« poprzedni wątek | następny wątek » |
41. Data: 2007-08-11 11:36:11
Temat: Re: Pomoc dla Karoliny
Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1186781204.192604.221740@x40g2000prg.googlegrou
ps.com...
On 10 Sie, 23:06, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> Użytkownik "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> napisał w
> wiadomościnews:op.twu0mzacai0wrd@localhost...
>
> > Dnia 10-08-2007 o 19:53:16 Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl>
> > napisał(a):
>
> >> Nadal nic konkretnego nie wynika w kwestii diagnozy. Może dowiedz
> >> się - jakie Karolina ma OBJAWY?
>
> > > Jeżeli to taka niejasna i tajemnicza sprawa, to może trzeba tej
> > > biednej dziewczynie zrobić nowe badania krwi i moczu. Są testy, które
> > > wiele potrafią wykryć.
> [...]
> > I nikogo nie interesują PRZYCZYNY autoagresji organizmu (?)
> Moze zpoznaj sie najpierw z tematem chorob autoimmunologicznych,
zanim zadasz takie pytanie lub zaczniesz sie wypowiadac w kwestii
> chorob z autoagresji...
A gdzie mam się dowiedzieć O PRZYCZYNACH autoagresji organizmu?
Medycyna najczęściej twierdzi, że "przyczyna jest nieznana"... (?)
http://przyczyny-autoagresji.gu.ma/
Od dr. Kwaśniewskiego jednak można się dowiedzieć w czym rzecz, i
bynajmniej średnio inteligentny człowiek ze sprawnym umysłem bez
uprzedzeń, nie powinien mieć kłopotu ze zrozumieniem przystępnych
tekstów.
Nie wiedzieć czemu sporo lekarzy jakoś przemilcza lub w najlepszym
wypadku wyraża ostrą dezaprobatę wobec istnienia zjawiska
uniwersalnie leczącej diety Kwaśniewskiego, mimo że nie ma
lepszych terapii, a pacjentów przybywa...
I kilka przykładów z logicznym uzasadnieniem istoty autoagresji:
http://www.lido.optymalni.org/infopage.php?id=96
http://ch-lesniowskiego-crohna.gu.ma/
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=71
http://toczen-rumieniowaty.gu.ma/
http://optymaln.republika.pl/dz71.html
http://optymaln.republika.pl/dz159.html
- a najważniejsze, że zdarzają się przypadki ustąpienia objawów
autoagresji pod wpływem diety optymalnej, co potwierdza koncepcję
przyczynową dr. Kwaśniewskiego.
I odwrotnie - bez prawidłowego odżywiania żadna farmakologiczna terapia
nie jest w stanie skutecznie WYLECZYĆ choroby. Co najwyżej zaleczyć
tylko na jakiś czas, i za grube pieniądze...
> > A jak ona się odżywia? Zmiana szkodliwej diety - to jest najtańszy
> > sposób
> > aby organizmowi dać szansę na uruchomienie procesów zdrowienia.
> Patrz wyzej...
Na co mam patrzeć? Sugerujesz, że medycyna potrafi powiedzieć jak
powinien się żywić pacjent z chorobą z autoagresji?
Mnie interesuje jak odżywia swój organizm owa Karolina. Mogę jedynie
domniemywać, że wegetariańsko i że jednak jej to szkodzi. Wniosek jest
prosty (przynajmniej dla mnie).
Udawanie, że dieta z chorobą nie ma związku jest bezsensowne.
Dziś już nawet lekarze zaczynają doceniać rolę odżywiania. I bynajmniej
niekoniecznie jest to wysokocukrowa piramida żywienia wypełniona zbożem
i zwana zdrową... Po prostu nie jesteśmy paszożercami i stąd narastajace
problemy. Sorry, ale nie da się tego delikatniej powiedzieć... :[
> > Ale ona nie ma na to szans... celem jest tylko kasa na kosztowne
> > szczepionki. Smutne... :(
> Zastanow sie co piszesz. Wiesz co to sa choroby autoimmunologiczne??
Wiesz jaki jest mechanizm reakcji autoimmunologicznych??
> Smutne sa Twoje komentarze...
