Pomocy-klej z mąki

1. Data: 2005-09-18 06:54:34

Temat: Pomocy-klej z mąki
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane powiedźcie mi jak się robi klej z mąki i ile czego aby dobrze
wyszło i kleiło.
Kiedyś zapewnię dostanę szału bo mój syn właśnie wstał i poinformował mnie
że jest mu potrzebny klej z mąki aby mógł zrobić pracę domową, a skąd ja mam
wiedzieć jakie proporcje żeby kleiło. Jesteście moją "deską ratunku" pomocy
pozdrawiam Syla

2. Data: 2005-09-18 11:40:57

Temat: Re: Pomocy-klej z mąki
Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mam
> wiedzieć jakie proporcje żeby kleiło. Jesteście moją "deską ratunku"

Klej i inne, bo nie wiadomo co jeszcze w szkole wymyślą:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=59213&hig
hlight=klej+m%B1ki

3. Data: 2005-09-18 12:40:14

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo bardzo bardzo całuski Syla

Blackwork - HAFT CZARNY
Spotkanie u Ewy
Militaria
Mała Diana lub Dama w swetrze