, bo - nie licząc tego jednego niewypału - akcje które
przeprowadzali przyniosły naprawdę dużo dobrego. Ale naprawdę nie pogniewam
się, jak ktoś ich nieco "ustawi" :D

--
www.vegie.pl

29. Data: 2007-08-10 17:17:04

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja wrote:

Docisnąłem solidnie fundację, odpowiedź jest +/- taka, cytuję nieco wyrwane
z kontekstu:

witam, w temacie http://vegie.pl/topics60/729.htm wyjasniam dlaczego nie
mozemy podawac zbyt prywatnych informacji o Karolinie - chodzi o sprawy
bardzo osobiste.
natomiast moge odpowiedziec na powyzsze 'myslniki'

- Karolina musiala placic na badanie w USA poniewaz jej autoagresja roznila
sie od znanych dotychczas w polsce - polskie placowki medyczne nie
poradzily sobie z jej diagnoza i leczeniem.

- terapia nie moze byc darmowa (choc jest juz zdiagnozowana w USA i wiadomo
jak robic szczepionki) poniewaz w momencie zachorowania Karolina byla
studentka poza granicami polski i nie miala pelnego ubezpieczenia NFZ a
jedynie podstawowe - ktore nie obejmuje tak rzadkich chorob jak jej.
istniala mozliwosc uzyskania dofinansowania ale rozpatrzenie prosby
zajeloby rok, na co Karolina nie moze sobie pozwolic - potrzebuje
natychmiastowego leczenia.

- nie wiem Tomku czemu piszesz ze choroba jest 'tajemnicza' - wszedzie
piszę ze to 'autoagresja przeciwcial ze sklonnoscia do zlosliwych
odpowiedzi immunologicznych' + kod cyfr i liter ktore mowia cos tylko
specjalistom - Karolina wydobedzie ten kod ze swojej karty choroby w
trakcie najblizszego pobytu w szpitalu - w srode 15.08. nie ma tego kodu w
domu poniewaz nikomu (procz Was kochani) nie jest on do niczego potrzebny.
ale rozumiem ze to moze byc wazne dla kogos wiec ten kod sie tu pojawi.

- diagnoza Karoliny zostala przeprowadzona w The Rebecca MacDonald Centre
for Arthritis and Autoimmune Disease USA

- szczepionki wykonuje szpital w warszawie - Karolina prosila by nie
podawac jego nazwy z powodow wymienionych w myslniku nr 1

to juz wszystkie 'myslniki'. dziekuje Wam za pomoc i za tak dzielna prace
na rzecz Karoliny, wszystkim zyczliwym osobom jest ona niezwykle wdzieczna.
tak jak podaje w topicu http://vegie.pl/topics60/729.htm dzieki wplatom
pozyskanym dzieki Waszej dzialanosi udalo sie jej zwiekszyc swoja zdolnosc
kredytowa i wziac kredyt na jedna szczepionke ratujaca jej zycie. DOBRA
ROBOTA! : ) oby tak dalej, zostalo nam jeszcze tylko 8 szczepionek do
zdobycia..

powodzenia i jeszcze raz dziekuje!

--
www.vegie.pl

30. Data: 2007-08-10 17:53:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrzebny.
> ale rozumiem ze to moze byc wazne dla kogos wiec ten kod sie tu pojawi.

Nadal nic konkretnego nie wynika w kwestii diagnozy. Może dowiedz się
- jakie Karolina ma OBJAWY?

Krystyna
--
Do źródła trzeba iść pod górę.