Smutne jest to, że medycyna XXI wieku "nie zna przyczyny" wielu
chorób, nie tylko tych z autoagresji... a skoro nie zna przyczyny
to i nie jest w stanie wyleczyć. Tak, to jest smutne... :(
A właściwie - jest to przerażające...
Krystyna
--
Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś
praktycznie biorąc - nikt już nie jest zdrowy. Bertrand Russell.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
42. Data: 2007-08-11 13:10:17
Temat: Re: Pomoc dla KarolinyOn 11 Sie, 13:36, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:1186781204.192604.221740@x40g2000prg.
googlegroups.com...
> On 10 Sie, 23:06, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
>[...]
> - a najważniejsze, ze zdarzają się przypadki ustąpienia objawów autoagresji
Tak. Zdarza sie ustapienie objawow, czyli remisja. Natomiast NIE jest
to spowodowane dieta optymalna.
Temat autoagresji jest mi bardzo bliski, i owszem, remisje sie
zdarzaja. A osoby, u ktorych sie zdarzaja wcale nie sa i nie musza byc
na DO. Tak wiec prosze nie wmawiaj ludziom bzdur i nie przypisuj
cudownych efektow leczniczych tejze diecie.
>pod wpływem diety optymalnej,
>co potwierdza koncepcję
> przyczynową dr. Kwaśniewskiego.
ROTFL. Ta dieta moze powaznie zaszkodzic zdrowym ludziom, a co dopiero
chorym, i to na choroby autoimmunologiczne...
> I odwrotnie - bez prawidłowego odżywiania żadna farmakologiczna terapia
> nie jest w stanie skutecznie WYLECZYĆ choroby.
Chroby autoimmunologiczne sa nieuleczalne. Moze jedynie dojsc do
remisji.
Odzywianie jest niezwykle istotne, zarowno u ludzi chorych, jak i
zdrowych. Ale tylko zdrowe odzywianie, a DO do takiego odzywiania sie
NIE zalicza.
> > Smutne sa Twoje komentarze...
>
> Smutne jest to, że medycyna XXI wieku "nie zna przyczyny" wielu
> chorób, nie tylko tych z autoagresji... a skoro nie zna przyczyny
> to i nie jest w stanie wyleczyć. Tak, to jest smutne... :(
> A właściwie - jest to przerażające...
A Ty oczywiscie twierdzisz, ze wraz z dr.szarlatanem Kwasniewskim
znasz przyczyne wszystkich chorob, i tych z autoagresji, i innych. A
przyczyna wg.Ciebie/was jest jedna. Jest nia zapewne niestosowanie
diety optymalnej.
Zalosne to i smutne...I tak jak napisalas - przerazajace.
Ta dyskusja nie ma sensu...
--
Pozdrawiam,
Maja
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
43. Data: 2007-08-11 13:37:35
Temat: Re: Pomoc dla Karoliny11.08.2007: Krystyna*Opty* wrote:
> Od dr. Kwaśniewskiego jednak można się dowiedzieć w czym rzecz, i
> bynajmniej średnio inteligentny człowiek ze sprawnym umysłem bez
> uprzedzeń, nie powinien mieć kłopotu ze zrozumieniem przystępnych
> tekstów.
Dlaczego dr. Kwaśniewski nosi okulary? Optymalny doradca żywieniowy,
niejaki Jurek M, twierdzi, że DO leczy wady wzroku. No co? Czyżby
dr. Kwaśniewski nie umiał stosować swojej diety? Sodoma i Gomora
normalnie. Ja bym komisję śledczą powołał, od razu.
> Nie wiedzieć czemu sporo lekarzy jakoś przemilcza lub w najlepszym
> wypadku wyraża ostrą dezaprobatę wobec istnienia zjawiska
> uniwersalnie leczącej diety Kwaśniewskiego, mimo że nie ma
> lepszych terapii, a pacjentów przybywa...
Wielu przemilcza to, jak doskonałymi szklanymi kulami dysponuje, no
a szkoda.
