Pomocy (cebula)!!!

1. Data: 2004-02-05 23:09:53

Temat: Pomocy (cebula)!!!
Od: "Pawłoszczak" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak pozbyc sie zabachu cebuli z rak, poniewaz zaczelem prace w sphinxie i
musze dosc czesto obierac 2 worki cebuli a po tym rece smierdza mi cebula
min 3dni.Jest jakis sposob na to...?

1. Data: 2004-02-05 23:17:48

Temat: Re: Pomocy (cebula)!!!
Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawłoszczak napisał:
> Jak pozbyc sie zabachu cebuli z rak, poniewaz zaczelem prace w sphinxie i
> musze dosc czesto obierac 2 worki cebuli a po tym rece smierdza mi cebula
> min 3dni.Jest jakis sposob na to...?

Gumowe rekawiczki?

D.

1. Data: 2004-02-05 23:19:40

Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naucz się obierać w rękawiczkach

Buźka

1. Data: 2004-02-06 00:19:30

Od: "JurekA" <j...@o...lalala.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawłoszczak wrote:
> Jak pozbyc sie zabachu cebuli z rak, poniewaz zaczelem prace w
> sphinxie i musze dosc czesto obierac 2 worki cebuli a po tym rece
> smierdza mi cebula min 3dni.Jest jakis sposob na to...?

Cebula i czosnek - maja piekny zapach - proponuje acz wiem ze to nie
latwe, polubic ten zapach.
A jesli juz MUSISZ pozbyc sie zapachu cebuli... i Cie to "boli", to:
- > jedyne co przychodzi mi do glowy to rada 'miastowej' JoP z usenetu:
"Do kuchennych zastosowań dobre są mydła Bielendy w piance (limonkowe,
winogronowe). "

A jak nie zadziala - wlacz jej pod domem "umcy umcy" - uwielbia :)

J.

1. Data: 2004-02-06 01:04:47

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pozbyc sie zabachu cebuli z rak, poniewaz zaczelem prace w sphinxie i
> musze dosc czesto obierac 2 worki cebuli a po tym rece smierdza mi cebula
> min 3dni.Jest jakis sposob na to...?
====
Spróbuj umyć łapki w occie. On zwykle wywabia wszelkie kuchenne zapachy. Jak
nie pomoże natrzyj ręce czosnkiem. Nie będzie czuć cebuli...

waldek
====

1. Data: 2004-02-06 01:09:48

Od: "Pawłoszczak" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> ====
> Spróbuj umyć łapki w occie. On zwykle wywabia wszelkie kuchenne zapachy.
Jak
> nie pomoże natrzyj ręce czosnkiem. Nie będzie czuć cebuli...
He he juz o tym myslalem :), ale predzej sprubuje z octem

1. Data: 2004-02-06 06:56:46

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he juz o tym myslalem :), ale predzej sprubuje z octem

a moze zamiast octem sprobuj cytryna? Powinna pomoc i zapach duzo
przyjemniejszy niz octu.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-02-06 19:55:08

Od: "news.tpi.pl" <k...@n...serwey.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawłoszczak" <m...@s...net> napisał w wiadomości
> Jak pozbyc sie zabachu cebuli z rak, poniewaz zaczelem prace w sphinxie i
> musze dosc czesto obierac 2 worki cebuli a po tym rece smierdza mi cebula
> min 3dni.Jest jakis sposob na to...?

Cytryna? albo kwasek cytrynowy? Dosc dobrze wywabia rozne zapachy... moze
pomoze

Kropelka

jak szybko i "skutecznie":) nauczyc sie gotowac???
JAKIE CIASTO UPIEC NA IMPREZE??????????HELP!!! !!!
brokuly
wpadki kulinarne
czy ktos mi moze podac ciekawy przepis na ciasto z jabłkami??