Pomocy - Dobry Ortopeda w Białymstoku

1. Data: 2006-12-14 07:42:32

Temat: Pomocy - Dobry Ortopeda w Białymstoku
Od: aquen <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
potrzebuję wiadomości/kontakt, do kogo mógłbym się zgłosić w Białymstoku
[ okolice ] z moim złamanym przedramieniem, które leczę w jednym z
mazurskich miasteczek już od ponad PÓŁ ROKU (!!!). Chodzi mi o zwykłą
konsultację poradę.
Dzięki
Tomek

2. Data: 2006-12-15 04:20:05

Temat: Re: Pomocy - Dobry Ortopeda w Białymstoku
Od: Josef <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Dec 2006 08:42:32 +0100, aquen wrote:

> [...]
> [ okolice ] z moim złamanym przedramieniem, które leczę w jednym z
> mazurskich miasteczek już od ponad PÓŁ ROKU (!!!). Chodzi mi o zwykłą

Czołem!

Najlepszy jest Paweł Swiątkiewicz z Kliniki Ortopedii Akademii
Medycznej w Białymstoku (w "Gigancie" I piętro)

Pozdrawiam!

Waldek

3. Data: 2006-12-15 04:46:44

Od: Josef <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Najlepszy jest Paweł Swiątkiewicz z Kliniki Ortopedii Akademii
> Medycznej w Białymstoku (w "Gigancie" I piętro)

Jeszcze dopisuję:

bo jeżeli Ci się nie zrosło przez pół roku, to wygląda na to, że
najpawdopodobniej będzie Ci potrzebne jakieś zespolenie operacyjne.

Pozdrowienia!

Waldek

jakie ćwiczenia na wzmocnienie pleców/kręgosłupa - a jakie zabronione?
Grzybice
liszaje - czym wyleczyć?
Wstrząśnienie mózgu, mdłości - jak długo?
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?