> I kilka przykładów z logicznym uzasadnieniem istoty autoagresji:
> http://www.lido.optymalni.org/infopage.php?id=96
> http://ch-lesniowskiego-crohna.gu.ma/
> http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=71
> http://toczen-rumieniowaty.gu.ma/
> http://optymaln.republika.pl/dz71.html
> http://optymaln.republika.pl/dz159.html
Rozumiem, że jedyne i tylko prawdziwe obowiązki i prawa kobiet mam
tutaj cytować z fundamentalistycznej odmiany Koranu, aby potwierdzić,
że nie wiedzieć czemu, feministki go nie akceptują, skoro tak ważna księga
o tym pisze?
> - a najważniejsze, że zdarzają się przypadki ustąpienia objawów
> autoagresji pod wpływem diety optymalnej, co potwierdza koncepcję
> przyczynową dr. Kwaśniewskiego.
> I odwrotnie - bez prawidłowego odżywiania żadna farmakologiczna terapia
> nie jest w stanie skutecznie WYLECZYĆ choroby. Co najwyżej zaleczyć
> tylko na jakiś czas, i za grube pieniądze...
Jakoś w czasach epidemii Dżumy, w średniowieczu, farmakologia nie istniała,
mogli się tylko dobrze odżywiać i przykładać lodami. I co? 1/3 ludności
ówczesnej europy się źle odżywiała? A... przepraszam, jeszcze wtedy
Mesjasza Kwaśniewskiego nie było.
A co z czerwonką? Albo cholerą? Tak, tymi chorobami, przy których zjadasz
wszystko na daremno, bo i tak to zwrócisz? DO też to zaleczy? Jak? Na
jajach ze smalcem będzie etykietka ,,nie podlega zwrotowi''?
>> > A jak ona się odżywia? Zmiana szkodliwej diety - to jest najtańszy
>> > sposób
>> > aby organizmowi dać szansę na uruchomienie procesów zdrowienia.
>
>> Patrz wyzej...
>
> Na co mam patrzeć? Sugerujesz, że medycyna potrafi powiedzieć jak
> powinien się żywić pacjent z chorobą z autoagresji?
>
> Mnie interesuje jak odżywia swój organizm owa Karolina. Mogę jedynie
> domniemywać, że wegetariańsko i że jednak jej to szkodzi.
No jasne, że możesz domniemywać. Tak jak my tutaj możemy domniemywać, że za
cytowanie stron optymalnych to Twoja praca za pieniądze.
> Udawanie, że dieta z chorobą nie ma związku jest bezsensowne.
Jest całkowicie oczywiste, że mikroby cholery czy czerwonki, spieprzają
gdzie pieprz rośnie, jak tylko w krwiobiegu zobaczą informację
,,UWAGA, system na diecie optymalnej''.
> Smutne jest to, że medycyna XXI wieku "nie zna przyczyny" wielu
> chorób, nie tylko tych z autoagresji... a skoro nie zna przyczyny
> to i nie jest w stanie wyleczyć. Tak, to jest smutne... :(
> A właściwie - jest to przerażające...
No... a te szklane kule są tak tanie, że na tony powinni kupować.
--
<http://www.rowerowe.net> - Wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt
<http://www.bikertrzebinia.pl> - KTS BikerTrzebinia
<http://www.abstynenci.pl> - Internetowy serwis abstynentów od alkoholu
<http://www.annihitek.net> - Blog
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
44. Data: 2007-08-11 14:02:34
Temat: Re: Pomoc dla Karoliny
Janusz Kornaga napisal:
> Jeżeli to taka niejasna i tajemnicza sprawa, to może trzeba tej biednej
> dziewczynie zrobić nowe badania krwi i moczu. Są testy, które wiele
> potrafią wykryć.
Owszem sa, ale niestety niektore nie sa w tej chwili dostepne w Polsce.
Na grupie dyskusyjnej "nowotwory-damy rade" moderatorka jest kobieta, ktora
zachorowala na wyjatkowo rzadka chorobe autoimmunologiczna.
Mimo wielu prob (u roznych specjalistow) ani nie udalo sie
postawic diagnozy, ani tez wyleczyc tej choroby.
