Re: ! Pomocy niemowle i lek luminel

From: Iwa <i...@m...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ! Pomocy niemowle i lek luminel
Date: Tue, 10 Oct 2000 19:09:44 GMT

dziecko jest zbyt nad pobudliwe (ma
nagłe
> skurcze mięśni - ponoć z niedotlenienia ) i podają mu lek LUMINEL (
nie wiem
> czy tak się pisze )
> , w zasadzie nie dowiedziałem się wiele od lekarki na temat tego
leku. Czy
> ktoś z grupowiczów może mi udzielić jakieś informacji na ten temat,
jakie
> ten lek ma skutki uboczne , jak czesto można go podawać, i czy można
tym
> lekiem zagrozić dziecku lub wpłynąć na jego rozwój umysłowy i
psychiczny?

> [...]

Nie jestem lekarzem.
Bylam u pediatry i poprosilam kiedys o lek uspakajajacy dla Malucha, bo
baaaaardzo bolesnie zabkowal. Prawie wcale nie spalismy wszyscy w
nocy. Przy okazji spytalam o luminal, bo podano takowy czopek, gdy
kiedys wyladowalismy w szpitalu. Pani pediatra odpowiedziala mi, ze to
lek psychotropowy i organizm przyzwyczaja sie do niego, wiec z biegiem
czasu trzebaby zwiekszac dawki. Zapisala nam Neospasmine.
"Wstap" na grupe pl.soc.dzieci :)
Iwa & 15m Marek

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.