Pomocy ! guma ....

1. Data: 2004-10-18 08:39:31

Temat: Pomocy ! guma ....
Od: "Jacek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tutaj znajdę pomoc , jak usunąć resztki gumy do żucia z moich spodni na
którą usiadłem w kinie , POMOCY !!takie fajne spodnie.
Pozdrawiam Jacek .

1. Data: 2004-10-18 08:45:16

Temat: Re: Pomocy ! guma ....
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy znany mi sposób, to włożyć spodnie do zamrażalnika na kilka
godzin. Po wyjęciu guma powinna się łatwo wykruszyć. Powodzenia.

Honorata
h...@g...pl
h...@o...pl
GG 2242065
[Warszawa]

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-10-18 09:07:57

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super sposób! Poza tym wszelkie roztocza zginą :)

MKatarynka, posiadająca synka uczulonego na roztocza ;)

1. Data: 2004-10-18 09:26:11

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Honorata napisał:

> Najlepszy znany mi sposób, to włożyć spodnie do zamrażalnika na kilka
> godzin. Po wyjęciu guma powinna się łatwo wykruszyć. Powodzenia.

WOW
szkoda, ze wczesnij tego nie wiedzialam :)
A moze znasz sposob na usuniecie farb witrazowych (takich, ktorymi sie
maluje na szkle a potem odkleja i przykleja gdzie sie chce) ze swetra?
Bo ja juz nie mam sil :( Probowalam i prac i zelazkiem i zdaje sie ze
juz nic sie nei da zrobic .

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-10-18 09:38:01

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić. Nigdy takich farb nie miałam w
ręku, na swetrze tym bardziej.

Honorata
h...@g...pl
h...@o...pl
GG 2242065
[Warszawa]

1. Data: 2004-10-18 14:09:00

Od: "Jacek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorata <h...@o...pl> napisał(a):

> Najlepszy znany mi sposób, to włożyć spodnie do zamrażalnika na kilka
> godzin. Po wyjęciu guma powinna się łatwo wykruszyć. Powodzenia.

> [...]
Piękne dzięki już pędzę z " galotami " do zamrażary

Jacek (z gumą ) ;-)

1. Data: 2004-10-20 17:21:48

Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz nic sie nei da zrobic .
> Farby wirażowe (windows colour) są wrażliwe na mróz(taką informację mają
nasze farby na opakowaniach), więc może patent zamrażalnikiem tęż na nie
podziała(o ile nie przypiekły się za bardzo po prasowaniu)
> pozdrawiam z blue city
idunia

[szydełko]sweterki dla dzieci
xxx na poduszkę dla chłopaka