Kolejne biospje, badania nic nie wykryly. Najpierw diagnoza 'niedobory
odpornosci', potem
podejrzenie vasculitis - jedyne co bylo wiadmo, to to ze jest to schorzenie
z autoagresji. No i zaczely sie poszukiwania osrodkow zagranicznych, ktore
moglyby pomoc rozwiazac ta zagadke. Razem ze swietnym wroclawskim onkologiem,
kobieta ta rozmawiala z wieloma osrodkami w Europie, Australii i USA.
Bezskutecznie niestety. W wiekszosci odpowiedzi byly typu 'przypadek nietypowy i
skomplikowany'.
W koncy Boston sie tym zainteresowal - Klinika Brigham and Women's Hospital Dana
Farber Cancer Center.
Poniewaz zarowno postawienie diagnozy, jak i w tej chwili dostepny lek na ta
chorobe, bradzo duzo kosztuja, dzieki przeprowadzonej za posrednictwem grupy
dyskusyjnej "nowotwory damy rade", akcji, udalo sie zebrac pokazna kwote
pieniedzy dla tej osoby i podjac leczenie.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
45. Data: 2007-08-11 18:37:02
Temat: Re: Pomoc dla KarolinyMateusz Szczyrzyca wrote:
>
> Jest całkowicie oczywiste, że mikroby cholery czy czerwonki, spieprzają
> gdzie pieprz rośnie, jak tylko w krwiobiegu zobaczą informację
> ,,UWAGA, system na diecie optymalnej''.
>
myślę, że to jednak JEST prawdopodobne - jakbyś kiedyś powąchał jakiegoś
optymala, zrozumiałbyś biedne mikroby. Oni CUCHNĄ, cuchną tak potwornie że
po prostu nie da się z nimi wytrzymać w zamknię?ym pomieszczeniu.
btw owszem, w pewien dość pokrętny sposób DO może w skrajnych przypadkach
pomagać w niektórych odmianach autoagresji - ta dieta osłabia system
immunologiczny, czasem w sposób drastyczny :D
--
www.vegie.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
46. Data: 2007-08-11 18:55:47
Temat: Re: Pomoc dla KarolinyOn 11 Sie, 13:36, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:1186781204.192604.221740@x40g2000prg.
googlegroups.com...
> On 10 Sie, 23:06, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
>[...]
> - a najważniejsze, ze zdarzają się przypadki ustąpienia objawów autoagresji
Tak. Zdarza sie ustapienie objawow, czyli remisja. Natomiast NIE jest
to spowodowane dieta optymalna.
Temat autoagresji jest mi bardzo bliski, i owszem, remisje sie
zdarzaja. A osoby, u ktorych sie zdarzaja wcale nie sa i nie musza byc
na DO. Tak wiec prosze nie wmawiaj ludziom bzdur i nie przypisuj
cudownych efektow leczniczych tejze diecie.
>pod wpływem diety optymalnej,
>co potwierdza koncepcję
> przyczynową dr. Kwaśniewskiego.
ROTFL. Ta dieta moze powaznie zaszkodzic zdrowym ludziom, a co dopiero
chorym, i to na choroby autoimmunologiczne...
> I odwrotnie - bez prawidłowego odżywiania żadna farmakologiczna terapia
> nie jest w stanie skutecznie WYLECZYĆ choroby.
Chroby autoimmunologiczne sa nieuleczalne. Moze jedynie dojsc do
remisji.
Odzywianie jest niezwykle istotne, zarowno u ludzi chorych, jak i
zdrowych. Ale tylko zdrowe odzywianie, a DO do takiego odzywiania sie
NIE zalicza.
> > Smutne sa Twoje komentarze...
>
> Smutne jest to, że medycyna XXI wieku "nie zna przyczyny" wielu
> chorób, nie tylko tych z autoagresji... a skoro nie zna przyczyny
> to i nie jest w stanie wyleczyć. Tak, to jest smutne... :(
> A właściwie - jest to przerażające...
A Ty oczywiscie twierdzisz, ze wraz z dr.szarlatanem Kwasniewskim
znasz przyczyne wszystkich chorob, i tych z autoagresji, i innych. A
przyczyna wg.Ciebie/was jest jedna. Jest nia zapewne niestosowanie
diety optymalnej.
Zalosne to i smutne...I tak jak napisalas - przerazajace.
Ta dyskusja nie ma sensu...
