Pomocy!!!

1. Data: 2002-04-23 21:52:30

Temat: Pomocy!!!
Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych grupowiczów.
Jestem właścicielem ogródka działkowego w Zachodnopomorskim
jako ON z niedowładem narządu ruchu , moją podporą
,a zarazem siłą roboczą przy utrzymaniu ogródka jest mój
przyjaciel-bezdomny, jednocześnie lokator mojej altanki
W zeszłym tygodniu dostałem szokujące pismo
z nakazem jego eksmisji
wydane przez prezesa Ogrodu
Sam nie dam rady uprawiać ziemi ,a on nie ma gdzie mieszkać
-czy można jakoś zalegalizować jego pobyt na Ogr.Działkowych
-gdzie odwołać sie od decyzji JAŚNIE PANA PREZESA
-gdzie mogę (poza Wami oczywiście)otrzymac pomocną dłoń
Pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2002-04-24 07:35:30

Temat: Re: Pomocy!!!
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek R napisał(a):

> [...]
> -gdzie odwołać sie od decyzji JAŚNIE PANA PREZESA
> -gdzie mogę (poza Wami oczywiście)otrzymac pomocną dłoń

A może zamelduj go u siebie ?
Już nie będzie bezdomny , w końcu to przyjaciel, to i będzie ci pomagał,
taka symbioza.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2002-04-24 12:04:05

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisal:
> A może zamelduj go u siebie ?

Ja bym sie bal zameldowac kogos zdrowego swoim mieszkaniu, bo ten ktos moze
zameldowac nastepna osobe i mnie wykwaterowac.

Leszek

4. Data: 2002-04-25 18:59:18

Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozważałem już taką opcje
gdybym mógł to pewnie bym go zameldował
i nie chwytał bym sie koła ratunkowego jakim są gr. dyskusyjne
gość nie chce straćić azylu jakim jest moja działka
i wylądować w schronisku dla bezdomnych
gdzie roi się od patologii
Jacek R

5. Data: 2002-04-25 20:04:44

Od: "dymitr" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co prawda nie znam sie na prawie, ale przeciez ludzie latem formalnie
zamieszkuja swoje dzialki, odpoczywaja, pracuja, nocuja (!)... przeciez Ty
jako wlasciciel - tudziez Twoj Przyjaciel - mozesz uwielbiac swoja dzialke i
bardzo dlugo tam przebywac, pielegnujac ja... przeciez na Twojej dzialce ma
prawo przebywac nie tylko Twoja rodzina, ale i znajomi (tak na moj rozum...)
jesli tylko udostepnisz im klucze... moze wystarczy jakas pisemna odpowiedz,
skierowana na rece "pana prezesa", wyjasniajace ze niekoniecznie musi wtykac
swoj nos we wszystkie altanki, tym bardziej, ze jak sie domyslam Twoj
Przyjaciel nie zrobil tam zadnej szkody...
serdecznie Cie pozdrawiam,
Monika (kipiaca ze zlosci :)))

6. Data: 2002-04-25 21:43:56

Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>... może wystarczy jakąś pisemna odpowiedz,
> skierowana na ręce "pana prezesa", wyjaśniające ze niekoniecznie musi
wtykac
> swoj nos we wszystkie altanki, tym bardziej, ze jak sie domyslam Twoj
> Przyjaciel nie zrobil tam zadnej szkody...
Pisałem bezowocne petycje w tej kwestii do obecnego"pana prezesa"
dodam tylko że jest to osoba bardzo arogancka z przerostem ambicjonalnym
(oficer MO w stanie spoczynku)
próbuje narzucić milicyjny rygor na Ogródkach działkowych
usuwając bezdomnych jako "element kryminalny"
pzdr.Jacek

"Kto w młodości był komunistą,ten na starość będzie świnią"

7. Data: 2002-04-26 07:41:23

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek R napisał(a):

> wtykac
> Pisałem bezowocne petycje w tej kwestii do obecnego"pana prezesa"
> dodam tylko że jest to osoba bardzo arogancka z przerostem ambicjonalnym
> (oficer MO w stanie spoczynku)

Ale - nie rozumiem - to Twoja działka, on tylko ją uprawia - to co - zakaz
wpuszczania gości na działce.

A po drugie - przecież on tam nie est zameldowany, to jak może być eksmitowany ?
Coś tutaj nielogicznego widzę.

Świetne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bomba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

8. Data: 2002-04-26 10:56:29

Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale - nie rozumiem - to Twoja działka, on tylko ją uprawia - to co - zakaz
> wpuszczania gości na działce.
wpuszczania -nie, ale zamieszkiwania -tak
> A po drugie - przecież on tam nie jest zameldowany, to jak może być
eksmitowany ?
> Coś tutaj nielogicznego widzę.
W piśmie od pana prezesa (które zniszczyłem w porywie złości niestety) jest
napisane
że ogródki działkowe to nie przytułek dla bezdomnych
i przebywanie w godz .nocnych osobom postronnym jest zabronione
ponadto oskarża się mnie że czerpię bezpodstawnie korzyści majątkowe
z noclegowania bezdomnych co jest oszczerstwem
Jacek

9. Data: 2002-04-26 12:29:46

Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że ogródki działkowe to nie przytułek dla bezdomnych
> i przebywanie w godz .nocnych osobom postronnym jest zabronione

Proponuje zwrocic sie do pana prezesa z pisemna prosba o podparcie swojej
decyzji przede wszystkim odpowiednimi przepisami prawa - to jest
najwazniejsze, i bez tego nie ma nawet sensu dalej dyskutowac... - po drugie
jezeli pan prezes chce ta sprawe uregulowac na drodze urzedowej, to MUSI
przedstawic niezbite dowody na to, ze domniemany przez niego stan rzeczy ma
faktycznie miejsce i ze jest to naruszenie prawa ;-) Ja nie przypominam
sobie, by w jakichs przepisach byla mowa o zakazie przebywania na ogrodkach
dzialkowych w porze nocnej chyba, ze sie myle...

> ponadto oskarża się mnie że czerpię bezpodstawnie korzyści majątkowe
> z noclegowania bezdomnych co jest oszczerstwem
> Jacek

Przed postawieniem jakichkolwiek zarzutow trzeba najpierw zgromadzic
odpowiedni material dowodowy.
Jezeli prezesik bedzie sie zanadto czerwienil, to zalec mu wizyte u
lekarza... ;-DDD

--
pozdr.
robercikus

10. Data: 2002-04-26 16:11:35

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek R" <J...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam:-)

"Działki ogrodnicze za darmo przekazuje najuboższym mieszkańcom gminy
Sulęcin (lubuskie) miejscowy ośrodek pomocy
społecznej........................"

Całość tu:

http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=812381
&dzial=010101

"Fajnie" to wygląda gdy zestawi się to z problemem jaki opisuje Jacek
R;-)

pozdr. - Józek
_________
Ktokolwiek cokolwiek by nie zrobil dla osób niepelnosprawnych
i kimkolwiek by nie byl, to przez ten fakt nigdy nie nabedzie
sobie prawa do ich kopania!
(C) JC

> [...]
> -gdzie odwołać sie od decyzji JAŚNIE PANA PREZESA
> -gdzie mogę (poza Wami oczywiście)otrzymac pomocną dłoń

Obsługa komputra: lepszy DOS/linuks czy Łindołs X?
Czytanie SMS-ów
renta dla osoby niezdolnej do samodzielnej egzystencji
renta wyplacana przez towarzystwa ubezpieczeniowe
prowokacja !