--
Pozdrawiam,
Maja
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
47. Data: 2007-08-11 19:00:02
Temat: Re: Pomoc dla KarolinyOn 11 Sie, 13:36, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:1186781204.192604.221740@x40g2000prg.
googlegroups.com...
> On 10 Sie, 23:06, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
>[...]
> - a najważniejsze, ze zdarzają się przypadki ustąpienia objawów autoagresji
Tak. Zdarza sie ustapienie objawow, czyli remisja. Natomiast NIE jest
to spowodowane dieta optymalna.
Temat autoagresji jest mi bardzo bliski, i owszem, remisje sie
zdarzaja. A osoby, u ktorych sie zdarzaja wcale nie sa i nie musza byc
na DO. Tak wiec prosze nie wmawiaj ludziom bzdur i nie przypisuj
cudownych efektow leczniczych tejze diecie.
>pod wpływem diety optymalnej,
>co potwierdza koncepcję
> przyczynową dr. Kwaśniewskiego.
ROTFL. Ta dieta moze powaznie zaszkodzic zdrowym ludziom, a co dopiero
chorym, i to na choroby autoimmunologiczne...
> I odwrotnie - bez prawidłowego odżywiania żadna farmakologiczna terapia
> nie jest w stanie skutecznie WYLECZYĆ choroby.
Chroby autoimmunologiczne sa nieuleczalne. Moze jedynie dojsc do
remisji.
Odzywianie jest niezwykle istotne, zarowno u ludzi chorych, jak i
zdrowych. Ale tylko zdrowe odzywianie, a DO do takiego odzywiania sie
NIE zalicza.
> > Smutne sa Twoje komentarze...
>
> Smutne jest to, że medycyna XXI wieku "nie zna przyczyny" wielu
> chorób, nie tylko tych z autoagresji... a skoro nie zna przyczyny
> to i nie jest w stanie wyleczyć. Tak, to jest smutne... :(
> A właściwie - jest to przerażające...
A Ty oczywiscie twierdzisz, ze wraz z dr.szarlatanem Kwasniewskim
znasz przyczyne wszystkich chorob, i tych z autoagresji, i innych. A
przyczyna wg.Ciebie/was jest jedna. Jest nia zapewne niestosowanie
diety optymalnej.
Zalosne to i smutne...I tak jak napisalas - przerazajace.
Ta dyskusja nie ma sensu...
--
Pozdrawiam,
Maja
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
48. Data: 2007-08-13 12:51:57
Temat: Re: Pomoc dla KarolinyOn Thu, 9 Aug 2007, tomek wilicki wrote:
> Za każdym razem zostałem, delikatnie mówiąc, olany. Moja rola w tym
> wszystkim, jako całkiem sprawnego admina i speca od ogólnych zagadnień
to znaczy, że zainteresowana nie życzy sobie aby jej chorobę
"omawiać" publicznie na grupie i nie życzy sobie pomocy z Twojej strony
i tyle
P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
http://www.am.torun.pl
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
49. Data: 2007-08-13 13:02:39
Temat: Re: Pomoc dla KarolinyOn Fri, 10 Aug 2007, Maja wrote:
> Nie ukrywam, ze z niecierpliwoscia czekam na dalsze... [Chodzi o
> problemy ze zdiagnozowaniem mlodej osoby chorujacej na chorobe
a jaka jest pewność na co ta kasa idzie, skoro nie wiadomo nawet
na co ona choruje?
P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
http://www.am.torun.pl
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
50. Data: 2007-08-13 13:04:56
Temat: Re: Pomoc dla KarolinyOn Fri, 10 Aug 2007, Krystyna*Opty* wrote:
> A jak ona się odżywia? Zmiana szkodliwej diety - to jest najtańszy sposób
> aby organizmowi dać szansę na uruchomienie procesów zdrowienia.
> Ale ona nie ma na to szans... celem jest tylko kasa na kosztowne
> szczepionki. Smutne... :(
mój ty Boże. Przecież choroby z autoagresji nie leczy się smalcem.
Rozumiem pewną autonomię wypowiedzie ale bądźmy na prawdę obiektywni.
P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
http://www.am.torun.pl
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |